Přišla jsem do kuchyně a na stole bylo prostřeno.Uprostřed byli dané palačinky a okolo ovoce a javorový sirup.Bylo to zvláštní protože takhle nastrojeno máme většinou když je nějáká výjmečná situace ale to dnes není.Je normální Úterý jako každý jiný týden.
"Ahoj Jul tak jak ses vyspala?" zeptala se mě matka.Bylo to od ní zvláštní.
"Ahoj,no celkem dobře až na to že jsem zase nemohla usnout"postěžovala jsem si a usedla k prostřenému stolu.Matka mi nandala palačinky a polila mi je sirupem,na vrch mi dala pár kousků jahod a malin.U snídaně byl klid.Dokud matka nezačala.
"Hele Jul jak by se ti líbilo kdyby za námi přijeli příbuzní?"optala se mě.
"No nevim je mi to jedno"odvětila jsem a dál se cpala asi už pátou palačinkou.
"No víš zlatíčko,Jul,přijede k nám tvůj bratr"řekla matka a mě zaskočilo.Jakej bratr kurva?Já sem jedináček,teda byla sem.
"Kdože kurva?!"vyjekla jsem.
"No Andrew tvůj bratr,přijel by i s kamarády"řekla úplně klidně matka a otec jenom přikivolval.
"Takže on sem přijede po nějákých 17-ti letech nějákej vytrolenej Andrew?Co je to proboha za jméno? A proč ste mi to vůbec neřekli dřív?!"vychrlila jsem se sebe kupu otázek.
"Klid Jul všechn o ti pov.."nedořekla to protože jsem jí přerušila.
"Víte co?Je mi to u prdele ať si sem ten slavnej Andrew přijede i se svejma přiblblejma kamarádama mě to úplně fuk!"vykřikla jsem a odešla do školy.
-----------
Ták máme tu 2 díl:D snad se bude líbit:P Sorry o5 za chyby:DD
ČTEŠ
Wild Child [BVB]
FanficJuliet Anna Biersack je normalní sedmnácti letá středoškolačka,do té doby než zjistí to co jí rodiče celá léta tajili .. Bude je nenávidět a nebo naopak milovat?