Buna, dragilor! Am revenit cu ceva mai special. Astăzi nu mai comentam o poveste de dragoste a unei fetițe de 11 ani. Astăzi o sa aflam cum spune wattpadul ca îți poti face un partener. Adică, am căutat replici de agățat de wattpad și am selectat câteva dintre ele. Fiți gata pentru ca incepem!
1. Pot sa-ți fac o poza? Vreau ca Moș Crăciun sa știe exact ce vreau de sărbători.
Asta este genul de lucru căruia o fetița de 10-12 ani (mereu trebuie sa dam peste ele) i-ar da share de pe un grup numit "Bad Girls" plin de alte fetițe din ciclul primar. Și ca sa intram și mai tare in detalii, replica asta este pusă pe o poza cu o fata și un băiat care se iau in brațe și fata unui brad de Crăciun cu luminițele aprinse. Poza este cam neclara din cauza ca este un screenshot făcut după un alt screenshot care are watermark-urile a alte trei pagini de pe Facebook care au drept admini alte fetițe de 10-12 ani.
2. Degeaba încerci sa ma ignori, știu ca ma vrei!
O replica de fuckboy. Dacă va zice cineva asa ceva, fugiți!
3. Vrei sa jucam fotbal? Promit ca te las sa înscrii!
Oh, You. What a gentleman!
4. Ești asa de dulce ca ma dor măselele.
Asta e doar scârbos.
5. Hey, unde pleci? Ai uitat ceva: pe mine!
Asta o sa ți-o zică băiatul ala de la petrecere care a venit cu alți 2 prieteni chiar dacă niciunul dintre ei nu cunoaște pe nimeni și care a încercat sa danseze cu tine toată seara. Era drăguț băiatul, păcat ca s-a îmbătat ca un porc, nu-i asa?
6. Știi, buzele astea nu se vor săruta singure.
Alta fraza de fuckboy. Muriți, va rog!
7. Iubirea mea pentru tine e ca diareea. Pur și simplu nu ma pot abține!
Sa mai zic ceva?
8. Ma duc sa iau o gura de aier, căci mi-ai tăiat respirația.
"Aier". Serios.
9. Ai picat din cer, ca ai fata cam strâmba.
Ce dracu? Parca era o carte cu replici de agățat.
10. Ești drăguț, dar ai fi și mai dragut dacă ai sta lângă mine.
Asta o zice o fata de 13 ani (am evoluat) care a găsit un băiat drăguț de 18-19 ani pe Facebook. Băiatul nu e nici măcar de la ea din județ, dar nu strica o relație la distanță. Fetița îți trimite odată la 2 zile mesaje de genul "hei", "Cf?", "buna", "Dc nu vb cu mn?". In timpul asa, fetița noastră pune descrieri de dragoste la poze și postează melodii de genul "1234" sau "Despacito". Băiatul se gândește sa o bage in seama pe fata la panarama. Fata ii mărturisește din prima ca nu a mai simțit asa dragoste pentru nimeni și este dispusă sa se lase de școala (Ca oricum o face degeaba) si sa fuga de acasă pentru el. Băiatul rade si ii da Block. Fata cu inima franta postează poze și descrieri și poze sinucigașei acompaniate de melodia Addei "de dorul tău". După MAXIM 3 zile de doliu, fata o sa posteze o poza cu descrierea "chocolate is always better than boys" cu o greșeală pe undeva pentru ca engleza e grea. După aceea totul însă o ajungă la normal și fetița noastră o sa înceapă iar sa își caute perechea.
11. Ai cumva o fisa? I-am zis mamei ca o sun când ma îndrăgostesc.
Opriți-vă cu faza asta! E luată de la desene!
12. De fapt, eu nu sunt asa de înalt, acum m-am urcat pe portofel.
Doamnelor și domnilor, un rând de aplauze va rog.
13. Hmmm, ochii tai au aceeași culoare ca Porsche-ul meu.
Încă un rând de aplauze, doamnelor și domnilor.
14. Părinții tai au cumva dizabilități? Căci tu ești cu siguranța foarte SPECIALĂ
Doar... nu.Can asta a fost capitolul de astăzi. Am încercat sa fac ceva altfel și m-am distrat foarte tare scriind. Sper ca v-a plăcut și vouă. Pana data viitoare nu uiati: aceștia sunt analfabeți cu experiența, nu incercati asa ceva acasă. Paa!
CITEȘTI
Wattpad, Câine Rău!
RandomDacă nu îți plac înjurăturile - ignora Dacă nu îți plac comentariile in numele altor persoane - ignora Dacă te simți ofensat in general - ignora și gata! Nu încerc sa jignesc pe nimeni. Felul cum reacționezi la cartea asta o sa arate cât de matur...