Hello. Daca va intrebati daca am murit, sa stiti ca nu e asa :) inca mai trec pe aici si ma indemn sa scriu ceva, dar lenea si lipsa de inspiratie nu ma lasa sa fac nimic.
Asa ca scuze bla bla bla si o mica compensatie.
Nu am pic de talent, dar tot ma distrez desenand si am decis desenez cei trei creepypasta majori creati de mine.Karina ( DA STIU, AM VAZUT SI EU GATUL ALA, dar ca sa-l repar ar trebui sa refac intreg desenul si cum ziceam mai sus sunt lenesa.)
O stiti cu totii asa ca nu ii trebuie cine stie ce prezentare.Chris the Bookworm
Desenul e doar o schita oribila pentru hainele ei, care a iesit oribil. Daca nu ar avea desenul cu Karina pe spate i-as da foc.
Nume: Chris
Specificatii: E o carte.
Aliat: Ben
Dusman: Jeff the Killer
Ce adora: cartile
Ce uraste din tot sufletul: TobyPoveste ( in curs de scriere. Are deja 5 capitole) : Chris este prima cartea scrisa vreodata. Chris nu stie cine a scriso sau de unde a venit. Totusi ea a tot calatorit prin timp. Cand cartea este inchisa, Chris doarme linistita. Atunci cand cineva deschide cartea, Chris iese si ii pune o intrebare. Daca persoana aia raspunde corect atunci Chris devine proprietatea acelei persoana. Daca raspunde gresit, Chris il va devora. Pana acum nu a raspuns nimeni corect.
Pana in acea zi cand cartea ajunge in mainile lui Slender man, care raspunde corect la intrebare. Singurul ordin pe care il da acesta este acela ca nu are voie sa se intoarca in cartea ei si este obligata sa traiasca in casa lui impreuna cu Ben, Jeff, Toby, Sally si....si inca cineva inca ma gandesc cine ( ar merge niste sugestii)
.
In primele ei zile reuseste sa se imprieteneasca ( alianta temporara din interes) cu Ben si devine dusman de moarte al lui Jeff. De asemenea Slender o face sa zboare intr-un perete.
Ce o intriga cel mai tare pe Chris e ceea ce face Slender in casa aia, cum ii aduna pe criminali acolo sa ii "educe". Teoria ei e ca si-ar face o armata. Din cate a aflat Chris daca dai dovada de buna purtare poti sa te muti din casa aia a groazei, desi continui sa fi monitorizat.
Noul scop al existentei lui Chris: sa afle care este planul lui Slender.Si cea mai noua creatie a mea ( chiar azi am conceputo), nu are nici macar un nume, inca.
O sa ii spunem X.
Nu am prea multe detalii despre ea.
Ea este un monstru.Astea ar trebui sa fie versurile unui fel de cantecel vechi ( imaginati-va ca rimeaza si au sens)
A existat odata un monstrulent singuratic.
Saracutul monstrulet care nu putea muri.
Toata lumea era speriata de el si il urau.
Pana intr-o zi cand calatorea, monstruletul a cunoscut un pitic.
S-au imprietenit si au inceput sa calatoreasca impreuna.
Dar ziua neagra a venit, iar piticul a imbatranit si a murit.
Monstruletul singuratic s-a intristat si a decis sa se ascunda intr-o pestera.
Acolo a dormit mii de ani pana cand i-a pierit tot somnul.
A inceput din nou sa calatoreasca.
A cunoscut oameni.Astea e povestea preferata a lui X.
X a fost salvata de la moarte de acel monstrulet care i-a dat din sangele lui. Asa ca ea acum nu mai poate muri. Poate fi ranita, dar in momentul in care moare toate ranile i se vindeca cand revine la viata.Cea mai mare caracteristica a monstruletului, care i-a fost transmisa si lui X este parul. Cea mai buna descriere pentru el ar fi " posedat".
X isi poate controla parul. In mod normal parul ei este alb. Atunci cand omoara le cineva parul ii va suge tot sangele cadavrului si va deveni un rosu aprins ( si foarte umed). Dupa o cantitate mare de sange va deveni negru, dar daca este negru X pierde controlul asupra lui asa ca evita sa ajunga pana acolo. Atunci cand parul ei este prins se afla sub ccontrol, dar cand e desprins, daca nu este atenta, X poate pierde controlul asupra lui.Iepurasul de pe umarul ei nu are nici el nume, dar este prietenul ei. Interiorul lui e ca un fel de sac fara fund. X a bagat in el tot felul de chestii de la caiete si creioane, la cutite si chiar o gaina vie ( nu stie nimeni cum inca traieste acolo si mai bine sa nu se afle).
Hobbyul iepurasului este de a o tachina pe X. In timp ce X e plictisita de tot si are ca scop sa stea deoarte de belele ( ea e un magnet pentru ele asa ca nu-i merge prea bine).
Parul ei are lungimi inegale pentru ca si-l taie singura cu un cutit.
( esarfa aia a fost ceva pus pe moment pentru ca nu imi placeau hainele)
( nu, nici mie nu imi place cum a iesit parul, dar daca incerc sa-l refac o sa-l stric si mai rau)
O sa postez asta pana nu ma decid sa renunt sa va mai arat ideile mele stupide si anti talentul meu la desen.
O seara buna ^-^
CITEȘTI
Liceul de Criminali [ CreepyPasta Story ]
FanfictionKarina n-a fost de la inceput un demon obisnuit. Ea s-a alaturat Liceului pentru Criminali Creepypasta printr-un accident, iar acum invata cum sa isi controleze puterile. Prietenul ei cel mai bun este Jeff The Killer si este urmarita de intreaga Lum...