Zatímco se tam ony dvě dohadují, jak to provedou, Elizabeth se po očku ohlédne za mužem. Hlavně nenápadně.
Je vysoký, má tmavé vlasy a zpod košile se mu rýsují svaly na rukou. Elizabeth od něj nemůže odtrhnout zrak. Něco tajemného ji neustále nutí ho pozorovat. Něco nebezpečně přitažlivého.
Stefania si dívky všimne, jemně drcne do Beccy, která stále rozebírá plán na seznámení těch dvou a obě nasadí rošťácký úsměv.
Právě ve chvíli, kdy se dívka otáčí zpět k nim. Podařilo se jí od něj odtrhnout zrak, ačkoliv to bylo složité.
"Co je?" povídá Elizabeth nechápavě.
Obě ženy se po sobě podívají a pak vykřiknou: "My tě viděly!"
Jejich křik si vyslouží pozornost ostatních návštěvníků. I jeho.
Elizabeth by se v ten moment nejraději propadla do země.
****
"Budu muset jít,"prohlásí Elizabeth při pohledu na hodiny na stěně. Jistě, nechce, aby se matka znovu rozčílila.
Zatímco Beccy prohlásí, že je to jen výmluva, Stefania chápavě kývne a popřeje ji krásný víkend.
Elizabeth už v kabátě oběma zamává a s bouchnutím dveří zmizí v davu lidí na ulici.
****
Aniž by to tušila, těsně za ní odchází z kavárny i on. Byl to záměr? Kdo ví.
"Hele," drcne Stefania do Beccy znovu. Obě pozorují onoho muže, který by se v nejbližší době měl stát přítelem jejich kamarádky.
"Vsadím se, že je to schválně," tvrdí Stefania.
Beccy jen přikývne, ale uvnitř se Stefanií nesouhlasí. Ale neví proč. A je tu ještě něco. Ten muž. Ona ho už někde viděla. Ona ví jeho jméno. Ale jakoby naschvál si nemůže vzpomenout. Ani na jedno.*****
Mezitím dívka dorazí domů. Ať volá, jak volá, žádná odezva nepřichází. Jen její hlas zní domem. Dojde tedy do kuchyně, kde na ledničce objeví malý kus papíru. Vezme ho do ruky a začne číst.
Jako každý pátek se matka vydala se svými přítelkyněmi do baru.
Ani nemusela číst zbytek vzkazu. Věděla, že matka se pravidelně vrací až k ránu, a tak má celý večer pro sebe.
Převlékla se do domácího oblečení a uvařila si večeři.
****
I tentokrát se ponořila do vzpomínek na dnešní den. Na to, že ho zcela spontánně pozdravila. Na to, jak Beccy ukázala kavárnu. Na to, jak si její kamarádka a Stefania náramně rozuměly. A najednou se znovu objevil jeho obraz. Jak sedí proti ní, dívá se kamsi a přitom upíjí ze šálku.****
Povzdechla si a vytáhla laptop. Rozhodla si shlédnout další díl seriálu. Lépe se jí při tom usínalo.
ČTEŠ
Internetová kavárna [CZ]
Teen FictionNení to zvláštní? Dva zcela cizí lidé, každý s jiným snem. Dva rozdílné světy. Ale i přesto mají něco společného. Internetovou kavárnu.