Bylo krátce po půlnoci a já nemohl za žádnou cenu usnout.Už mě to dost rozčilovalo protože to bylo noc co noc.Vytáhla jsem z komody malý mp3 přehrávač a pustila si moji oblíbenou skupinu Black Veil Brides.Jenom oni mě dokázali vytrhnout z uspěchaného života co prožívám každý den.Škola,škola a zase jenom škola.Poslední sobou jsem neznala nic jiného než blbou školu.Ashley,Andy,Jinxx,Jake a CC byli jediní kluci které sem opravdu z celého srdce milovala.Byla náhoda že jsem se jmenovala Biersack,celým jménem Juliet Anna Biersack ale svoje prostřední jméno jsem nepoužívala.
*ráno*
Tůůůůt – začal zvonit můj otravný budík.A je to tady zase.pomyslela jsem si.Další nudný den kdy budu jenom sedět ve škole a všechno ignorovat.Ale co aspoň že mám mp3 a sluchátka.Konečně jsem se vyhrabala z postele a šla líným tempem do koupelny.Svlékla jsem si pyžamo a vlezla pod vlažnou sprchu.Když jsem se osprchovala,učesala a nalíčila,šla jsem do pokoje a začala jsem si vybírat věci do školy.Vybrala jsem si černý svetr s cvočkama a army legíny.Vzala sem si svou tašku přes rameno a pomalu šla do kuchyně kde mě zaručeně čekal „výprask“ jelikož moji rodiče nebyli zrovna 2x příjemní.
------------------------------
Ahoj tady to je nová Fan Fiction s BVB protože jich tu moc neni:D Doufám že omluvíte moje chyby ale blbne mi klávesnice -_- Nevím jak často budu přidávat ale snad co nejvíc:D Sand se to bude dát číst:P
ČTEŠ
Wild Child [BVB]
FanfictionJuliet Anna Biersack je normalní sedmnácti letá středoškolačka,do té doby než zjistí to co jí rodiče celá léta tajili .. Bude je nenávidět a nebo naopak milovat?