Víkend.
Běžec, který neustále utíká a my nemáme šanci ho zastavit. Je to jako neustále se opakující závod, který my nemáme šanci vyhrát. Sotva přišel,už je zase pryč.
 
                            ****
Probudila se s úsměvem na rtech. Aby ne, dnes si mohla přispat. Je ušetřena školy.
Vyhlèdla z okna na ulici. Okenice v jiných domech byly ještě schované za těžkými závěsy, obchody zůstaly zavřené. Zdá se, že není jediná, kdo si dneska přispal.

                           ****
Doma se jí zůstat nechtělo. Matka stále nevylezla ze své ložnice. Snad je v pořádku. I když vzhledem k tomu, jak vypadala včera v noci, pomyslela si Elizabeth a na chvíli jí zachvátil strach o matku.
Náhle se však dveře od ložnice otevřely a z nich se vypotácela matka. Došourala se až do kuchyně k Elizabeth.
Dívka každý její krok pozorovala se strachem.
Když se matka došourala až k ní, jen na ní pohlédla a prskla: "Co čumíš?! Si ještě neviděla člověka s kocovinou? Neseď tu a podej mi Aspirin a vodu!" Elizabeth všechno přinesla, aby matku nenaštvala víc, než už je.
"Um...Jdu do knihovny. Kdyby něco, jsem na mobilu," oznámila matce a zmizela ve svém pokoji.
Knihovna? Proč ji napadla zrovna knihovna? Opakovala si neustále v duchu, když se chystala k odchodu.
V batohu měla svého věrného společníka.

                       ****
Když procházela kolem kavárny, zastesklo se jí po lahodném cappuccinu a úžasné Stefanii. Přála si, aby odkudsi příběhla Stefania s klíči a kavárnu otevřela. Ale to nešlo. Každý z nás má právo na odpočinek od práce. Na chvíli vypnout a znovu nabít energii. I Stefania.
Usmála se do prázdné kavárny, posunula si batoh na zádech a vydala se dál.

                       *****
Knihovna je také krásné místo. Tolik knih na jednom místě. A už od vchodu vás do nosu udeří ta vůně starých knih.  A každou z knih máte na dosah a kdykoli  se můžete ponořit do jejího děje.
Ačkoliv má Elizabeth knihy ráda, víc ji zajímala ta jediná. Ta její.
Usedla k jednomu z prázdných stolů, vytáhla laptop, připojila se k internetu a po dlouhé době se opět ponořila do svého světa a do děje knihy. Znovu se setkala se svými hlavními hrdiny. Jaké dobrodružství jim připraví tentokrát?

                         *****
"Máte tu místo?"
Trhla sebou a vzhlédla od monitoru.
Ztuhla.
To není možné. Stál tam on. Ten muž, který se jí vkrádá potají do snů. Kterého v pátek tajně pozorovala v kavárně.
Stál tam a znovu si k ní chtěl sednout.
"Tak?" připomněl muž svoji existenci.
"Jistě," odpověděla Elizabeth a cítila, jak ji bije srdce.

Internetová kavárna [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat