33.Oh fajn...

2.4K 195 3
                                    

Když se Andy zvednul následovala jsem ho.Šel zpátky do autobusu.

"Pst teď se koukej jak se budí kluci z BVB"řekla a šťouchnul do mě.Vlezli jsme do autobusu a andy šel k volantu.Chvilku jsem čekala co chce udělat a najednou začal troubit jako idiot,kluci to samozřejmně nečekali.CC kterej ležel na horní palandě kde sem byla já sletěl dolů,Jinxx to samý a Ash se mrdnul do hlavy.No o Jake-ovi nemluvě protože s ním to ani nehnulo.

"To je jako normální?"zeptala jsem se a ukázala na Jake-a

"Jo je"řekl Ash a mnul si hlavu.

"Ale lásko"řekla jsem a dala mu na ránu pusu.

"Už je to dobrý"řekl Ash a šibalsky se usmál.Když jsem se ohlédla po Andym vypadal že bude každou chvilku vraždit.Nechala jsem to radši bejt.

"Co budeme teď dělat?"zeptala jsem se po pěti minutách ticha.

"Ukážeme ti vilu,tvůj pokoj a představíme ti holky"řekl Andy a tahal mě za ruku z autobusu.

"No já vim jak to uvnitř vily vypadá"vypadlo ze mě.

"Jak to víš?"zeptal se překvapeně Jinxx který se z ničeho nic i s ostatníma zjevil vedle mě.

"No nezapomínejte že jsem pořád BVB Army"řekla jsem.

"Ano no"řekla se smíchem Andy a táhnul mě dovnitř.Vlezli jsme dovnitř a mě málem vypadli oči.Sice jsem vilu viděla na fotkách ale nedá se to srovnávat s realitou.

"Do prdele"vypadlo ze mě ještě před tím než jsem začala lítat z pokoje do pokoje.

                                                                                            ...

Když jsem přišla zpátky do obýváku kluci byli naskládaný na třech dlouhých pohovkách a koukali na Simpsonovi.

"Jako vážně?"řekla jsem a všichni sebou cukli.Neudržela jsem se a začala se smát.

"Kurva Andy,já se bojím tvý ségry ona je jako duch"řekl se 'strachem' CC.

"Ale noták Christiánku"řekla jsem se smíchem.

"Nikdy mi neříkej Christiánku"řekl CC s vražedným pohledem.

"Jasně,ostatně šak se tak jmenuješ"řekla jsem.

"No a?"odvětil CC.Fajn uznávám nevím o čem mluvíme.

"Ser na to CC"řekl Jake.

"Děkuji Jacobe"řekla jsem opět se smíchem.Jake se na mě kouknul pohledem 'i kill you'.

--------------------------------

Tak po delší době novej díl:DD sorry nebyl čas;DD omlouvám se za chyby:D 

Wild Child [BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat