Liceul de Criminali - Furtuna - Capitolul 11

700 77 12
                                    

06.02.2016 8:19 - Am ideea, lipseste cheful

08.02.2016 12:19 - RUGATI-VA SA REUSESC SA SCRIU.


 Ziua petrecuta cu Jeff a fost una extrem de confuza. Am aflat multe chestii care mi-au cazut greu si care m-au rupt de realitate. Toata noaptea aceea la scoala am fost un fel de zombi, care se misca doar controlat de cei din jurul lui. Dadeam numai raspunsuri simple, de umplutura, doar ca sa fiu lasat singur sa pot digera fiecare informatie. Noaptea aceea am fost obosit asa ca am dormit pe banca enervand profesorii, dar nu mi-a pasat. Nici Alex nu m-a deranjat. Nu stiu daca a fost ceva bun sau rau ca m-a lasat in pace. Desi voiam sa fiu singur mi-ar fi prins bine compania lui, care n-am primito. 

  Totul a devenit si mai ciudat cand am ajuns acasa in dimineata urmatoare. Eu si Alex n-am scos nici un cuvant tot drumul. Pur si simplu am mers incet si tacut pana acasa, unde am fost intampinati inca de la intrare de Unchiul Noah care stralucea de fericire. Nu era suparat ca n-am venit acasa.

  Usor adormit nu mi-am dat imediat seama ce se intampla cu el, dar dupa ce a facut cateva piruete de fericire in fata noastra am cascat ochii mari ca sa-l pot vedea mai bine. Pentru o clipa m-am gandit ca am gresit persoana. Acum Noah are parul lung pana la pamant, alb. Nu alb. Blond foarte deschis, si ochii lui negrii au devenit aurii. Dupa ce s-a calmat si am intrat in clasa, ne-a explicat ca aceea este forma lui de raza de soare si ca asta inseamna ca se apropie de momentul in care isi va recupera puterile si o va putea invia pe Karina. Eram prea obosit ca sa ma pot bucura, am zambit fortat si am vrut sa ma duc la mine in camera sa ma culc. Dar am fost oprit de Alex, care-l intreba pe unchiul meu daca poate primi o camera doar a lui. 

  Inima mi-a stat in loc si m-am intors spre ce doi. Alex statea cu spatele la mine, iar unchiul Noah imi privea incruntat. Oboseala a fost intrerupta de mintea mea are nu putea accepta ideea ca nu voi mai sta in camera cu Alex. Am sperat din tot sufletul sa fie o gluma sau ca unchiul sa refuze, dar nu s-a intamplat. Din noaptea...ziua aceea am inceput sa dorm din nou singur. 


  Am continuat sa plecam impreuna la scoala, dar cumva totul se schimbse. Continuam sa vorbim, dar nu la fel de mult ca inainte. Si sunt sigur ca el ma evita la scoala. In pauza fuge din clasa si se face disparut pe undeva prin liceu inainte sa apuc sa-i vorbesc. Devine din ce in ce mai rau.

  Astazi este la fel. Inca de cand m-am trezit, mai obosit ca atunci cand m-am culcat mi-am dat seama ca totul o sa fie ciudat azi. M-am dat greu jos din pat si m-am pregatit de scoala. N-am mai mancat nimic, stomacul meu refuza orice fel de mancare. In schimb am baut o cana de cafea. Iar nu ma dau un vant dupa cafea. 

  Am iesit impreuna cu Alex din casa si am inceput sa mergem destul de repede pe drumul deja bine cunoscut spre oras. Cand am iesit din casa mi-am aprins o tigare. Cand am ajuns in fata liceului am stinso pe a 8a. Atat de stresante au devenit drumurile impreuna cu Alex. Imediat ce am intrat el a pornit in fuga spre intrare, iar eu am ramas urmarindu-l cu privirea. Nici nu mi-am dat seama cand am intrat in cineva. 

  - Hei, scuze..n-am vrut sa... . 

  N-am avut ocazia sa-mi termin scuzele, ca fata de care m-am ciocnit si-a ridicat privirea la mine. Ochii i s-au marit de groaza cand m-a vazut si a scos un strigat puternic scapand o carte groasa pe jos. A apucato repede, apoi a fugit cu ea inafara liceului.

  - Ce a fost asta? ma intreb cu voce tare, iar cel care-mi raspunde e chiar Jeff care rasare brusc langa mine.

  - Jane the Killer. Doar o copie de-a mea enervanta. Pur sis implu ma uraste. Si pe carina a urato. Multa vreme a fost abonata sa se culce cu E.Jack desi nu erau impreuna sau ceva. Dupa ce a inceput sa se vada cu Karina, E.Jack a cam dato la o parte destul de rautacios, asa ca a prins ura pe ea. Dar cred ca ti-am povestit asta.

  Inca privind lung in urma ei, am aprobat inconstient. Jane the Killer. Nu stiu cine este, n-am mai vazuto pana acum. Probabil este in alta clasa, dar stiu un lucru: nu o plac. Stiu si alt lucru, ca e speriata de mine. Iar cum eu seman cu Karina si Noah presupun ca ea are o legatura cu ei doi si cu ce s-a intamplat acum 19 ani, iar eu o sa fac cumva si o sa aflu.

  M-am intors si am intrat in liceu fara sa-i mai adresez vre-un cuvant lui Jeff. Am destule la care sa ma gandesc. 

Liceul de Criminali [ CreepyPasta Story ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum