Buna, dragilor! Am revenit cu o noua carte făcută de niște fetițe (Best friends forever). Ce sa mai zic... sper ca va interesează de viața lor... aduc in lumina reflectoarelor "Fete Sau Vârcolaci". Sa incepem:
Hey! Noi suntem Yasmina, Spencer Și Bonita. Trei fete prietene stai, stai, stai. Nu vreau sa ma dau eu prea deșteaptă, dar... sunt destul de sigura ca Spencer e nume de băiat, sau nu e? Nu știu. Spuneți-mi voi. Continuam pentru totdeauna pana când nimic nu le-ar despărți... mai citiți odată propozitia aia. Asa, și acum încă odată. Super. Voi înțelegeți ceva din fraza aia, ce naiba?cel puțin asa credeam. Uuu, suspans.
Și acuma urmează părea aia plictisitoare:
Yasmina este o fata bruneta, ochi mari strălucitori negrii, și un fizic demn de numele ei oriental😆 the fuck? Satana, sa nu mai zici asa ceva. Ai cam 12. Iar m-a luat tremuratul. Este o fire sensibilă, dar și tupeista su cine își permite. Foarte glumeața de fel, când o faci sa rada nu se mai oprește și adora SINCERITATEA și UMORUL. SI DE CE TREBUIA SA TIPI? Și ii plac caii. Pff, apropo.
Spencer este satena, ochi negrii și mici și buzele mari.Ii place sa rada și sa petreacă timpul cu prietenii săi. Sa mor eu, zici ca sunt anunțuri d-alea de pe Public24. Bruneta, ofer momente de neuitat. Este o fire delicata pana la un punct dar și când se enerveaza nu scapi ușor. Iubește mult animalele și adora câinii.
Bonita este brunețica cu ochii căprui cu gene lungi. Are o aluniță sub buze. Ma interesa super tare. Are un ras ciudat, special dar sincer. Este mică de înălțime. Are o fire impulsiva, încăpățânată și adora sa cânte❤️ Ii place sa-și facă prietenele sa rada.
După cum ați observat, descrierile lor sunt pe tipul "pot sa copiez și eu de la tine?", "Ok, dar mai schimba câte ceva".
PRIMA ZI
O zi obișnuita de școala... in pauza.
S:Hey!
Y:Hey Cf?
B:Uite ma plictisesc și eu m-am plictist.
S:Și eu...ce va așteptați sa primiți azi, de 1 Martie de la baieti? Mărțișoare, ce dracu.
Y:Eu ma astept sa primesc flori.
B:Eu bomboane
S:Eu sincer nu îmi doresc nimic special..vreau sa treacă ziua de azi
B:De ce ești suparata?
Y:Da de ce? Ai o stare proasta sau ai pățit ceva?...
S:Asa am o presimțire rea nu știu simt ca o sa se întâmple ceva azi. Draga mea, S-ar putea sa experimentezi prima data când îți vine ciclul. Nu îți face griji, e un lucru normal pentru vârsta ta.
Pana când vine prietenul nostru cel mai bun Ackim
A:Fetelor... a venit cineva dubios azi? V-a dat cineva ceva?
S:Da... după starea mea crezi ca am primit ceva?! Exact Ackim, cum ai putut sa treci pe aici fără sa observi starea lui Spencer. Ești incredibil!
B:Ușor... Spencer... calmeaza-te
S:Scuze Ackim am ceva azi
Y:Da are o stare proasta. Nu știe cum sa faca sa te cucerească 😂😂😂 va rog sa îndepărtați de device-ul de pe care citiți aceasta carte. Din acest moment telefonul/pc-ul dumneavoastră a început sa emită raze cancerigene. Din motive de siguranța, se recomanda condunmul excesiv de apa sfințită.
S:Foarte amuzant Yasmina
B:😂😂😂😂😂😂😂 leșin ar fi bine sa fie adevarat.
A:vad ca aveți chef de glume va las
Y:atunci pleacă dacă nu îți plac glumele noastre
B: hai ma lasal acum... o fi și el nervos
S:știți ceva eu plec acasă oricum s-au terminat orele veniți? Ce naiba? Tocmai ai zis ca sunteți in pauza. Și totusi, de ce boala stați la școala dacă s-au terminat orele?
Y:da hai sa mergem
B:eu am chef de o petrecere in pijamale in seara asta
S:ok hai sa facem mi se duce și mie dispoziția asta
B:ok haideți facem la mine acasă asa, o sa va găsească mama când vine de la servici. Sigur are chef sa stați pe capul ei după 8 ore de munca.
Cam asta a fost capitolul de azi. Totusi nu am înțeles faza cu varcolacii, da' nu-i bai. Dacă v-a plăcut, lăsați un votulet, iar dacă v-a plăcut foarte tare, treceti și pe la cealalta carte a mea "Random Crap" și pana data viitoare nu uitați: aceștia sunt analfabeți cu experiența, nu încercat asa ceva acasă. Paa!PS: nu ma așteptam sa îmi urâți noua carte, You Are Here atât de tare!
CITEȘTI
Wattpad, Câine Rău!
RandomDacă nu îți plac înjurăturile - ignora Dacă nu îți plac comentariile in numele altor persoane - ignora Dacă te simți ofensat in general - ignora și gata! Nu încerc sa jignesc pe nimeni. Felul cum reacționezi la cartea asta o sa arate cât de matur...