Když jsme se konečně dosmáli tak sme si ještě povídali.Potom mě napadlo že by sme mohli s klukama někam zajít i když vim že je to riskantní.
"Hele kluci?"začala jsem opatrně.
"No copak sestřičko?"řekl sladce se smíchem Andy.
"Jaj furt si na to něják nemůžu zvyknout,ale to je jedno.No napadlo mě jestli by jsme někam nezašli,třeba nakupovat"zeptala jsem se plná očekávání.
"No tak můžeme"řekl CC a Jake najednou.Došla jsem do koupelny kde jsem si nanesla make-up dala jsem si černé tlusté linky a černý oční stíny aby všichni poznali že patřím ke skupině Black Veil Brides.Když sem přišla do pokoje kluci byli jako ve vytržení.
Ashleyho pohled:
Dohodli jsme se s klukama a Jul že půjdeme do centra nakupovat.Jul se zavřela v koupelně a my jsme zůstali samy v jejím pokoji.
"Takže kluci"začal Andy.
"Chci aby jste věděli že nikdo z vás nebude šahat na mojí malou ségru,pokuď jí zlomíte srdce zlomim vám vaz"dodal mile.Všichni jsme věděli že je toho Andy schopný tak sme radši všichni jenom přikyvovali a mlčeli.Potom sme si ještě povídali a během toho vtrhla do pokoje Jul.Měla nádherně namalované oči,byla prostě nádherná.
Kellinovo pohled:
Dostali jsme kázání od Andyho že nemáme šahat na Jul jenže ona byla opravdu nádherná,ty její ženský křivky.Prostě kráska.Potom sme si povídali a najednou přišla.Měla nádherně namalovaný oči.Prostě vypadala úžasně,ale nebyl jsem jediný kdo si toho všimnul.Byl tady taky Ashley.
Julietin pohled:
Ash a Kellin na mě koukali jako kdybych byla kus masa a oni dva hladoví lvi.Otevřela jsem skříňb a začala hledat vhodný oblečení,venku bylo poměrně teplo tak sem vytáhla černé legíny a svetr s obráceným křížem,pod svetr jsem si vzala jenom tílko.
"Ehm no kluci ráda bych se přivlíkla ale jestli chcete zůstat zůstaňte mě to problém nedělá"řekla jsem a svlíkla si tričko a oblékla si tílko,takhle následoval i zbytek oblečení.
Andyho pohled:
Juliet si vybrala hezké oblečení a nevadilo jí že tu jsem,úplně v klidu se před náma převlíkla.Klukům div nevypadli oči,tohle bude ještě sranda.
ČTEŠ
Wild Child [BVB]
FanfikceJuliet Anna Biersack je normalní sedmnácti letá středoškolačka,do té doby než zjistí to co jí rodiče celá léta tajili .. Bude je nenávidět a nebo naopak milovat?