S klukama jsem šla do jejich tour busu.Viděla jsem tour bus jenom na fotkách a musím říct že to místo je dokonalý.Sedačky byli potažené černou kůží,skoro všechno bylo černé nebo kožené.
"Tak co líbí se ti tu?"optal se mě Ash a dal mi ruku kolem ramen.
"Moc,moc,moc!"vychrlila jsem.
"To jsme rádi"řekl Jinxx.
"Kde kdo spíte?"zeptala jsem se.
"No pokaždý dpíme někde jinde,nikomu se totiž nechce spát nahoře.Takže kdo dřív přijde dřív mele"řekl se smíchem Jake.
"Ahoj skřítku"řekl se smíchem CC který právě přišel do autobusu.
"Čau jednorožče"řekla jsem se smíchem.
"Cože?"ptal se Andy zmateně.
"Naše raní setkání ve sprše"řekl CC se smíchem.
"No jo"přidala jsem se.Kluci měli v tourbuse i vlastní šatník.Když nedávali pozor nenápadně jsem do něj vlezla a prohlédla si všechno co tam měli.Zalíbila se mi černá mikina nejspíš Ashleyho protože tam byl nápis 'Purdy 69!'.Sundala jsem mikinu z ramínka a oblíkla jsem si jí,moc hezky voněla.V tu chvíli jsem si uvědomila že jsem se asi zamilovala.Nikdy jsem nepřemýšlela nad tím že by Andy nebo kdokolik jiný mohl být semnou ať už jako rodina a nebo jako milenec.Při přemíšlení jsem si dál prohlížela oblečení.
ASHLEY:
Když jsme si povídali Jul se někam zdejchla.
"Hej kluci kde je Jul?"zeptal sem se a kluci se začli dívat kolem sebe.To by nebyl CC aby ho nenapadla nějáká blbost.
"Hej ty vole co hledáš pod tou postelí?"zeptal se jako první Andy.
"No skřítka Jul"řekl se smíchem CC.
"Ty si fakt vůl"řekl Jinxx.
"Kluci já jsem tady"ozvalo se ze skříně.
"Vidíte?Ten skřítek existuje"řekl CC.
JUL:
Vylezla jsem ze skříně ale neuvědomila jsem si že mám na sobě pořád mikinu 'Purdy 69!'
"Moc sexy mikina i když trochu velká"řekl Ash se smíchem.
"No jo promiň něják jsem si jí zapoměla sundat,chtěla jsem jí jenom vyzkoušet"řekla jsem a pomalusi jí svlíkala.
"To je v pohodě nech si jí"řekl Ash.Přišlo mi blbý mu jenom děkovat a tak jsem mu dala pusu na tvář a obejmula ho.Takovýhle pocit už jsem dlouho necítila,bylo to šimrání v břiše a tlukot srdce.Tady se něco děje"
----------------------
Tadá :D slíbenej díl:P možná bude dneska ještě jeden:)) Omlouvám se za chyby!
ČTEŠ
Wild Child [BVB]
FanfictionJuliet Anna Biersack je normalní sedmnácti letá středoškolačka,do té doby než zjistí to co jí rodiče celá léta tajili .. Bude je nenávidět a nebo naopak milovat?