S nadějí jako CC jsem čekala co Andy řekne.
"Nechám si to projít hlavou.Ashley můžeš jít semnou?"řekl Andy a zvednul se k odchodu.
Andy:
Šel jsem na chodbu protože potřebuju aby Ash vytáhnul Jul ven abych jí mohl zabalit věci a tak.Přeci nepojede na naše světové tour bez věcí.
"No co je?"řekl Ash postávající na chdbě jenom v trenkách.
"Potřebuju aby jsi vytáhl Jul ven"řekl jsem a měl co dělat abych to vůbec dořekl.
"To jako vážně?Nejdřív nám to všechno sereš a teď chceš aby jsme spolu šli ven?"řekl Ash ironicky.
"No chceš aby s námi jela na turné nebo ne?"prohlásil jsem vítězně.
"Fájn,s radostí jí někam vezmu.Třeba do nějákýho keříku"řekl Ash s jiskrami v očích.
"Ty kokot ne že ji omrdáš a já pak budu strejda malých Ashů a Juliet!"řekl jsem se smíchem a Ash se přidal.Potom jsme šli zpátky do pokoje.
Jul:
Během toho co byli ty dva pryč kluci se mě snažili nějákým způsobem rozesmát.Dělali nejrůznější blbosti ale jakmile promluvil CC všichni se váleli smíchy na zemi.
"A pak mi ta holka řekla že jsem moc hezká holka"dopověděl CC.Jelikož to bylo fakt vtipný tak jsem zalítla pod postel.Během toho všeho přišli do pokoje Andy a Ash.
"Kde je Jul?"zeptal se ochranitelsky Andy a to mě rozesmálo ještě víc.
"Tady jsem"mávla jsem rukou z podpostele.Jinxx,Jake a CC se zase začali tlemit.konečně jsem se vyškrabala na postel a koukla po Ashovi a Andym ty jenom nevěřícně koukali.
"Ehm kluci?"řekla jsem.
"Ano chlapče?"řekl se smíchem Jake.
"Nech toho!Kde je Kellin?"řekla jsem s dalším návalem smíchu.
"Odjel domů,umřela mu babička"řekl nevzrušeně Ash.
"Aha"řekla jsem stručně.
"Hej ty Sísínko podej mi hadry"řekla jsem směrem k CC-mu.
"Na tady máš Juliáno"řekl CC a hodil po mě oblečení.Vzala jsem ho a šla rovnou do koupelny...
--------------------------------------
Snad se bude líbit:DD Jakože nedává to smysl:DD Nevim na co jsem myslela:D Sorry za chyby:))
ČTEŠ
Wild Child [BVB]
FanficJuliet Anna Biersack je normalní sedmnácti letá středoškolačka,do té doby než zjistí to co jí rodiče celá léta tajili .. Bude je nenávidět a nebo naopak milovat?