28.Jedemé!

2.6K 204 1
                                    

Seděli jsme takhle pěknou chvilku a mě potom začal zvonit mobil.Volal Andy.Vyndala jsem mobil z kapsy a zvedla to.

"Hej Jul kde jste?"

"No sedíme na lavičce v parku,proč ti to vlastně říkám když to tu neznáš?"

"To je fuk,pojďte už domu,budeme muset ject"řekl a ve mě hrklo.

"Jo jasně"řekla jsem a típla to.

"Už budeme muset jít,Andy se po nás shání"řekla jsem Ashley-mu a pomalu se zvedala.

"Ok"řekl prostě a šel zamnou.Po cestě jsme převážně mlčeli.

"Ehm Ashley?"začala jsem.

"No?"odpověděl jednoslovně.

"Děje se něco?"zeptala jsem se starostlivě.

"Ne neděje,jak si na to přišla?"optal se mě.

"Nevím že nic neříkáš a tak"řekla jsem a chytnula ho za ruku.Byla jsem ráda když se mi nevysmeknul.Přišli jsme před dům a kluci už tam byli,rychle jsme rozpojili ruce.

"Konečně jste tady"řekl Andy.Šla jsem k nim a stoupla si vedle rodičů.Čekala jsem co se bude dít i když jsem to moc dobře věděla.Andy a ostatní se rozloučili s mamkou a taťkou a teď byla řada na mě.

"No tak je to tu"řekla jsem posmutněle.

"No jo"řekl Jinxx který u mě stál.Bez váhání jsem mu skočila kolem krku a pevně ho obejmula.Už teď mi všichni moc moc chyběli.Potom přišel na řadu Jake.

"Tak co ty vítězi náš"řekl se smíchem Jake a obejmul mě.

"Teď se cítím spíš jako poraženec"zamumlala jsem mu do bundy a cítila první slzy.

"Ale notak nebul"řekl Jake a 'praštil' mě do ramene.

"Když to nejde"řekla jsem a bouchnutí mu oplatila.Najednou k nám přicupital CC.

"Já taky"řekl a zvednul mě v objetí ze země.

"Bože CC dej mě dolů"řekla jsem poněkud vyděšeně.

"Ne ještě chvilku"řekl a dál mě držel nad zemí.Bože co to zase ten CC vyvádí.Dost ráda bych ho chtěla vidět třeba ve vaně,si tam určitě hraje s takovou tou žlutou gumovou kachničkou a na hlavě má tu modrou koupací čepici.Potom ke mě přišel Andy.

"Tak Jul,chci se omluvit za všechno co jsem ti provedl a tak"řekl mi a nevěděl jestli mě má obejmou nebo ne.Neváhala jsem a vrzhla se na něj.Sice mě tu sral ale jako bráchu ho moc miluju a nemohla jsem si přát lepšího sourozence.

"Sice si mě deptal ale mám tě ráda"řekla jsem a dala mu pusu na tvář.No a nakonec mi zbyl Ashley.Mám z toho našeho loučení dost velký strach.

--------------------------------------------------

Ták tradá další díl:) Abych pravdu řekla tak teď něják nemám chuť ani nápdy na psaní:/ Sorry za chyby:)

Wild Child [BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat