Pondělí.
Pro každého z nás den, který bychom nejraději přeskočili. Den, díky kterému máme už od rána špatnou náladu,když otáčíme stránku kalendáře. Obvykle tento den zahajujeme tím, že zaspíme,následně si polijeme svoji nově vypranou košili tolik potřebnou kávou, pro přežití toho už tak strašného rána, no a tak "krásnè" ráno zakončíme tím, že nám ujede spoj do práce či do školy a nám nezbývá nic jiného, než jít pěšky.Avšak Elizabeth tento den vnímala zcela jinak. Dneškem se totiž kavárna opět otvírá svým pravidelným návštěvníkům a nabízí jim neomezenou možnost, využívat jejích datových služeb při popíjení výborné kávy a konzumaci jednoho z vyhlášených zákusků.
***
Dveře od kavárny se otevřou. V nich se objevuje ona dívka. Na její příchod upozorní zvonek vedle dveří.
Ihned zamíří k pultu, od níž se na ni usmívá servírka jen o něco starší než ona. Dívka ji opětuje úsměv a požádá o její oblíbený nápoj - Cappuccino. Potom ze sebe svlékne promoklý kabát a usedne ke svému oblíbenému stolu. Stojí hned vedle okna výlohy, aby měl návštěvník krásný výhled na ulice Londýna.
Zanedlouho se u ní objevuje ona usměvavá servírka a pokládá na stůl Cappuccino.
Dívka poděkuje, malinko upije ze svého šálku, snad pro jistotu, zda se s jejím tolik oblíbeným nápojem něco nestalo. Ne, zdá se, že je vše v pořádku.
Potom vytáhne svého věrného společníka, rozevře ho a pečlivě pročítá výplod své inspirace z předchozího dne.****
Zvonek nad dveřmi kavárny ohlásí příchod nového zákazníka.
Je to mladý muž, vzhledově ve věku Elizabeth, možná malinko starší. Zdá se to jako náhoda, ale i on zamíří nejprve k pultu a teprve pak ze sebe shodí těžký kabát.
Usedne k jednomu z okolních stolků a netrpělivě očekává svoji objednávku. Mezitím se nenápadně rozhlíží po interiéru kavárny. Zřejmě je to dnes jeho první návštěva tohoto kouzelného místa.
Náhle však jeho oči zabloudí k dívce sedící před oknem výlohy. Skenuje ji pohledem od shora dolů, snaží si zapamatovat každý její detail. Připadá mu něčím zajímavá. Něčím speciální, něčím jiná.
Ze světa myšlenek ho vytrhne hlas servírky. Trhne zrakem k ní, poděkuje za doručení a okamžitě ze svého šálku upije, aby se trochu uklidnil. Narozdíl od zvláštní dívky zvolil jeden z čajů, které jsou zde také výborné.
Jakmile své zmrzlé tělo zahřeje, jeho oči opět doputují k dívce.
Znovu je vtažen do víru svých myšlenek o oné dívce sedící před ním.
****
Bohužel opět přichází vytržení z tohoto světa. Je to způsobeno ťukáním kláves u laptopu. A tyto zvuky se linou od oné dívky.
V jejím obličeji se objevuje zapálení. Ano, přišla nová inspirace, tak honem, ať neuteče!
Dívčiny prsty přejíždějí rychle po klávesnici, snaží se zachytit každý okamžik nové inspirace.
Muž ji fascinovaně pozoruje, v hlavě mu víří nespočet otázek, ale pouze dvě z nich se mu neustále vracejí.Kdo je ta dívka? A co to zaznamenává do svého laptopu?
ČTEŠ
Internetová kavárna [CZ]
Teen FictionNení to zvláštní? Dva zcela cizí lidé, každý s jiným snem. Dva rozdílné světy. Ale i přesto mají něco společného. Internetovou kavárnu.