Stála jsem před vilou ještě dobrých patnáct minut dokuď do mě někdo nestrčil.
"Líbí?!řekl Andy postávající vedle mě.
"Moc"řekla jsem.Andy z kapsy vytáhnul růžovou krabičku cigaret camel.No je vidět že jsme příbuzný.
"Růžová jo?"řekla jsem se smíchem.
"No co jiný neměli"řekl se smíchem Andy a sednul si na obrubník.Udělala jsem to samý co Andy,vytáhla jsem z kapsy krabičku camel (tygrovanou) a sedla si vedle něj.
"Ty kouříš?"zeptal se překvapeně.
"No asi už to tak bude"řekla jsem a snažila si cigaretu zapálit,jenže můj zapalovač přestal komunikovat.
"Rodiče o tom ví?"zeptal se Andy a podal mi zapalovač.
"Ne neví,to je jako kdybych se tě zeptala jestli ví o tom že vám turné začíná až za měsíc"řekla jsem se smíchem a klidně si pokuřovala.
"To je fakt,jak dlouho už kouříš?"zeptal se.
"No takový dva roky určitě"řekla jsem.
"Aha,oblíbená značka je camel?"zeptal se se smíchem.
"'Jojo,tvoje taky že?"odpověděla jsem mu.
"Tak jasný,je vidět že jsme sourozenci"řekl.
"Hele a co to co se stalo doma?Zapomeneme na to?"zeptal se z ničeho nic Andy.
"Jo zapomeneme"řekla jsem a opřela se o něj.
"Ještě jednou chci abys věděla že mě to moc mrzí,nevím co to do mě vjelo.Prostě nervy no"řekl a obejmul mě.
"To je v pohodě,taky jsem dost vytekla"řekla jsem.
"No jo sourozenci"řekl se smíchem a já se přidala.
"A vůbec kdy mi představíš tvojí holku?"odvedla jsem řeč od tématu.
"No dneska"řekl nadšeně Andy a pomalu se zvedal.
---------------------------------------
Tadá další díl:') Snad se bude líbit.. Je krátkej no ale furt lepší než nic:D A jelikož se teď nudim tak pujdu dělat asi trailer (či jak se to píše:D) k týhle povídce:DD btw. Sorry za chyby:D
ČTEŠ
Wild Child [BVB]
FanfictionJuliet Anna Biersack je normalní sedmnácti letá středoškolačka,do té doby než zjistí to co jí rodiče celá léta tajili .. Bude je nenávidět a nebo naopak milovat?