"Bad Boy And Bad Garl" - I'm Alive Motherf*ckers

331 31 24
                                    

Salutare dragii mei prieteni! Nu cred ca mai e nevoie sa zic ceva, știm cu toții ca a trecut o buna perioada de timp de când nu am mai scris in cartea asta (sau in orice alta carte). Zic ca nu trebuie sa ma mai lungesc cu explicații asa ca aduc in lumina reflectoarelor "Bad Boy And Bad Garl". Sa incepem:

buna eu sunt Safir Jaksoon poftim? și locuiesc in Los Angeles ampreuna cu mama și tata. Ma... bucur?

ok deci sa va prezint pe cei mai apropiați omeni. Și ancep cu mine asa, haide

Safir Jaksoon

Sunt o fata cu par maro și suvite turcuaz, cartea asta s făcută cumva la panarama? ochi căprui și dul de scunda asa ca port mereu tocuri. Am o atitudine destul de rebelă oh oh, am găsit-o! Cea mai rebela dintre rebeli. Fratele lu dracu ea e. deoarece când am avut 12 ani părinții mei ma comparau mereu cu sora mea geamănă numita Cajmir. Cum ma? Cum? Fucking CajmirMa ambrac mereu in negru și cu multă piele ca sa am eticheta de bad garl. Cea mai Bad Garl.

Amyra Jaksoon (mama)

O femeie de afaceri destul de scunda , blonda care daora dulcegariile și care vrea sa fiu ca sora mea perfecta Umm, poti sa mai repeți odată fraza aia... dar mai rar asa, ca poate îți drumu și tu seama ce cacat tocmai ai zis deși la 16 ani nu cred ca e cineva perfect eu cred ca nu e nimeni perfect in general, dar ce știu eu.

Robert Jascoon (tata) asta are alt nume de familie

un om bine făcut cu par maro și cu atitudine de milioane. De la e am anvatat tot sa sa conduc , sa fumez, sa ma droghez etc sa... sa mai zic ceva?

Amalya Rubben ( cea mai buna prietena )

este o fata blonda , analta , slaba timida , oh se ambraca an roz mai mereu , este spaimoasa , nu poate vorbi in preajma băieților și a oamenilor străini. E super greu sa zici ceva despre cartea asta. Adică vreau sa o jignesc, dar sa jignește ea singura destul Defapt nici nu știu dece suntem prietene , suntem radical diferite.tu nu ești spaimoasa.

Cam asta a fost capitolul de astăzi. Știu ca a fost puțin cam scut, dar am vrut sa fac un capitol doar pentru descrierile personajelor. Apropo, eu tot capitolul am așteptat  sa o descrie pe soara aia perfecta a ei. Vreți sa pun și o parte a doua? Spuneți-mi părerea voastră printr-un comentariu și nu uitați: aceștia sunt analfabeți cu experiența, nu incercati asa ceva acasă. Paa!

Wattpad, Câine Rău!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum