- Si va trebui sa facem asta pentru o saptamana intreaga? il intreb pe Cam, care-mi demonstra cum sa rupi corect gatul unei persoane.
- Doar 6 zile. Duminica e pentru a-si revenii toata lumea dupa aceasta excursie. ii prinde mana fetei care se zbatea sa scape de el incercand sa tipe, dar mana pe care roscatul i-o tinea peste gura o impiedica.
- Aoleu, fao sa taca odata sau o fac chiar eu! izbucnesc nervoasa cand aceasta il musca de mana si reuseste sa scape un suspin rasunator.
- Daca insisti! Sa te vad! Rupei gatul! ii da drumul si o tranteste la picioarele mele.
- Eu ma bazez pe arme de obicei. bomban si ma las pe vine langa fata care aproape facuse pe ea de teama, daca nu a facut deja. Buna Ana . ii zambesc fals si ii las impresia ca poate scapa.
Dar cum omul se naste destept, dar cu timpul se prosteste, ea a ramas impietrita, bocind ca o fetita de 3 ani care nu primeste jucaria pe care o vrea. Ma ridic din nou in picioare cand incep sa amortesc si abia acum incearca ea sa scape, dar eu sunt mai rapida si o prind de par, trantindo la pamant. Imi pun piciorul pe parul ei si ma ridic cu mainile incrucisate.
- Nu te mai zbate, o sa-ti zmulgi parul din radacini. o avertizez si ii dau cu celalalt picior in burta. Din cauza impactului scuipa niste sange pe ghetele mele, dar treaca de la mine. Ma aplec si o trag de par, dar refuza sa se ridice. Ma simt generoasa asa ca ma las pe vine si imi pun mainile de-o parte si de alta a capului ei si apoi il rotesc spre partea stanga.
- E bine sefu? imi ridic privirea spre roscat.
- Se putea si mai bine. ridica din umeri si se apleaca si el peste trupul care inca mai misca spasmatic din piept. A murit, dar corpul inca ii functioneaza, cat de tare.
Plictisita scot un cutit negru din umbra si incep sa i-l infig prin corp ca sa ma racoresc.
- Intrebare rapida: de ce iti place asa de mult sa infigi cutitul ala in cadavrele victimelor?
- Nu stiu, placere morbida? ridic mainile si incep sa numar pe degete. Senzatia sangelui, senzatia cutitului care trece prin carne proaspata... .
- Bine domnioara macelar, - ma intrerupe imediat ce vede ca mai am motive - acum ne grabim spre urmatoarea tinta? Am omorat cam 18/100. ma zoreste Cam, cercetand foaia. Cred ca mai avem timp de o ucidere inainte sa apuna soarele complet.
- O ucidere la apusul soarelui? Cat de...romantic! rad catarandu-ma pe o piatra mare.
- Nu mai rade. Intr-o carte acum tu ai cadea si eu te-as prinde si intre noi s-ar forma o legatura. Sau in timpul uciderii. Oricum, noi suntem sortiti unul altuia. zambeste strengar si imi face semn spre muschiul umed care acoperea piatra.
- Dar noi nu suntem intr-o carte, suntem in viata reala, deci nu se va intampla asta. sar gratios si fac o pirueta.
- Nu, nu intr-o carte, aproba el,suntem intr-o poveste creepypasta, deci sa ucidem pe cineva repede pana nu mor de foame!
- Esti si tu canibal?ma mir incercand sa tin pasul cu el.
- Nu, dar nu pot zice ca sangele uman este asa de rau. ridica din umeri si se opreste langa un copac. Se pare ca am gasit victima noastra.
Ma uit in directia unde zice el si vad doua fete certandu-se. Ce dragut. imi zic in sinea mea si ma duc spre ele, tinand biluta cu coasa in mana.
- Ce as vrea sa te vad moarta! tipa una dintre ele, iar cea spre care au fost indreptate cuvintele a impinso peste o piatra, unde se vedea o vale destul de abrupta.
CITEȘTI
Liceul de Criminali [ CreepyPasta Story ]
FanficKarina n-a fost de la inceput un demon obisnuit. Ea s-a alaturat Liceului pentru Criminali Creepypasta printr-un accident, iar acum invata cum sa isi controleze puterile. Prietenul ei cel mai bun este Jeff The Killer si este urmarita de intreaga Lum...