Buna prieteni! Ce faceti? Voi cum va petreceti carantina? Eu stau cu pisicile si ma plictisesc groaznic. Puteti sa vedeti si voi cat de mult ma plictisesc daca am pus DOUA capitole in mai putin de 7 zile. Oh si ce mai capitole... vreau sa ii multumesc lui just_Destiny80 pentru ca mi-a trimis aceasta poveste. Daca si voi ati dat din intamplare peste o poveste care credeti ca merita inclusa in "Wattpad, caine rau", va astept mesajele din toata inima pentru ca sunt permanent in cautare de noi carti.
Cat despre cartea asta... ati citit si voi titlul. Nu stiu de voi dar doar gandul la... imi face greata. Bine, baiatul asta spune ca are 10 ani, dar totusi...In fine, trecem peste. Ceea ce imi place cel mai mult la povestea asta e ca este structurata pe 3 planuri: "intalnirea", "noapea de dragoste" si "despartirea". Va invit sa descoperim impreuna aceasta poveste cu final tragic!
Intalnirea
Era marti si ma duc spre un Fanmitting. Acolo era Iuliana si alti YouToberi. Cel mai important lucru e ca era marti.
Cand am ajuns am vazut-o era superba avea o rochie scurta puteam sa-i vad chilorti erau rosi. ummm nu-mi place unde se indreapta povestea asta...
In nauntru am vb cu ea
-Iuliana tu esti nici macar nu o cunosti?
-Da tu cine esti
-Sunt un fan vrei sa facem o poza
-Da de ce nu cam asta e toata ideea, nu?
Dupa o poza ea a intrebat
-Imi dai si mie nr tau de telefon ca sa pastram canvorvirea care canvorvire?? stai, ea a intrebat? o nu
-Da de ce nu
-Mersii trebuie sa plec de ce sa plece de la meeting? Esti sigur ca ai nimerit unde trebuie? Adica... nici u nu erai sigur daca aia chiar e Iuliana...
-Ok pa
-Uuu pa dragule
Atunci am zis ceee ea mi-a zis dragut. dap, nici eu nu stiu ce a vrut sa zica
Asta a fost primul nostru capitol din aceasta minuntata carticica.
Noaptea de dragoste
Cand am ajuns acasa ea ma sunat
-Vii pe la mine ca sunt singura ummm
-Da de ce nu
-Grozav tot daca vii adu si niste prezervative sar putea sa facem nebunii in seara asta si nu vreau copii UMMM
-Dar noi nu suntem in preuna
-Dar te iubesc tu ma iubesti?? sunt 90%sigura ca tipa asta il cheama ca sa-i fure organele sau ceva
-Ok o sa spun adevarul Da te iubesc vrei sa fii impreuna cu mine
-Da true love right here
Cand am ajuns el a intrebat
-Sper ca nu e nimeni acasa??
-Nu doar Anna
-Cuum si ea ce face in timp ce noi facem sex asta e cea mai mare problema a ta
-Aa doar se uita
-Cum
-Glumeam nu e nimeni spee ca ai adus prezervativele da ha la treaba frate, Iuliana e o nesuferita
M-am dezpracat ea zice ca o am mare si ara vrea sa o suga apoi pun prezervativul si asa am facut sex 4 ore.
Si asa se incheie al doilea act...
Despartirea
Iuliana a zis iubi puli mai e prezervative imi... imi pare rau ca am citit asa ceva.
Am zis doar unul dc
Mai facem o partida
Ok
Paragraf pe care nu l-a cerut nimeni in 3... 2... 1...
Am atatea lucruri de zis despre cartea asta si nu vreau sa imi bat capul atat de tare pentru o "povestioara" efectiv scrisa de un copil de 10 ani care nu stie ce face dar ma nelinisteste super tare. Sunt atatea "celebritati" care isi folosesc influenta pentru a putea sa isi controleze fanii, in special cei cu varste cat mai fragede. Evident a nu ma refer la situatia din carte pentru ca este vorba de o fetita de 14 ani (dupa descriere), dar am auzit de atatea cazuri in care persoana isi foloseste faima ca sa faca minori sa trimita poze sau in cazuri mai grave sa se intalneasca cu ei. Nu aveti cum sa cunoasteti in totalitate o persoana doar prin prezenta lor in mediul online. Daca suneti vreodata presati sa faceti ceva cu care nu sunteti comozi, lasati la o parte faptul ca persoanele va vorbesc frumos sau sunt idolii vostri etc si incercati sa iesiti cat mai repede posibil din situatie MAI ALES DACA SUNTETI MINORI!! Ok, nu stiu de ce m am aprins asa de tare... continuand!!
Am trecut la treaba dar tocmai atunci veise parintii lui Iuliana si ma prins Dansii m-au spus la parintii Si de atunci nu am mai vazut-o
Si asa se incheie trilogia noastra... Mi-as dori sa fie facuta o piesa de teatru sau ceva dupa cartea asta SAU OPERA.
In concluzie, am urat fiecare secunda pe care am petrecut-o gandindu-ma la aceasta carte, nu cred ca o sa mai revin prea curand la capitolul asta. Multumesc inca odata just_Destiny80 pentru carte si pentru sustinerea oferita, esti un ingeras, si va multumesc si voua ca imi cititi fiecare capitol, ca imi dati voturi si ca lasati comentarii amzante! O sa va mai zic odata ca urmeaza un capitol de q&a si daca doriti sa imi lasati intrebari, o puteti face la comentarii la capitolul asta sau la capitolul precedent in caz ca nu l-ati citit deja. Cam atat am avut de zis... aveti mare grija de voi!! Va pup!
CITEȘTI
Wattpad, Câine Rău!
De TodoDacă nu îți plac înjurăturile - ignora Dacă nu îți plac comentariile in numele altor persoane - ignora Dacă te simți ofensat in general - ignora și gata! Nu încerc sa jignesc pe nimeni. Felul cum reacționezi la cartea asta o sa arate cât de matur...