Buna din nou! Am revenit după ceva timp. Îmi propusesem sa fac acest capitol acum câteva zile, dar n-am avut dispoziția necesară. Adică nici acum nu o am, ultima săptămâna a fost una de rahat, dar trebuia sa îl fac odată și odată. Astăzi ne confruntam cu o alta carte incredibila de dragoste, plină de pasiune, sentimente și k-uri. Asa ca, astăzi aduc in lumina reflectoarelor "Primul te iubesk".
Apropo, probabil ca o sa pun in titlu ceva gen 1mie special (mulțumesc mult pentru 1mie va iubesc), ei bine nu e nimic speșăl la capitolul asta.
Intr-o zi eu cu prietena mea (Marinela) ne plimbam in parkul nostru central,mama frate, v-ați luat park? am decis sa ne așezăm pe o băncuța din park. Nu ma, credeam ca va plimbați in park si ați decis sa va așezati pe o banca de pe faleza Constanței Și mergind noi asa parca stăteai pe banca am zărit o banda de patzani (Roma,Colea,Tudor,Augustin) ce dracului sunt atâtea paranteze ei erau pa bara printre care Roma se ridica foarte bine la bara. Stai... ce?Și noi trecind pe lingă ei asa frumos, cine naiba pune i in loc de â? Știu ca bunica punea asa ei întork privirea spre noi, doar noi nu am atras atenția la dinsii. Sa mor dacă nu cred ca o femeie de 82 de ani a scris asta Iar cind am ajuns la băncuța, se auzi un strigat ,,ei,, aww e asa adorabil sa pui doua virgule in loc de ghilimele, asa faceam și eu când eram mai micuța noi întoarcem privirea și Tudor striga ,,Venitzi la noi" Dacă mi-ar zice cineva venitzi... stiu ca se pronunta ca și veniți, dar dacă mi-ar zice cineva asa ceva, as lua-o la fuga cât m-ar tine picioarelenoi ne-am pornit spre ei ...
Si cind am ajuns Tudor ne-a propus sa ne-a propus pare corect sa ne ducem la Terasa.. prima data citisem Teresa. De ce naiba scrii terasa cu litera mare? Ce fel de sfânt mai e și asta? Ma bagi pe mine in ceata.
Si cind am ajuns atunci Tudor ma ales pe mine . Ceva gen Pikachu I choose you
El ma dat la el, ma atins pe tot corpul.Ma sărutat, ahh ce săruta bine buzele lui catifelate, aroma cea de ciocolata mau surprins fiorii pe tot corpul.Dupa asa ma luat in brațe ma sărutat și ma plesnit peste buci. Când am început sa scriu capitolul asta, nu ma gândeam ca o sa fie in halul asta de rău. Adică, voi vedeți asta?
Atunci se făcu noapte de dimineatza și pina seara am stat cu ei Atunci se făcu noapte de dimineața și pana seara am stat cu ei c... ce e asta? La ce dracului se referea cretina asta hiperanalfabeta?O sa închei capitolul de astăzi aici. Știu ca nu am terminat cu cartea, dar promit ca o sa pun continuarea mâine ca azi eu chiar nu mai am timp.
Toatea astea fiind spuse, va mulțumesc încă odată pentru 1mil și nu uitați: aceștia sunt analfabeți profesioniști, nu încercați asa ceva acasă. Paa!
CITEȘTI
Wattpad, Câine Rău!
RandomDacă nu îți plac înjurăturile - ignora Dacă nu îți plac comentariile in numele altor persoane - ignora Dacă te simți ofensat in general - ignora și gata! Nu încerc sa jignesc pe nimeni. Felul cum reacționezi la cartea asta o sa arate cât de matur...