"Casa Blestemata"

1K 80 19
                                    

Buna prieteni! Ce faceti? Sper ca suneti bine pentru ca urmeaza sa va stric ziua. Astazi v-am adus o alta poveste de groază, sau cel putin asta cred ca e, pentru ca stiu ca va plac foarte mult. Cum am mai zis si in alte dati, luati-va păturica si ursuletul de plus si pregătiți-va sa fiti speriați! Nu vreau sa ma mai lungesc, asq ca aduc in lumina reflectoarelor "Casa blestemata". Sa începem!

Buna Virgula e moarta ma numesc Lia farfuria si am 14 ani m-am plictisit deja ... Eu cu familiia mea deformata din mama cui? pe nume Ina , tata a mai murit o virgula Jeff si sora mea pe nume Elybereaza-ma! in varsta de 10 secunde ani locuim la o casa deci stai in casa unei case? din padure daca nu o spuneai tu, o spuneam eu care a mai omorat o virgula a fost a unui unchi deal a omorat si o cratima nostru tare ciudat si secretos , dar acum nu mai este in viata . ce bucurie pe tine . si e criza, nu are bani de un "s" mai mare . casa a luat-o tata , sa locuim aici pe vecie suna oribil . Am ajuns la acea poveste de cand stateam la bloc . poveste? Cand locuiam la bloc ai mai zis odata in oras sa intamplat ceva oribil intr-o seara . Hmm, oare ce se putea intampla... Ai ramas fara chiloti curati? Ne pregateam sa de culcare nu prea am inteles propozitia asta. si la ora 00.00 a venit un impostor cum adica impostor? ce facea? si n-ea oh rapit-o pe menajera hai sa ne cacam in sus ca avem menajera dar totusi stam la bloc Da   oarecum tineam la ea , dar ne-aa tu chiar nu poti sa zici "ne-a"? fost frica sa mergem sa o cautam nesimtitilor! Si de atunci tata ne tine aici in padure , crede ca suntem in siguranta . Sunt sigura ca esti foarte in siguranta cand esti la despartare de orice semn de civilizație. Felicitari!

Aici ia sfarsit capitolul de azi. Sincer chiar mi-a placut sa comentez cartea asta, mi s-a parut foarte amuzanta. Daca si voi sunteti de aceeași parere si vreti sa susțineti ce fac, puteti sa dati un vot pentru ca e gratis ai dureaza efectiv o secunda, un comentariu pentru ca ador sava ador gandurile, sau chiar un follow daca nu ati facut-o deja! Va multumesc ca ati citit acest capitol! Pana data viitoare, aveti grija de voi. Pupici!

Wattpad, Câine Rău!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum