Když jsme konečně vyřešili tu záležitost s MÝMA pendrekama,nabrali jsme se CC-m tolik jídla a pití kolik jsme pobrali a šli do jeho pokoje.Všechny věci jsme naskládali na CC-ho mini noční stolek.Potom šel CC zapojovat notebook do telky a já mezi tím šla do pokoje abych si vzala pyžamo.Když jsem přišla do pokoje Ash ležel na posteli s kytarou a skládal nějákou písničku.Jakmile si mě všimnul kytaru odložil a koukal do stropu.
"Kam jdeš?"zeptal se mě během toho co jsem hledala pyžamový kraťasy a tílko.
"Jdu spát k CC-mu,budeme se koukat na filmy"řekla jsem prostě a hledala dál.
"Aha"řekl stručně ale smutně Ash.Teď jsem se cítila jako kráva.
"Taky si takovej večer někdy uděláme ano?"řekla jsem mile a sedla si na postel.
"Dobře"řekl už vesele Ash a položil mě na postel.Začal mě líbat a hladit po celým těle.
"Už jsi připravená?"zeptal se a líbal mě na krku.Najednou mi začal sát kůži.Věděla jsem že si mě chce jenom označit ale co CC?
"Ne promiň bolí mě ta noha a navíc CC už na mě určitě čeká"řekla jsem a vymanila se mu z objetí.
"Dobře tak zejtra"řekl mile a naposledy mě políbil.Potom jsem zmizela na chodbě.Hned jak jsem vylezla tak jsem se svezla po zdi a začala vzlykat.Co to sakra dělám?Proč zrovna ja?Ještě chvilku jsem tam seděla a potom se zvedla,utřela slzy a šla do CC-ho pokoje.CC už ležel v posteli a ládoval se bonbónama.
"Konečně jsi tu!Stýskalo se mi"řekl se smíchem a poklepal na prázdný místo vedle sebe.
"Počkej ještě se převlíknu,pokuď ti to nevadí"řekla jsem se smíchem.
"Mě vůbec ne"řekl CC,vzal si mísu popcornu a začal mě sledovat jako kdyby ten film měl být na mě.
"Kde máš vůbec pyžamo ty?"zeptala jsem se během oblíkání.
"No na sobě"řekl a vyskočil z postele.Jako by mě to nepřekvapilo,CC měl jenom trenky.
"Aha"řekla jsem a zaměřila se na jeho bouli co se mu tvořila.
"Ale notak CC už zase?"řekla jsem se smíchem.
"To teprve počkej až si lehneš vedle mě"řekl se smíchem CC.Rychle jsem se dopřevlíkla a pak skočila CC-mu do postele.
"Ták co si pustíme?"řekla jsem a zachumlala se do jeho peřiny.Hrozně hezky voněla.
"Co třeba legion of the black?"zeptal se se smíchem CC a kradl mi peřinu.
"Broučku nech mi jí"řekla jsem a udělala smutný kukuč.CC nakonec pustil Já padouch.
"Když tak hezky prosíš"řekl a zvedal se.
"Kam jdeš?"řekla jsem smutně.
"Pro jinou peřinu"řekl.
"Tak já ti kousek dám"řekla jsem rychle a odkrývala se.
"Fájn"řekl a šel zpátky.Dala jsem mu kousek peřiny a natulila se na něj.CC mi hned přehodil ruku kolem ramen a já se opřela hlavou.
"CC?"řekla jsem někdy v půlce filmu.
"Ano?"řekl a kouknul se na mě.
"Mám tě ráda,ale ráda jako ráda.Mám tě opravdu ráda"řekla jsem stručně.
"Já tebe"řekl a povalil mě pod sebe.Líbali jsme se,dlouho jsme se líbali.CC nebyl jako Ash.Nezačal mi putovat hned po těle,CC počkal a až potom začal.Byla jsem ráda že mám někoho kdo nemyslí jenom na sex jako Ash.Najednou sjel CC ke krku a začal mě líbat na krku.
"Oh Ashley si tě musel označkovat?!"řekl naštvaně CC.
"Jak vidíš tak asi jo"řekla jsem a přejela si po Ashley-ho označení prsty.
"Bolí to?"zeptal se starostlivě ale klidně CC a dal mi na cucflek pusu.
"Ne"řekla jsem a začala CC-ho hladit po břiše.Ještě nějákou chvilku jsme se mazlili a já nakonec usla.
*ráno*
Ráno jsem se vzbudila a koukla kolik je hodin.Pak jsem taky koukla rychlostí světla na twitter a co nevidím!Mojí fotku kde spím jak přidal CC s popiskem"Holčičí večírek s mojí skřeticí".Oh CC jsi mrtvej!Koukla jsem se na CC-ho ale nikdo vedle mě nebyl.Šla jsem fo pokoje a tam jsem se oblíkla.Došla jsem se učesat a namalovat abych potom mohla jít dolů na snídani.Všechno probíhalo hladce dokuď jsem netušila co se stane při snídani.
--------------------------------------
Po delší době další díl:D Ano,ano jsem slibotechna:DD promiňte:DD Tenhle díl si pořádně užijte protože v Pondělí jedu zase pryč a nevím kdy se dostanu na PC:DD Takže zase nějákej čas nic nebude noo:DD
ČTEŠ
Wild Child [BVB]
FanfictionJuliet Anna Biersack je normalní sedmnácti letá středoškolačka,do té doby než zjistí to co jí rodiče celá léta tajili .. Bude je nenávidět a nebo naopak milovat?