Šla jsem dolu do kuchyně.CC už tam byl.Seděl vedle Ashley-ho.Dělal že nic takže já budu taky dělat že nic.Asi to nebude snadný ale musim to udělat.Ash ani nikdo jinej by nebyl nadšenej a hlavně by to třeba mohlo něco udělat s kapelou a to nechci protože pak bych mohla dostávat na TT takový ty zprávy typu: Chcípni ty krávo a tak dále,no snad to všichni znáte.Šla jsem si sednout vedla Jake-a.Na stole bylo spoustu jídla,vajíčka,palačinky,lívance,vločky.Když jsem se tak na to podívala najednou mě přešla chuť.Koukla jsem se na stůl,CC-ho a Ashley-ho.Bylo mi vážně špatně.Jak jsem to mohla udělat?Podlevla jsem Ash-e s jeho nejlepším kamarádem,jenže nechci ztratit ani jednoho.jenže nemůžu být s obouma,musim si vybrat,buď CC nebo Ashley a nebo radši nikdo.
"Hej Jul?"drknul do mě Jake.
"No?"řekla jsem a věnovala se mýmu talíři.
"Kde si byla ráno?"zeptal se a upřel na mě pohled.
"Byla jsem se projít"řekla jsem a zvedala se ze židle.
"Proč?"zeptal se přiblble.
"Zeptej se pana dokonalýho Ashley-ho"řekla jsem znechuceně a šla ven na verandu.Sedla jsem si na židli a hned se mi vybavilo co se tu stalo.Chlastání,zvracení a nakonec můj první polibek se CC-m.Abych pravdu řekla tak si ani nepamatuji kdy jsem si dala první polibek s Ashe-m ale za to se CC-m si to pamatuju.Nesnáším tuhle situaci,teď se tluču do hlavy ale večer budu zase CC-ho vzrušovačka.CC,CC a zase CC teď mi hlavou neběhá nic jinýho než CC naše líbání pod postelí,naše blbnutí v dešti.
"Můžu vedle tebe?"zeptal se mě Ashley.Chtěla jsem říct ne ale vzhledem k tomu že je to v podstatě jeho dům.
"Jo jasně"řekla jsem tedy neutrálně.
"Chtěl bych si s tebou promluvit"řekl mi a přisunul se blíž.
"No co je?"řekla jsem.
"Chci se omluvit za ráno"řekl a položil mi ruku na stehno.
"Má to cenu když víš že to třeba udělám znovu?"řekla jsem útočně.
"No asi jo"řekl a radši ruku sundal.Když jsem sem přišla všimnula jsem si že tu po nás včera zůstala ještě nějáká wiskey.Proto jsem tu lahev vzala a naklonila jí aby mi tekutina stekla až do krku.Povedlo se a Ashley-ho výraz byl k nezaplacení.
"Bože ty si fakt blbka Jul"křikl a vrazil mi facku.Tohle jsem opravdu nečekala.Zklamal mě.nechtěla jsem brečet ale nešlo to.
"Takhle se budeš chovat pokaždý když se napiju?Protože jestli jo tak s tebou nechci mít nic společnýho a teď to myslím smrtelně vážně."řekla jsem zvedla se a utíkala do domu,proběhla jsem přes kuchyň kde byli všichni (kromě Juliet,což je divný)vyběhla jsem schody nahoru a zabouchla se do CC-ho pokoje.
----------------------------------------------------------------------------
Shit:O Vy mě chcete kurva zabít?:O prostě pfůů :O --> 9,220 reads votes 687 comments 120 <--- Moc,moc,moc děkuju:3 Lidí já vás žeru^^ rozhodla jsem s že teď budu psát delší kapitoly:))Tak snsd budete spokojený:P
ČTEŠ
Wild Child [BVB]
FanficJuliet Anna Biersack je normalní sedmnácti letá středoškolačka,do té doby než zjistí to co jí rodiče celá léta tajili .. Bude je nenávidět a nebo naopak milovat?