Do nového dne vstala s úsměvem na tváři. To se stávalo jen výjimečně. Opět si pustila písničky a začala samou radostí poskakovat po pokoji do rytmu hudby.
Nakonec se zastavila u zrcadla, aby se na sebe koukla. Kostkovaná košile a džíny byla dobrá kombinace. Vlasy si stáhla do rozcuchaného drdolu a zamířila na snídani.
*****
"Ty dneska celá záříš," podivovala se Beccy, když se potkaly v šatně. Elizabeth chvílí přemýšlela, jestli jí o včerejší schůzce říct nebo si to nechat pro sebe. Ale byla to její nejlepší kamarádka a těm by se nic tajit nemělo.
"Byla jsem včera s Rossem," prohlásila a slyšela, jak se jí klepe hlas. Jako by se styděla. Beccy vyjekla nadšením. Cestou do třídy a téměř celou hodinu nedělala Elizabeth nic jiného než vyprávěla podrobnosti.
Svůj rozhovor přerušily až když je profesor po třetí napomenul a hrozil jim rozsazením.
Co si neřekly o hodině, dokončily o přestávce.
"No a kdy máte další rande?" zajímala se kamarádka.
"Dneska," odpověděla Elizabeth a když si všimla šťastného výrazu své kamarádky, dodala: "Uvidíme se v kavárně."
Najednou se Beccy už tak nadšeně netvářila. Změna obličeje Elizabeth rozesmála."Co ta změna obličeje? Stalo se něco?"
Mám jí to říct nebo ne? - honilo se Beccy hlavou. Elis je kamarádka. Moc dobrá kamarádka. Kdyby byla na mém místě, určitě by mi to řekla.
Na druhou stranu...Třeba ji to Ross řekne sám. Raději s tím ještě počkám.
"Beccy? Háló, jsi tu?"
"Cože? Ano, jsem. Proč bych nebyla?" Zasmála se Beccy nervózně.
"Před chvílí jsi se tvářila jako bys viděla smrt. Určitě je všechno v pohodě?" Ujišťovala se Elisabeth.
"Jasně, neboj."
Elisabeth se pořád tvářila pochybovačně, a tak Beccy stočila řeč k jinému tématu.
"A už víš, co si na sebe oblékneš?"
"No, popravdě, nemám vůbec tušení," zasmála se Elisabeth zoufale.
To bylo něco pro Beccy.
"Tak pojď, uděláme tě tak krásnou, že si tě bude chtít rovnou vzít," poškádlila ji Beccy.
"Nech toho!" Bouchla ji do ramene, ale v duchu si představovala, jaké by to bylo.Beccy její zasněný výraz postřehla a bodlo ji u srdce. Kéž bych ti to mohla říct.
ČTEŠ
Internetová kavárna [CZ]
Teen FictionNení to zvláštní? Dva zcela cizí lidé, každý s jiným snem. Dva rozdílné světy. Ale i přesto mají něco společného. Internetovou kavárnu.