Cestou do studia jsme si ještě povídali.Jake a Jinxx spíš pomlouvali Ashley-ho.Když jsme do studia přišli producent na kluky i na mě hned spustil.
"Kde kurva jste?!Už tu čekám půl hodiny"začal ječet jak kdyby ho píchali jehlama.
"Sorry no"odsekl Andy a posadil se na gauč.Sedla jsem si vedle něj a čekala co se bude dít.Čekali jsme asi půl hodiny než se něco začalo dít.Producent nakonec řekl Jake-ovi a Jinxx-ovi aby šli ještě hrát na kytaru a mě abych šla s Andym do vedlejší místnosti aby jsme se rozspívali a já ještě rozehrála na kytaru.Jake mi půjčil svou starou a já mohla vyrazit s Andym vedle.
"Takže chceš se nejdřív rozezpívat a potom až kytaru nebo naopak?"zeptal se mě Andy.
"No co kdybych zahrála na kytaru třeba kousek In the end a při tom by jsme se rozspívali oba?"navrhla jsem a začala ladit kdytaru.
"Jo to by šlo"řekl Andy.Začala jsem hrát a zpívat a Andy se ke mě přidal.
In the end
As you fade into the night
Who will tell the story of your life?
Já se rozehrála i rozespívala a Andy taky.Potom jsme šli za klukama do vedlejší místnosti.
"Tak jo Juliet běž k Jinxx-ovi a Jake-ovi,dají ti noty a zkusíš s nima zahrát písničku"řekl producent a už mě strkal ke klukům.
"Čau kluci"řekla jsem se smíchem.
"Ahoj Jul,tady máš noty.Nejdřív to vyzkoušíme jen tak a potom i s nahráním jo?"řekl mi Jake a podal mi noty.Koukla jsem na ně a nebylo to něják složitý.nejdřív jsme to zkusili na nečisto a šlo nám to.Jenže jakmile došlo na ostrý nahrávání byla jsem úplně mimo.Po 3 pokusu kluci nahrávání stopli.
"No tak Jul uklidni se"řekl mi Jinxx.
"Dáme to znovu ale bez nahrávání jo?"řekl Jake a zača hrát,já a Jinxx jsme se k němu přidali.Nahrání písničky trvalo skoro 4 minuty a nám se to povedlo konečně bez chyby.
"Tak výborně lidi máme to nahraný"řekl nám do kabinky producent.
"Cože?"zeptala jsem se zděšeně ale i naštvaně.
"No tak něják nenápadně jsem dal znamení aby se to nahrálo"řekl se smíchem Jinxx a já ho chtěla přetáhnout kytarou.Když jsme se dohádali šla jsem si sednout k Andymu,Ashley-mu a CC-mu.
"Fajn teď je na řadě Ash"řekl producent a Ash si bral basu.Šel do kabinky a začal nahrávat.Já si mezi tím opřela hlavu o CC-ho a propletla si s ním prsty.
"Sluší vám to"řekl Andy a drknul mě do ramene.
"Ehm co?"snažila jsem se předstírat že nevím o co jde,CC-ho to rozesmálo stejně jako Andy-ho.
"Jul já to vím že jste spolu"řekl pořád se smíchem Andy.
"A jako jak to víš?"zeptala jsem se taky už se smíchem.
"Máte společnej pokoj,furt se na sebe koukáte a navíc se koukni jak na sobě teď ležíte"řekl Andy.
"No jo"řekla jsem a dala CC-mu pusu.
"Miluju tě"pošeptal mi CC do ucha.
"Takže ti to nevadí?"zeptala jsem se Andy-ho.
"Ne,mělo by?"zeptal se mě.
"No já jenom že s Ashley-m ti to vadilo"řekla jsem a čekala co z něj vypadne.
"No jo jenže Ash je děvkař!"řekl rozhořčeně Andy .
"Klid bratře,klid"řekla jsem se smíchem.Den ve studiu utíkal hrozně pomalu.Když dohrál Ash šel na řadu Andy.Cítila jsem se blbě když z jedný strany na gauči seděl CC a na druhý seděl Ash.Cítila jsem jak mě Ashley probodává pohledem.
"Přestaň na mě tak vražedně čumět!"štěkla jsem na něj.
"Nečumim"odsekl a šel si sednout jinam.
---------------------------------
Takže tady máte další díl:) Pořádně si ho užijte protože další dva tejdny nic nebude:D (odjíždím:D) Možná přidám něco z mobilu když chytnu wifinu ale nic neslibuju:) Každopádně se tu ty dva tejdny opatrujte a užívejte naplno prázdniny!:)
ČTEŠ
Wild Child [BVB]
Fiksi PenggemarJuliet Anna Biersack je normalní sedmnácti letá středoškolačka,do té doby než zjistí to co jí rodiče celá léta tajili .. Bude je nenávidět a nebo naopak milovat?