Buna, prieteni! A trecut ceva de cand nu ne-am mai vazut. Nu avem o carte noua azi, dar simteam nevoia sa intru si sa-mi scriu cateva ganduri.
In primul rand sper ca sunteti toti bine, ca stati in casa si va uitati la desene. In ultimul timp m-am simtit destul de rau, fara energie, nu am avut chef de nimic. Nu stiu cand a trecut o luna jumate pentru ca nu am facut absolut nimic. Mi-e dor sa ies afara si sa stau cu oameni, imi e dor de toti prietenii. Am pierdut cateva evenimente pe care le planuiam, mi-am sarbatorit ziua de nastere singura, dar o sa recuperez cred.
Si dupa atata timp de stat degeaba, a fost anuntat ca nu ne mai intoarcem la scoala si acum profii trebuie sa ne dea de luru online. Pot sa va zic ca in ultima saptamana am fost ingropata in teme pentru ca toti le-au dat in acelasi timp. Si nici macar nu sunt teme la materii relevante; acum trebuie sa fac eseuri la geografie si istorie cand la scoala nu faceam nimic. De ce trebuie sa iti scriu un eseu despre Corona? Si de ce as vrea sa fac asta? Mi se pare ca in perioada asta ar trebui sa luam o pauza de la toate porcariile de la TV si de pe internet pentru ca ne fac rau. Am inceput o parte din el mi-a dat o stare si mai proasta.
Totusi ma consider norocoasa ca nu dau examene anul asta. Stiu ca sunt persoane care zic ca e mai bine asa si ca au mai mult timp sa invete si chestii, dar mie mi se pare un adevarat cosmar. Daca sunt persoane aici care au examene anul asta, nu pot decat sa va sustin mora si sa va spun ca totul o sa se rezolve intr-un final.
Cam asta am avut de zis, am vrut sa ma descarc putin aici. Urmatoarele capitole... cand o sa se termine temele. Daca ati citit pana aici, va multumesc ca imi ascultati bazaconiile. Haideti sa facem putina conversatie in comentarii.
Inca odata, sper ca sunteti bine si ca va ocupati timpul cu ceva misto. Va pup!!
CITEȘTI
Wattpad, Câine Rău!
AléatoireDacă nu îți plac înjurăturile - ignora Dacă nu îți plac comentariile in numele altor persoane - ignora Dacă te simți ofensat in general - ignora și gata! Nu încerc sa jignesc pe nimeni. Felul cum reacționezi la cartea asta o sa arate cât de matur...