Nervózně sledovala muže, jak otevírá knihu, kterou si právě vybral a chystá se prožít dobrodružství s hlavními hrdiny.
Podívala se na bok titulu. To snad ne.
"Oscar Wilde?"
Muž k ní vzhlèdl.
"Ano. Musím si ho přečíst do školy," odpověděl. Takže je student.
Na studenta teda nevypadá...,problesklo ji hlavou. Zavrtěla hlavou, aby tyhle myšlenky zahnala pryč.
"V pořádku?" optal se muž.
"Um...Ano," odpověděla dívka.
"A...Jaký na něj máte názor?" zeptala se ho znovu.
"Popravdě," začal muž a zavřel knihu.
"Čtu od něj teprve Obraz Doriana Graye, ale líbí se mi. Má zajímavý styl psaní."
"Jste na horory?"
"Jak jste na to přišla?" zasmál se muž. Měl krásný smích.
"No, Obraz Doriana Graye je spíše hororový příběh. Z toho usuzuji, že máte rád strašení a horory."
Muž jen nevěřícně kroutil hlavou nad slovy krásné neznámé.
"Zavláštní, kolik toho o vás kniha vypoví, že?"
Elizabeth zrudla. Styděla se za svojí zvědavost, která je k nezastavení.
Beccy by na mě byla pyšná, pomyslela si a v duchu se zasmála.
"Ano, zvláštní."
Tím hovor skončil a oba se opět ponořili do svých světů. On do příběhu malíře Harwarda, který maluje obraz svého přítele. Ona do příběhu dvou lidí, kteří hledají lásku a aby ji k sobě nakonec našli, musí překonat spoustu překážek.

****
"To je zvláštní," promluví po dlouhé chvíli muž.
"Hm?"
"Myslím, že jsem Vás už někde viděl." Dívka sebou prudce trhne. Má to říct nebo ne?
Risk je zisk, poví ji hlásek v hlavě.
"Ano, máte pravdu."
Než se však stačí představit, muž ji skočí do řeči.
"Počkejte," a začne si dívku prohlížet. Elizabeth se usměje. Sedí, ale neustále uhýbá pohledem. Není zvyklá, že by si ji takto někdo prohlížel.
"Já...," nadechne se, ale v tom muž vykřikne: "Neznámá kráska z kavárny!"
"Ššš!" napomenou ho ostatní návštěvníci knihovny.
Elizabeth zadrží smích.
"No jistě," zašeptá muž a znovu se zasměje.
"Prosím vás, musíte mi říct vaše jméno. Posledně jste mi jaksi utekla dřív, než jsem se vás na to stihl zeptat."
Tentokrát se zasměje Elizabeth.
"Ani mi to nepřipomínejte."
"Takže?" nalèhá muž.
Elizabeth se zhluboka nadechne, a pak tím nejklidnějším a sebevědomým hlasem odpoví: "Jsem Elizabeth. Elizabeth Bloomová."

Internetová kavárna [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat