Capitolul 4

5.8K 335 23
                                    

  Inainte sa ma trezesc stiu ca eram intr-un loc minunat plin de curcubee, vata de zahar, ciocolata si jeleuri. Acum, stau si ma uit la tavanul alb al unei camere necunoscute, incercand sa-mi dau seama ce s-a petrecut ieri.

  Pai, reluand evenimentele, am ramas dupa scoala sa vad ce se intampla cu clasele de noapte, m-am luat la intrecere cu Jeff the Killer, m-am batut cu Slender-Man, am ajuns sa fiu eleva in clasele de noapte, am fost dusa in brate de Jeff, am cunoscut multi crimi.... PAUZA!.... am fost dusa in brate de Jeff? A da, mi-am amintit. Am adormit la ultima ora si Jeff m-a adus in casa lui ca sa ma pot odihnii. 

  Cum somnul imi disparuse, m-am ridicat din patul si am incercat sa-mi dau seama ce ora arata ceasul de pe noptiera, dar nu desluseam nimic. M-am ridicat cu grija si am scos din ghiozdanul aruncat langa perete, o pereche de ochelari cu rama neagra pe care i-am sters de marginea tricoului inainte sa m-i pun la ochi. Mda, port ochelari de la 3 ani, dar acum nu-i mai tin non-stop.

  Se pare ca este ora 4 dupa amiaza, asta inseamna ca mai sunt in jur de 2 ore pana sa plecam la scoala. Yai, poate ma lasa Slender sa zac in pat azi. Desi sunt slabe sansele. 

  In timp ce imi scriam in jurnal ce s-a mai intamplat dupa ultima scriere si despre visul meu plin de dulciuri, mi sa facut foame, asa ca am renuntat si m-am decis sa cercetez in cautarea bucatariei. 

  Am deschis cu grija usa si am urmarit pe hol, dar nu era nimeni in jur. In minte mi-a venit o scena in care , cand intram in casa, Jeff mi-a spus sa nu ies din camera pana nu ma lasa el, dar cine sunt eu sa-l ascult? Am luato pe scari in jos si am gasit cu usurinta camera unde se gaseste mancarea. Partea proasta era ca inca cineva se trezise sa manance. Si mai rau, acea persoana era chiar E.Jack care avea in fata o cana de cafea.

  - Neata. ma saluta el ridicandu-si masca pana la jumatatea fetei ca sa poata lua o gura de cafea.

  - Neata. raspund cu jumatate de gura si ma indrept spre frigider. E ceva bun de mancare?

  - Cred ca da. Cauta. imi raspunde ridicand din umeri si isi vede in continuare de cafeaua lui.

  Mi-am dat ochii peste cap si am deschis frigiderul. Eu una nu prea mananc orice, dar frigiderul asta e aproape gol. Era o cutie de lapte pe acolo, o conserva de sardine, o cutie cu unt si un recipient rosu sigilat. Crioasa dau sa iau cutia rosie, dar E.Jack ma opreste:

  - Sa nu iei cutia rosie. E a mea.

  In momentul ala deviez mana si apuc cutia cu lapte si o scutur. Era pe jumatate plina si nu pare a se fi stricat.

  - Avem ceva cereale pe aici? il intreb pe cel de la masa care ma studia mult prea atent.

  Si-a ridicat mana si a aratat spre un dulap spre care m-am indreptat imediat. Din fericire acolo erau in jur de 20 de cutii cu cereale. Am ales unele cu ciocolata, care-mi plac mie mult. Am luat un bol verde de la vasele spalate, l-am umplut cu lapte, apoi am turnat cerealele, pe care am inceput sa le mananc repede. Nu-mi plac cand se inmoaie prea mult.

  Desi incercam sa-l ignor, era greu cu privirea fixa si insistenta a lui Jack. Am continuat sa mananc in liniste pana ce usa bucatariei s-a deschis si pe ea a intrat Aiki cascand.

  - 'Neata. ii zambesc dupa ce inghit inca o lingura cu cereale.

  - Karina! se trezeste ea complet si imi sare la gat. Cand ? De ce esti aici? Adica, ce bine!

  - Prima data nu ma sugruma! o indepartez de pe mine. M-a adus Jeff azi-noapte.

  - Nu ai cum sa stii daca imediat ce ai ajuns te-ai baricadat in camera sa te uiti la anime-uri. se baga Jack, sorbind inca o gura de cafea.

Liceul de Criminali [ CreepyPasta Story ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum