"Fata Ninja" *Foarte Buna*

448 46 12
                                    

Salutari. Astăzi avem parte de niște arome asiatice. In primul rând, voiam sa zic ca eu scriu acest fragment de început după ce termin de comentat cartea respectiva. Vreau doar sa zic ca e cea mai buna carte pe care am citit-o vreodată. O fi ea plină de greșeli (adică da-le dracului de greșeli ca mereu dam de ele, nu-i asa?), dar cartea in sine, povestea e una geniala. Pot sa zic ca am început sa rad ca o nebuna in tinp ce citeam.
Toate astea fiind spuse, aduc astăzi in lumina reflectoarelor fata ninja
Eu sunt Emilia și am 16 ani. Am fost crescută de bunici din cauza ca părinții mei au murit, când aveam 6 ani din cauza ca au fost ninja stai, ce?. Eu mam dus la senseiul lor PUMN DE FIER. Mor, nu mai pot! Aer, vreau aer! Adică e ceva de genul m-am dus la senseiul lor bla bla bla *voce groasa* PUMN DE FIER!!! Nu știu de ce, dar mi-l imaginez pe John Cena cum intra pe scena și începe sa cânte muzica lui tematicaSensei: Emilia tu ai o forța mistica extrem de mare. Unicorn ceva gen
Emilia: Ce forța?
Sensei: 1Ura
2Iubirea
3Puterea străbunilor ninja nu cred ca a zis asta! Nu pot! Îmi dau lacrimile, e prea buna!
Emilia: De unde știi ce este in mine?
Sensei: Străbunii mi-au zis serios acum, nu pot sa fiu singura care nu mai poate de ras?
(VA URMA)
Cartea asta e prea buna! Pur și simplu e prea buna! Nu puteam sa nu continui și cu următoarele capitole:
Familia:
Ce păcat bunicii mei au morit acum trebuie sami gasesc o casa noua poate sensei are nevoie mare de cineva poate sensei are nevoie de... ahem... asistenta... personală. Dacă știi cum zic. Sa învețe arte marțiale, futai stil șarpe, d-astea...
Emilia: Pot sa stau cu dumneavoastre?
Sensei: Sigur ca da. Mi se pare corect. Are 16 ani, e futabila. Mai sensei, mai. Nebunule.
Emilia l: va mulțumesc
(După 5 ore)
Masa: sensei zice ca avem la masa peste stai... masa a zis asta?
Emilia: miami peste Miami yum yum peste (serios chiar zice cineva asa ceva)
Fata: a fost minunat pestele acum e fata
Fata sa dus in camera ei
ZIUA DE NAȘTERE :
Emilia: mam pus in pat sa dorm pentru ziua de naștere la lui sensei vreau sa ii planific ziuz de naștere. Nu știu dacă voi ați înțeles ceva, ca pe mine m-a băgat rău in ceata,
Emilia: sensei te simți bine? Da sensei, nu ți-a priit Bj-ul?
Sensei: poti sa ai grija de templu? Răspuns
Emilia: Ba osa am grija de templu templul Xiaolin! Gong Yi Tanpai! (Am căutat pe google cum se scrie sa mor)
1.razboiul
Emilia: zice astăzi e războiul am nevoie deal ajutorul uitel și pe martines. Făi sa incepem hei, hei, hei tu nu vorbești asa cu Martines! Tu nu ii zici făi lui Martines, da? Dacă te iei de Martines, te iei de mine!
Emilia: martines ma ajuți la război cine dracului tot e Martines asta?
Martines: da te voi ajuta
Mulțumesc martines nu pot, asa se sfârșește povestea noastră. Emilia ii mulțumește respectuos lui Martines pentru ca o ajuta cu razboiu'. In concluzie, cartea asta e prea buna, pur și simplu prea buna. Cuvintele frumos alese, și povestea atât de incitanta m-au făcut ca... sa ii las și ei câte un vot și un comentariu încurajator (ceea ce va zic și voua sa faceți... dar pentu mine) pentru ca... cine știe, poate va găsi motivația sa se întoarcă și sa continue sa scrie.
Știam eu ca a fost o idee buna sa caut cărți de comentat pe wc. Voiam sa mai postez încă un capitol in noaptea asta, dar am realizat ca mâine am teza și ca trebuie sa ma trezesc devreme sa încât ca nu atiu nimic.

Asa ca, pana data viitoare nu uitați: nu încercați asa ceva acasă, ei sunt analfabeți cu experiența. Paa!

Wattpad, Câine Rău!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum