50.Kráva Lou!

2.2K 170 16
                                    

Když jsem se uklidnila,CC mě položil na postel a odešel dolů.Snažila jsem se usnout ale CC-mu pořád zvonil mobil.Chtěla jsem mu vypnout zvuk ale omylem jsem zprávu otevřela.Když jsem to viděla zastavil se mi dech.

"Ahojky broučku kdy se zase sejdeme?Posledně to bylo úžasný♥ Lou xoxo"

Kdo je Lou?Co to má kurva bejt?!Čekala jsem až CC přijde ale on nepřišel.Šel za ní?Proč mě tady vůbec chtěl když má nějákou krávu Lou?Vadilo mi to.Moc mi to vadilo.Co mám asi teď dělat?Podvádí mě?Třeba je to jeho kamarádka.Blbost!Nevím jak ale podařilo se mi usnout,když jsem se probudila bylo už ráno.CC ležel vedle mě.Když jsem se na něj podívala vybavila se mi včerejší zpráva.Bylo mi špatně.

"Dobré ráno sweet"řekl CC a dal mi pusu do vlasů.

"Hmm dobré"řekla jsem,otočila se na podpatku a odešla do koupelny.Zavřela jsem se.Svlékla a vlezla do vany.Napustila jsem si vlažnou vodu,spíš takovou ledovou a ponořila se do ní.Začala jsem přemýšlet co se to vlastně teď děje.Z přemýšlení mě vytrhnul CC-ho hlas vedle mě.

"Jsi krásná"řekl mi a pohladil mě po vlasech.

"Kdo je Lou?!"zeptala jsem se protože jsem to nemohla vydržet.

"Jak si na ní přišla?"zeptal se vyděšeně CC.

"Viděla jsem tu zprávu broučku"řekla jsem sarkasticky.

"Nech si to vysvětlit ano?"začal.

"Poslouchám,předveď se!"štěkla jsem.

"Lou je moje bývalá holka.Poznal jsem jí když se semnou rozešla Kelly,byl jsem totálně v prdeli tak jsem se šel ožrat do strip klubu a ona tam tancovala.Byla fakt kost.Dal jem jí celkem dost peněz a ona mě pak zatáhla do takovejch těch pokojů.Jelikož jsem byl dost na sračky tak jsem ani pořádně nevěděl co to dělám.Zašukala si semnou,vzala mi peníze a podstrčila mi svoje telefoní číslo.Když jsem se druhej den ráno probudil volal jsem na to číslo,zvedla to ona.Zeptal jsem se kdo tam je a od kuď se známe.Řekla mi že jsem jí znásilnil a že se sejdeme.Sešli jsme se a dohodli jsme se,že se s ní každej Pátek vyspím a nikomu nic neřekne.Přistoupil jsem na to aby moje kariéra neutrpěla.Povedlo se,každý Pátek jsme šukali.Potom se rok neozvala a včera mi zase začala psát.Nic k ní necítím,dělal jsem to jenom z povinosti.Miluju jenom tebe a pokuď to chceš dokázat klidně ti to jakkoliv dokážu"dokončil svůj hodně dlouhý proslov CC.A já se rozbrečela,teď už jsem mu věřila.Řekla bych že na jeho místě by udělal totéž každý.

"Miluju tě CC,moc"řekla jsem a vylezla z vany,přehodila přes sebe ručník a začala CC-ho líbat.

"Jsi celá studená"řekla když rozpojil naše rty.Začal si svlíkat oblečení.

"Co děláš?zeptala jsem se.

"Ospruchujeme se ano?"řekl s jiskřičkami v očích.

"Dobře"řekla jsem taktéž nadšeně.CC vlezl do sprchy a zapnul na sebe vodu,shodila jsem ze sebe ručník a vlezla  k němu.CC zahákl sprchu aby na nás tekla voda.Začali jsme se líbat.CC mě obejmul a já se na něj vyhoupla.Líbali jsme se,dlouho jsme se líbali.

"Jsme tady sami?"zeptala jsem se během líbání.

"Jo kluci odešli už v pět,šli dodělávat album,já už mám hotovo."řekl CC a líbal mě dál.Sklouznul mi na krk,začal mi sát kůži jako Ashley,ale CC to dělal něžně ale při tom tvrdě.Milovala jsem ho,cítila jsem to jak s každým dotykem moje láska sílí.Začala jsem CC-mu putovat po zádech i hrudi a sjížděla níž a níž až k jeho stojce.CC mi taky začal putovat po celém těle.Věděla jsem že to CC chce,že to moc chce ale to bych nebyla já kdybych nepřestala.Přestala jsem ho líbat a sklouzla z něj na zem.

"Co se děje?"zeptal se vyěšeně.

"Nic"řekla jsem šibalsky a vylezla ze sprchy.

"Já myslel že ty to chceš taky"řekl zmateně CC.

"Chci ale nedám ti,takový tvůj trest za slavnou Lou"řekla jsem se smíchem a dala mu letmou pusu.

"Si potvora"řekl CC a obejmul mě ze zadu.

"Miluju tě"řekla jsem.

"Miluju tě"řekl CC.

"Co teď?"zeptala jsm se a čekala na odpověď.

"Co by si chtěla dělat?"zeptal se

"Co jít třeba někam do města,nebo je to moc riskantní?"zeptala jsem se.

"No když si vezmeme brejle a čepice tak ne"řekl se smíchem CC.

"Fajn to beru"řekla jsem a začala se oblíkat.CC udělal to samý.Když jsme se oblíkli šli jsme vyhrabat brýle a čepice a mohli jsme konečně vyrazit.Vylezli jsme z vily CC zamknul a někam mě vedl.

"Kam jdeme?"zeptala jsem se ale odpovědi jsem se nedočkala.Šli jsme furt dál a mě už to začínalo srát že jdeme někam a já nevim kam.Když jsme konečně přišli na místo na který mě CC táhnul div mi nevypadli oči.

"Tadá"řekl se smíchem CC.

"To si mi to nemohl říct?"řekal jsem na oko naštvaně.

"Promiň my love"řekl se smíchem a drcnul do mě.Ještě dobrejch pět minut jsme stáli před budovou,musela jsem si jí jakožto správná BVB Army prohlédnout.

"Už můžeme dovnitř?"zeptal se se smíchem CC opírající se o vchodový dveře.

"Ještě chvilku"řekla jsem a prohlížela si budovu dál.

---------------------------

Takže tady máte další díl:D Je docela dlouhej:DDoufám že se vám bude líbit:)) Omlouvám se za chyby:) Ještě Vám chci moc poděkovat za všechno:') Protože tohle je můj 50 díl a bez vás by to nšlo:O Takže moooooc děkuju♥

Wild Child [BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat