Čekala jsem až se CC něják vymáčkne,pohne prostě něco.Začínalo mě to děsit.
"CC?Promiň jestli jsem udělala,nebo řekla něco špatně"začala jsem se omlouvat.
"Ne to je úplně v pořádku protože já tě taky miluju"řekl CC a mě zahřálo u srdce.
"Víš já tě miluju doopravdy a ne jako Ashley-ho"řekla jsem a obejmula ho.
"Vždyť já vím"řekl a taky mě obejmul.Jelikož už jsem CC-ho nechtěla pustit,zeptala jsem se ho jestli by tu nechtěl přespat.CC-mu to samozřejmně nevadilo takže si lehnul vedle mě.Bavili jsme se o nás,jak to teď bude.Nakonec jsem usnula s hlavou na CC-ho hrudi a mojí pořezanou rukou v té jeho.
*ráno*
Když jsem se probudila CC pořád spal vedle mě.Koukla jsem se kolik je hodin a bylo za deset minut 9.Pomalu jsem vstala z postele a šla se upravit aby se me CC neleknul.Když jsem se učesala,namalovala a oblíkla vyfotila jsem CC-ho a dala na TT jako on mě jenže já k tomu napsala: Marodujem a spinkáme.Cvilku jsem seděla a pozorovala CC-ho jak spí.A abych pravdu řekla,CC je roztomilej jak štěně.Pěkně si pochrupkával.Do tý doby než přišel Andy.
"Zdar ségro,CC probuď se!" zařval Andy.A CC sebou cuknul tak že spadnul z postele.
"Co je kurva?"řekl se zmateně CC a já se začala smát.
"Nic bro,vůbec nic"řekl se smíchem Andy a já se k němu přidala.
"Hahaha"řekl sarkasticky CC.Když jsem si konečně dobalila věci mohli jsme vyjít z nemocnice a ject rovnou domů.Když jsme dojeli domů vypadalo to tam jako po výbuchu.
"Co se tu do prdele stalo?"řekla jsem vyděšeně a překračovala láhev od prázdný wiskey.Šla jsem rovnou do kuchyně kde to bylo ještě horší než v obýváku.Mezi prázdnými obaly od brambůrek a bonbónů se válelJinxx.
"Hej probuď se"drkla jsem do něho.Na první pokus nic na druhý taky ne.Na třetí pokus užjsem se nasrala.Vzala jsem misku a nalila do ní ledovou vodu.
"Vstávej ty hovado!"řekla jsem a vylila na Jinxx-e vodu.Ten sebou cuknul a probudil se.
"Coje?"zaptal se fakt blbě.
"Koukni se kolem sebe a pak se ptej co je!"řekla jsem rozzuřeně.
"Jé Jul ty už nemáš sádru"řeklJinxx aby to zamluvil.
"No nekecej"řekla jsem ironicky.
"To je fajn"řeklJinxx aby zahnal to trapné ticho.
"Už mi řeknete co se tu stalo?"zeptala jsem se.
"No když jsi odjela do nemocnice Ash zavolal pár kamarádům a uspořádal pařbu s názven "SMRT BEJVALKÁM" no a pak do nás začal lejt chlast."řekl Jinxx a mě se rozpumpovala krev v žilách.Co si o sobě kurva myslí?
"Fajn"řekla jsem dost nasraně a šla ke schodům který jsem následně brala po dvou.Ani nevíte jakej krásnej pocit to je brát schody po dvou když jste měli tři tejdny nohu v sádře.Díky bože!Vyběhla jsem schody a letěla hned do Ashley-ho pokoje.Ten se válel na posteli s lahví nedopitýho chlastu a mojí fotku.Really Ashley?!Neváhala jsem a strčila ho z postele,Ash se okamžitě probudil.
"Co je?"řekl ožrale.
"Ty se ptáš co je?Si úplněj kretén?"vyjela jsem a v okamžiku za sebou cítila nečí ruce.Byl to Andy.
"Děvko"odfrknul si Ashley.To už jsem nevydržela a strčila do něj znovu,spadnul na zem a já mu potom ještě vrazila facku.Ještě bych pokračovala ale to už mě držel Andy.
"Jul nech ho bejt"řekl a táhnul mě pryč.
"Ale já ho nesnáším!"řekla jsem ale slovo nesnáším zařvala aby to každej slyšel.Andy mě vzal dolů do obýváku kde mě posadil na gauč a donesl mi vodu.Okamžitě jsem se rozbrečela.
"Co je proč brečíš?"zeptal se vyděšeně Andy.
"Proč se ke mě takhle chová?"zeptala jsem se a upřela zrak na Andy-ho.
"Nevím"řekl stručně a sednul si vedle mě.
"Chci domů"řekla jsem a začala brečet ještě víc.
"Nechceš,to říkáš teď ale věř že nechceš"snažil se mě Andy přesvědčit.
"Chci"řekla jsem a zvedla se.Utíkala jsem rovnou do mého a CC-ho pokoje.CC ležel v posteli a koukal do mobilu.Bez váhání jsem popadla kufr a začala do něj házet moje věci.
"Co děláš?"zeptal se vyděšeně CC.
"Chci domů"řekla jsem a brečela dál.
"Co,co to říkáš?"vykoktal CC.
"Doma je přeci tady"dodal.
"Není"řekla jsem.
"Uklidni se"řekl CC a šel ke mě,obejmul mě ze zadu a utěšoval mě.
"Prosím,nech mě"řekla jsem a snažila se vymanit z jeho objetí.
"Nenechám tě odejít,jsi pro mě vším!"řekl a já věděla že to myslí vážně.
"Juliet miluju tě"řekl a políbil mě.
"Já tebe taky"řekla jsem a začala se uklidňovat.
---------------------------------------
Omlouvám se za ty velký mezery,ale psala jsem to na mobilu a napsalo se mi to v celku -_- takže jsem to jako kretén musela oddělovat:DDD no každopádně si to užijte:D delší dobu zase nic nebude:D a ještě sorry za chyby:D
ČTEŠ
Wild Child [BVB]
FanficJuliet Anna Biersack je normalní sedmnácti letá středoškolačka,do té doby než zjistí to co jí rodiče celá léta tajili .. Bude je nenávidět a nebo naopak milovat?