"Oroarea" Totul E Bine

238 25 1
                                    

Buna, dragilor! Știu, știu. Am zis ca o sa postez și nu am mai postat, știu. In ciuda capitolului trecut sunt încă in viața, nu m-am aruncat de la etaj. Nu am mai postat pentru ca am fost intr-o călătorie spirituală de redescoperire a sufletului după ultimul capitol pe care l-am postat. Glumeam. Adevarul e ca am stat sa editez o alta carte de-a mea "Random Crap" (reclama nevinovata). Astăzi am venit cu o carte care nu are nimic gresit și ea, jur. Totul este super.
Asa ca, aduc in lumina reflectoarelor "Oroarea". Sa incepem:
Era o zi de vara, abia începuse vacanța. Vedeți, totul e perfect normal.,Eram afara cu fratele meu, doi copii bucurându-se de caldura de afara. Cât de frumos! iar in casa mama și tata făceau de mâncare ca mai apoi trebuiau sa meargă la servici. Oh, ce părinți drăguți aveți, o familie atât de minunata.
S-a făcut ora 18:00, părinții nostrii au plecat la servici. Oamenii trebuie sa muncească pentru a câștiga bani ca sa își mențină familie sănătoase și fericite. Eu și Daniel am intrat in casa. Mirosea asa de bine de la Floriile lui mama. Floriile? Ca sărbătoarea? Bine, nu vreau sa judec. Fiecare familie are traditiile ei care trebuie respectate. Sa făcut asa de repede ora 23:00... Timpul zboară când te distrezi, iar eu sunt sigura ca va Distrați foarte țara impreuna.
Eu cu Dani am vrut sa ne pregătim de culcare, e bine sa te duci la culcare de la ora 23. Îți odihnești creierul ca sa fie pregătit de o alta zi plină dr aventuri și distracții. dar s-a auzit un zgomot foarte puternic sigur nu e nimic care sa te îngrijoreze, viața e frumoasa. ...am crezut ca a fost de la vecini, dar s-a mai auzit odată. Pentru ca, era de la vecini doar daca se auzea odată. Dacă se aude de mai multe ori, vecinii nu au nicio legătura. Nu sunt sarcastica, asa sta treaba. M-am speriat, însă fratele meu mia spus sa nu bag in seama, ai un frate foarte bun. Toată lumea ar trebui sa aibă un frate ca al tău, însă toată noaptea m-am gândit la acel zgomot...mi se părea ca aud voci, asa ca m-am băgat cu totul sub plapuma. Sunt sigura ca vocile spuneau cât de chipes si deștept ești. Era îngrozitor, dar am reușit sa adorm.
M-am trezit, însă nu am uitat ce s-a întâmplat aseară... Fratele meu s-a dus sa cumpere o înghețată de la alimentara. O înghețată? Adică nu ți-a luat și ție? Nu e frumos sa faca asa ceva. Decât dacă mai aveați una acasă și ți-a cedat-o ție. Atunci e un gest foarte frumos. Am ramas singur acasă. După 15 minute fratele meu nu a venit, ma gândeam ca s-a întâlnit cu un coleg, asa ca mam gândit sa cobor și eu. E bine sa ai grija de frății tai. Asa îți arați dragostea fata de ei.
Însă când am intrat in alimentara.. vânzătoarea avea o rana imensa la gât făcută de un cuțit, avea doar o rana, atâta tot. In rest era Ok. sângele era peste tot, sunt sigura ca ala nu era decât suc de visine. Probabil ca un angajat o sa vina din moment in moment si o sa șteargă. i-am găsit șapca fratelui meu, de ea era capsata un bilet pe care scria cu sânge: "DA-MI CEEA CE CAUT, IAR EU O SA ÎȚI DAU FRATELE ÎNAPOI!", mi se pare un act de snobism ca a scris cu sânge. Nu e frumos sa te dai in spectacol. din aceea clipa nu am putut sa mai stau Și am fugit, plângând, către poliție, e bine ca ceri ajutor atunci când nu te puți descurca singur. Asa arați fa ești matur. eu atunci știam ca fratele meu nu e mort, dar e pe cale de a muri... e bine sa ai speranța. Chiar dacă esti in cele mai negre situații, e bine sa nu îți pierzi speranța. polițiștii l-au dat drept urmărit, iar e le-am arătat biletul...lumea a fost uimita. Nu prea am înțeles ce ai zis aici, dar sunt sigura ca a fost ceva plin de înțelepciune. I-am rugat sa ma ia și pe mine și pe părinții mei e bine sa spui "te rog", asa cum e bine sa spui și "mulțumesc". E bine sa fii politicos.  (care nu știau deocamdată ce s-a întâmplat), și sa ne ducă intr-un loc mai bun. America suna bine. Eram ca și mort, neștiind ce vrea de la mine. Când nu înțelegi ceva, e bine sa intrebi.

Cam asta a fost capitolul de azi. V-am zis ca nu e nimic dubios. Dacă va place cartea asta, puteți trece și pe la celălalt carte a mea "Random Crap" și pana data viitoare nu uitați: aceștia sunt analfabeți cu experiența, nu incercati asa ceva acasă. Paa!

Wattpad, Câine Rău!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum