Special

663 33 18
                                    

Karina P.O.V.


 - AM FACUT NIVELUL 5! 

  Am sarit bucuroasa de pe scara casei si am inceput sa alerg din camera in camera cu telefonul in mana in cautarea cuiva in fata caruia sa ma bucur, dar cu cat inaintam mai mult prin casuta, entuziasmul a inceput sa-mi scada. M-am plimbat aiurea in cautarea cuiva ca sa-mi dau seama ca absolut toata casa este goala. 

  Putin dezamagita m-am uitat la ecran si am zambit. Mi-am pus hanoracul negru pe mine si o sapca pe cap. Am bagat in ghiozdan apa si niste mancare pentru mai tarziu, apoi m-am incaltat cu bocancii negrii gata sa ies la vanatoare. Mi-am verificat cutitul de la Jeff in teaca de la picior, apoi am iesit topaind din casa si apoi prin portalul spre lumea oamenilor pregatita pentru vanatoarea de pokemoni.

  Mi-am mai verificat odata bateriile de rezerva si incarcatorul pentru cand o sa am nevoie si apoi am iesit de pe strada infundata plina de entuziasma. Mi-am tras sapca mai bine pe cap si am deschis aplicatia pregatita pentru o zi lunga de umblat. Cu putin noroc mi s-a deschis din prima. Am zambit si m-am mai uitat odata la echipele care le pot alege. Valor. Mystic. Instinct. Le-am studiat cu atentie incercand sa aleg una. Valor e cea mai populara si puternica, dar Mystic se bazeaza mai mult pe inteligenta si evolutie. Si instinct....E si ea pe acolo.

  Am oftat si am reuntat la alegere pe moment si am pornit cu atentie inainte sa nu ma ciocnesc de vreun stalp de iluminat sau de vreun adolescent care vaneaza pokemoni ca mine. Pana a aparut jocul asta nici nu mi-am dat seama cati oameni sunt in orasul asta. Am zambit si mi-am continuat drumul printre sutele de Pidgey si Rattata. De ce naiba sunt atatia? Si de ce naiba ii prind pe toti care imi ies in cale? 

  M-am plimbat ore bune pe strazile aglomerate incercand sa gasesc ceva bun de prins, dar parca toti fug de mine. Am pierdut numaratoarea de Pidgey tranferati pe la 50 si ceva. Am luat o pauza si m-am asezat pe o banca veche ca sa mananc un baton de ciocolata.

  - Karina? 

  Mi-am ridicat privirea ca sa-l vad pe Masky stand in fata mea tinandu-se de mana cu Hoodie. Am facut ochii mari si m-am inecat cu batonul.

  - Cum? intreb aratand spre mainile lor.

  Masky zambeste si se uita la Hoodie care era atent la telefon.

  - A reusit sa provoace un accident in centru in incercarea de a prinde un Pikachu.

  - A FUGIT NENOROCITUL!  tipa dintr-o data Hoodie, iar Masky isi da ochii peste cap. 

  Nici nu am observat ca ei arata ca niste oameni obisnuiti. 

  - La ce nivel esti?

  Ezit inainte sa raspund:

  - Am facut sase putin mai devreme. 

  - Uu, ce echipa ai ales? isi ridica Hoodie privirea din telefon.

  - Inca n-am ales. Nu stiu ce sa aleg. Toate suna atat de misto si par potrivite pentru mine. Voi ce ati ales?

  - Instinct amandoi.

  - De ce nu ma mir. imi dau ochii peste cap, iar Hoodie rade dandu-si gluga de la horac jos de pe cap.

  - Nu am ales pentru culoare. Pur si simplu am ales ceva potrivit pentru noi. Omg, Masky, un Dratini! Haide sa-l prindem, n-am nici unul!

  Hoodie il apuca de mana pe Masky si il trage dupa el pe o strada intunecata. Am privit in urma lor o clipa gandindu-ma la ce mi-au zis. Trebuie sa aleg echipa potrivita mie. Dar care mi se potriveste oare?

  M-am ridicat de pe banca si am continuat sa ma plimb in jur fara sa fiu chiar atenta la ce prind. Am dat si de un Eevee pe drum, dar fugit pana sa apuc sa arunc macar un pokeball dupa el. Dezamagita eram pe cale sa renunt la joc pe ziua de azi cand mi-a eclozat un ou. Emotionata am apasat pe el si am asteptat sa vad ce am prins. Cand am vazut Weedle-ul, am aruncat telefonul din mana de nervi. Doi kilometrii pentru nimic. Am privit o clipa telefonul cazut pe pamant si m-am aplecat dupa el. Din fericire nu a patit nimic. Nici o zgarietura, nici macar nu s-a inchis. Cuprinsa de o adrenalina ciudata am mai pus un ou de 5 kilometrii si am pornit in viiteza ca sa-l pot ecloza. La un colt m-am ciocnit de cineva.

  - Buna Jeff, ce faci aici? il intreb amuzata de strambatura lui.

  - Incerc sa fac un ou, tu? 

  - Scuze ca te dezamagesc...dar tu esti baiat.

  Amuzat ma loveste in umar si ma apuca de gat. 

  - Hai sa alergam impreuna, rad, iar el accepta.

   Pornim in liniste intr-o alergare usoara. Bratele noastre se atingeau usor pe trotuarul micut si mana imi transpira in jurul telefonului.

  - Ce echipa ai ales? intreb intr-un final fara sa ma mai pot abtine.

  - Valor, desigur!

  - De ce?

  - Pentru ca e rosu si pentru ca foc. Si pentru e cea mai misto si puternica echipa. Dupa ce fac oul asta vreau sa incerc sa cuceresc cat mai multe arene sa vada toti puterea mea! Am o gramada de pokemoni peste o mie.

  Cand nu se uita eu m-am furisat pe o alta strada simtindu-ma putin vinovat ca-l abandonez in felul asta, dar sunt din ce in ce mai stresata de ce echipa sa aleg. Stiu ca nu conteaza atat de mult ce aleg, dar chiar as vrea sa nu regret mai tarziu. 

  Telefonul a inceput sa-mi arda in mana asa ca l-am oprit putin sa se raceasca si m-am dus intr-un parc si m-am trantit pe iarba sa mananc din chipsurile aduse pentru pauza, apoi m-am intins pe iarba stresata de ideea de a alege o echipa. 

  - Ochii tai sunt rosii.

  Am tresarit si m-am ridicat imediat in fund dand cu privirea de E.Jack care imi zambea dulce in timp ce se aseza langa mine. 

  - Uneori, cand suntem prea deconcentrati putem sa ne revenim partial la imaginea de criminali. Acum ia zi ce te framanta micuto?

  - Nu imi mai zice asa, sti ca nu imi plac alinturile, il lovesc in umar si ma intind la loc pe iarba. Trebuie sa aleg carei echipe ma alatur in Pokemon Go si nu ma pot decide. Tu pe care ai ales-o? Si de ce?

  - Eu? Mystic. Pentru ca ador albastrul, plus ca m-am gandit ca asta merge la mine. Adica nu sunt atat de nebun ca Valor, dar nici Instinct nu mi se pare cine stie ce. Dar nu ma asculta pe mine, alege ceva ce vrei tu. Uite, BEN a ales tot Mystic, iar Aiki a ales Valor. L.Jack era in Instinct parca. Noah a ales Valor, Rai a ales Mystic, Alex Valor si Zalgo, daca tin bine minte, tot Mystic. Cam in Valor si Chase in Instinct.  Tu ce crezi ca ti-ar placea?

  Mi-am sprijinit capul cu o mana si l-am privit o clipa in ochi inainte sa zambesc. M-am ridicat si mi-am scos telefonul. Cred ca stiu ce echipa sa aleg. Aceea care ma reprezinta. Si am ales.



____


Bun, chestia asta este un Special micut. Ar fi fost mai lung, dar m-am plictisit si am zis sa-l inchei. Sincer, nu stiu in ce Team ar trebui sa intre Karina, nu ma pot decide :)) 

Specialul nu are nici o legatura cu povestea.

ACUM SA VA AUD:

1. Care Team credeti ca i s-ar potrivi Karinei?

2. Cei care jucati Pokemon Go, in ce Team sunteti?

Eu sunt in #INSTINCT. Cea mai buna alegere a vietii mele :3 Spark e atat de pretios.

P.S.: Daca vreti sa mai stiti ce a ales alt personaj intrebati intr-un comentariu si o sa va spun.

Liceul de Criminali [ CreepyPasta Story ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum