30.Oukej..

2.8K 208 11
                                    

Když jsme doběhli do busu byli jsme celý promáčený na kost.

"Bože já vás zabiju"řekla jsem směrem ke klukům který se váleli smíchy po sedačkách.

"To by si neudělala"řekl CC a kouknul se na mě pohledem ala nakopnutý štěně.

"Že ne?"řekla jsem a popadla ze sedačky polštář.Začala jsem je mlátit hlava nehlava.Najednou mě někdo chytnul zezadu za boky.Otočila jsem se a uviděla Ashe.Otočila jsem se k němu čelem a dala mu letmou pusu protože mě někdo chytnul a hodil na postel.Byl to Jake.Jinxx a CC toho využili a začali do mě mlátit polštářema jako do boxovacího pytle.Bohužel musím smutně přiznat že melí převahu.

Ash:

S klukama jsme se shodli že Jul necháme "vycukat" i když se mi to na začátku vůbec nelíbilo tak jsem nakonec povolil.Jeli jsme kousek za aztáčku.

"Sakra CC zastav už ať neběžíme tak daleko"křikl na něj AndyCC poslušně zastavil a já s Andym jsme vyběhli ven.Běželi jsme rovnou k Juliet.Popadnul jsem jí za ruku a táhnul do autobusu.

Jul:

Během toho všeho jsem si nevšimla že už jsme vyjeli z města a jsme někde.No vlastně kde to jsme a kam jedeme?

"Hej kluci?"řekla jsem.

"No co je?"řekl Andy sedící za volantem.

"Kam teď jedeme?"zeptala jsem se a opřela se o Ashleyho rameno,ten mi přehodil ruce přes ramena a tisknul mě na sebe.

"No do BVB vily"řekl Andy a jel dál.

"Já myslela že máte dneska koncert"řekla jsem opět zmateně.

"Ne začínáme až za měsíc"řekl se smíchem CC.

"A proč jsme teda nezůstali ještě u nás doma?"zeptala jsem se.

"Málo místa"odseknul Andy a věnoval se řízení.

"Co mu je?"špitla jsem směrem k Ashley-mu.

"Asi je naštvanej kvůli nám"řekl Ash a dal mi pusu do vlasů.

"Hej kde budu spát?"pronesla jsem normálním hlasem do horbového ticha.

"Kde chceš.Třeba se CC bude určitě rád"řekl Jinxx a drknul do klimbajícího CC-ho.

"Jo jasně,miluju jednorožce"vykřikl CC a zase chrápal.

-------------------------------------------

Aww Dneska má CC narozky:33 Takže všechno nejlepší♥ (i když vim že si to nepřečte:D Prostě mu musím popřát:3)

Wild Child [BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat