"Monstrul Haloinului"

1.8K 112 39
                                    

Buna prieteni! Astazi avem o poveste de groaza. Nu-i asa ca deja va este frica? Pregatiti-va paturica, ursuletul de plus si o pereche de pantaloni curati pentru ca urmeaza foarte înfricoșător. Aduc in lumina reflectoarelor "Monstrul Haloinului". Sa începem!

De haloin mor Anca , Dan , Robert , Gina si Stefan erau in padure va ganditi la ce ma gandesc si eu ? Ei dormeau intr-un cort . Super tare frate, nu ma asteptam  Dan plecase in mijlocul padurii . Poate s-a dus si el sa faca pipi... ce aveti cu el?  El credea ca Robert ii face  o farsa . Credea ca are o masca . Probabil ca era doar fata lui dar ok . Dan i-a facut salut  din ce? Un salut de caramida, dar el nu i-a raspuns i-ai dat cu un salut de caramida in cap, te  asteptai sa-ti raspunda?! deoarece era un monstru oh wow Atunci Dan a pus mana pe el  iar monstrul i-a taiat un deget Da pai mi se pare corect, asa se intampla cand iti bagi nasul unde nu-ti fierbe oala... Ati observat cate s-au intamplat in exact 7 propozitii?

-Aaa bee, cee ! Omule n-auzi ca e monstru? , ce ai patit?

Un raspuns foarte bun cand iti taie cineva un deget. "Ce ai patit? Am facut eu ceva? Iarta-ma, te rog"

In momentul acela (virgula) el a fugit . Acesta s-a intalnit cu un om pai normal, e sezonul lor . El i-a spus sa nu-i fie frica de monstru I-a taiat degetul din greseala si acum ii pare rau . Dar defapt el era cel mai rau om din lume .care din ei ca nu inteleg Acesta l-a aratat hienei ??? , iar el l-a taiat in doua bucati n-am inteles nimic din ultimele propozitii... Cine ce cui i-a facut?? Omul l-a luat in cocioba lui de lux . Anca , Robert , Gina si Stefan au plecat din padure  Ei au ajuns in oras si siau fix acum la sfarsit o dai in bara... dat seama  ca Dan lipseste . Da' doar cand au ajuns acasa si-au dat seama ca au lasat pe cineva in urma. Stefan a spus :

-Ma duc eu sa il gasesc !

Si asa se incheie povestea. Nu-i asa ca v-a speriat? Eu sigur sunt igrozita... Un capitol destul de scurt azi, dar dacă v-a placut, nu uitati sa dati un vot, poate un comentariu sau chiar un follow daca nu ati facut o deja.
Pana data viitoare va pup si sper sa aveti un haloin fericit!

Wattpad, Câine Rău!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum