43.Nemocnice

2.5K 184 5
                                    

Jinxx:

Operovali jí asi dvě hodiny.Během toho přijel Andy a CC.

"A kde je Ash?"zeptal se Jake.

"Toho jsme nechali razdši doma je z toho úplně v hajzlu neříkám že my ne ale on asi hůř."řekl CC.

CC:

Hned po tom co Andy vyhodil Juliet jsme s Andym nasedli do auta a jeli do nemocnice.Běželi jsme rovnou ke klukům.

"A kde je Ash?"zeptal se Jake.

"Toho jsme nechali radši doma je z toho úplně v hajzlu nežíkám že my ne ale on asi hůř."řekl jsem s největší přetvářkou jakou jsem dokázal protože mě to drtilo uvnitř.Moje vzrušovačka.Jestě ráno jsem cítil její jemné rty,její ruce kolem mého těla.A teď?Ucítím maximálně nemocnici plnou desinfekce,a spoustu hadiček.Najednou vylezl z operačního sálu doktor.

"Tak co?"vyhrknul na něj Andy.

"Vy jsme pan Andrew Biersack?zeptal se doktor.

"Ano to jsem já"řekl Andy.

"Je mi to líto.."nedořekl doktor a mě už se přitížolo,ml jsem dojem že sebou brzo seknu.

"Ale slečna Biersack utřpěla vážné poranění hlavy,ztratila mnoho krve ale podařilo se nám dát jí dohromady.Měla velké štěstí že nepadla z větší výšky protože by to mohly odnést nervy a nemusely by už chodit nebo dokonce mluvit,takže abych to shrnul,slečna je v pořádku až na velkou ztrátu krve,lehký otřes mozku a pár zlomenin.Paměť zůstáva a ostatní smysly taky"dokončil svůj monolog doktor a mě spadnul velký kámen ze srdce.

"Můžeme jí vidět?"řekl jsem rozklepaným hlasem.

"Ano ale jenom po dvou"řekl doktor a zavedl nás k Juletinu pokoji.Dohodli jsme se s klukama že necháme Andyho aby šel jako poslední a sám,nejdřív jsem šel já a Jinxx,Jake řekl že jí radši nechce vidět protože by to s ním asi seklo.Vešli jsme do pokoje a já se okamžitě rozbrečel.

"Ty k ní něco cítiš viď?řekl Jinxx.

"A kdo z nás ne?"zeptal jsem se.

"CC kluci to možná nevidí ale já nejsem slepej ani blbej,vidím to jak kolem sebe kroužíte,jak se na sebe usmíváte,proč šla do tvého pokoje a ne do jejího s Ash-em?"

"Nevím třeba tam nechtěla jít,nechtěla mluvit s Ash-em"řekl jsem ale věděl jsem že proti Jinxx-ovi nic nezmůžu,že už to ví.

"Necháme to být ale doma si hodíme řeč ano?"řekl a poplácal mě po rameni.Jenom jsem přikývnul a vzal Jul za ruku.

Andy:

CC a Jinxx vyšli a šel jsem k Jul já.

"Ahoj ségra"řekl jsem rozklepaným hlasem z toho jak jsem brečel.

"Chci se ti moc omluvit za to že jsem neviděl co ti Juliet dělala a za to že jsem tě chtěl poslat domů,jsem opravdu debil"řekl jsem a slzy se mi spustili po tvářích.Seděl jsem u ní do té doby než mě nevyhodil doktor.Šel jsem zpátky za klukama.

"Tak pojedeme domů?Tady už nic nezmůžeme"řekl sklesle Jinxx.

"Asi jo"řekl jsem a vydal se k východu,naposledy jsem se ohlédl a radši šel dál.

*Po 5 dnech*

CC:

Jul se pořád neprobouzela a doktoři moc nedoufali že by se ještě mohl probudit.Ve vile den ode dne houstla atmosféra,Jinxx už věděl co k sobě s Jul cítíme ale Ash ani nikdo jinej ne.Každým dnem jsme doufali že se Jul probudí,čekali jsme dnem i nocí na to že někdo zavolá a řekne že se slečna Biersack probudila,ale nikdo nevolal.Bylo to hrozný vědět že je milovaná osoba napůl mrtvá.Ashley-mu to bylo vidno jedno že jeho holka je v nemocnici.Měl jsem chuť jít a dát mu pořádnou mrdu přes hubu aby se probral!

Jul:

Viděla jsem tmu,a nic než tmu.Miluju temno ale tentokrát jsem se bála.Bála jsem se že tuhle tmu uvidím už napořád.Snažila jsem se,moc jsem se snažila abych viděla něco jiného než tmu.Najednou jsem se nadechla a uviděla světlo,rozmazané světlo.Už to nebyla tma,už jsem se nebála že jí uvidím pořád.A najednou se nade mě něco sklonilo,bylo to černé,pořád rozmazané a vypadalo to jako smrt.Chtěla jsm zaječet ale v krku jsem měla knedlík.Přibližovalo se to ke mě.

"Krásko jak se cítíš?"řekl.Krásko?A ten hlas?CC!Vrhla jsem se mu kolem krku a neměla v plánu ho pustit.Konečně už jsem viděla normálně.Najednou vešel do pokoje Andy,za ním Jake a Jinxx.Rozplakala jsem se.

"Proč brečíš?"zeptal se vystrašeně Andy.

"Něco tě bolí?Mám doběhnout pro doktora?Pro sestru?"začal plašit.

"Ne ty hloupej nikam nechoď!Jsem jenom sťastná že vás všechny vidím"řekla jsem a pustila CC-ho abych mohla obejmout Andyho.Kluci řekl že semnou budou zůstavat i přes noc,že mě nechaj převést na nadstandard abych nebyla sama a měla si s kým povídal a dělat blbosti.Měla jsem je všechny moc ráda.

"Děkuju vám"řekla jsem během převážení na nadstandard.

"Neni zač pro tebe včechno!"řekl Andy a dal mi pusu do valsů.

"Brácho?"

"Ano?"

"Miluju tě!"řekla jsem.

-------------------------------

Tak další díl,snad se bude líbit:) Mám dojem že brzo skončím se psaním (týhle story) protože podle statistik jde tenhle příběh do háje:D Ale co,pár kapitol mám ještě napsaných:D Vidím to na max. 50 kapitol ale uvidim no:P A jinak chci moc poděkovat za úžasnejch 10 000 čtenářů♥

Wild Child [BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat