Zawgyi
အိပ္ရာႏုိးႏုိးခ်င္း မ်က္လုံးတုိ႔ဖြင့္မိသည္ဆုိတာနဲ႔ …မေန႕က ဝသန္ေျပာခဲ႔ေသာ စကား…က်ြန္ေတာ့္ကုိ ၾကည့္ေနခဲ႔ေသာ မ်က္ဝန္းေတြ…အရာအားလုံးကုိ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ျပန္ျမင္ေယာင္ရင္း ႏွလုံးသားေလးက ခုန္ေပါက္ေနတာ ထိန္းမႏုိင္သိမ္းမရ…
က်ြန္ေတာ့္ကုိမေန႕က သူဖြင့္ေျပာခဲ႔တာလား…
သူစကားတုိ႔က က်ြန္ေတာ့္ကုိ ရည္ညႊန္းေနတာေတာ့ေသခ်ာသည္…က်ြန္ေတာ့္ကုိ ေမးခဲ႔ေသာ သူ႔အေမး…
က်ြန္ေတာ့္ကုိေသခ်ာစုိက္ၾကည့္ကာ ေျပာလာခဲ႔ေသာ သူ႔စကားတစ္ခြန္း …ခ်စ္တယ ္ဆုိတဲ႔ စကားလုံးေလးႏွစ္လုံးကုိ က်ြန္ေတာ္ မုိးစက္ကုိ ေျပာခဲ႔စဥ္က ခံစားခဲ႔ရေသာ ခံစားမႈထက္ …သူ႔ႏႈတ္ခမ္းထက္က ေျပာလာခဲ႔ေသာ စကားလုံးေလးႏွစ္လုံးက က်ြန္ေတာ့္ ရင္ဘက္တစ္ခုလုံးကုိ ေျဗာင္းဆန္သြားေလာက္ေအာင္ ရင္ခုန္ေစသည္။သူ႔အတြက္ က်ြန္ေတာ့္ အေျဖက ဘာလဲဆုိတာ ကုိယ္တုိင္ပင္ မသိေသး…မသိဘူးဆုိတာထက္ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနမိတာမ်ားလား…
သူ႔နဲ႔ေတြ႔တုိင္း ေျပာင္းလဲေနတတ္ေသာ က်ြန္ေတာ္…
သူ႔အျပံဳးတုိ႔၌ နစ္ေျမာ ေနမိတတ္ေသာ က်ြန္ေတာ္…
သူ႔စကားလုံးတုိ႔ထက္ အတုိင္းအဆမရွိ ခုန္ေပါက္ေနမိေသာ က်ြန္ေတာ့္ႏွလုံးသားေလး…အဲ႔အရာအားလုံးက
သူ႔အေပၚ က်ြန္ေတာ့္ခံစားခ်က္ေတြဆုိရင္ …ေသခ်ာသည္
က်ြန္ေတာ့္အေျဖ ကလည္း စကားလုံးေလး ႏွစ္လုံးသာ ျဖစ္လိမ့္ မည္…ႏွလုံးသားေလးရဲ႔ ဝမ္းေျမာက္မႈက က်ြန္ေတာ့္ႏႈတ္ခမ္းပါးတုိ႔ကုိ ဟန္မေဆာင္ႏုိင္ေအာင္ ျပံဳးေနေစဧ။္..…
အရူးတစ္ေယာက္လုိ ကုတင္ေပၚ လူးလွိမ့္ ရင္းျပံဳးေနမိေသာ
က်ြန္ေတာ္…မေန႔ညက မုိးစက္ အေၾကာင္း ေခါင္းထဲဝင္လာသည့္အခါ က်ြန္ေတာ့္ အျပံဳးတုိ႔ကုိ ျပန္လည္ ကြယ္ေပ်ာက္ေစသည္…လွဲေနရာမွ ထထုိင္လုိက္ကာ စားပြဲေပၚမွ နာရီကုိ လွမ္းၾကည့္မိသည္…
10နာရီပင္ေက်ာ္ေနၿပီ ျဖစ္သည္…ညက ဝသန္႔အေၾကာင္းေရာ …မုိးစက္ အေၾကာင္းပါ စဥ္းစားေနခဲ႔သျဖင့္ ညဥ့္နက္သြားရာက ေနာက္က်မွ ထမိျခင္း…
YOU ARE READING
Wine
Romanceboy× boy Zawgyi အခ်စ္......အခ်စ္ဆုိတာဘာလဲေတာ့က်ြန္ေတာ္မသိဘူးလူေတြကေတာ့အခ်စ္ဆုိတာကုိအမ်ိဳးမ်ိဳးအဓိပၸာယ္ဖြင့္ဆုိၾကတယ္ က်ြန္ေတာ့္အတြက္ကေတာ့ အခ်စ္ဆုိတာ နာက်င္မႈမ်ားစြာထဲကသာယာမႈတစ္ခုပဲ... Unicode အချစ...