Capitolul 2

815 54 1
                                    

Cum am mancat, sau asa zisul mancat, am plecat la mine in camera exact asa cum am venit: infometata si bruscata.

Cum am intrat in "apartamentul sau vila mea de lux", m-am aruncat in pat si am inceput sa ma holbez la tavan. Mai am doar un an de chin si dupa aceea o sa ma dea afara in suturi.

Peretii sunt goi, cu pete de mucegai, murdari. Ferestrele sunt sparte sau murdare. Paturile sunt murdare si tari, noaptea dardaind de frig sub plapumi.

Imi venea sa urlu, sa tip, sa strig sa imi dea drumul de aici, dar nu avea nici un rost. Imi raceam gura degeaba. Singurul lucru pe care il faceam era sa cant in miez de noapte, singura, melodiile pe care inca le mai cunosc de acum 5 ani. In principiu, predominau cantecele de la Little Mix. Am iubit trupa asta. Si inca o iubesc, dar pot sa jur ca intre timp au mai scos vreo 3 albume noi pe putin. Cat nu am fost orfana, eram o directionera si un mixer. Numai asta ascultam. E drept, mai ascultam si Justin Bieber, The Script si altele. Dar o melodie mi-a dat curajul sa inving acesta lume: Be Alright, de la Justin Bieber.

Across the ocean

Across the sea

Startin' to forget the way you look

                   at me now

Over the mountins,

Across the sky

Need to see you face and need to look in your eyes

Through the storm and,

Through the clouds

Bumps on the road and upside down now

I know it's hard babe, to sleep at night

Don't you worry

Cause everything gonna be alright

Be alright

Through the sorrow

And the fights

Don't you worry

Cause everythingh's gonna be alright

Be alright

All alone

In my room

Waiting for your phone call to come soon

And for you, oh, I would walk a thousand miles

To be in your arms

Holding my heart

Oh I, oh I

I love you

And everything's gonna be alright

Be alright

Through the long nights

And the bright lights

Don't you worry

Cause everythingh's gonna be alright

Be alright

You know that I care for you

I'll always be there for you

Promise I will stay right here, yeah

I know that you want me too

Baby we can make it through, anything

Cause everythingh's gonna be alright

Be alright

Through the sorrow, and the fights

Don't you worry

Everything's gonna be alright

Be alright

Through the sorrow, and the fights

Don't you worry

Everything's gonna be alright...

Asta sper si eu. Ca oricum si oriunde am fi, o sa fim bine. Ca totusi o sa fie bine. Mai aveam o mica speranta. Sa ma adopte cineva, sa creada in mine. Sa ma aleaga dintre atatia copii considerati normali, fara sa trebuiesca sa comunic cu ei. Dar stiu ca astfel de oameni nu exisata. Am fost la multe posibile adoptii, poate chiar sute, dar nicioadata nu s-a uitat nimeni la mine. Nimeni.

In aceasta lume, suntem doar noi cu noi insine. Nu poti sa te increzi in nimeni. Poate doar in parinti, dar asta cat ii ai. Dupa, esti pe cont propiu. Singur, in toata marea asta de oameni.....

****Nota Autoarei****

Lume lume! Am venit cu capitolul doi! Sper sa va placa. Cred ca in urmatoarele capitole o sa inceapa actiunea propriu-zisa. Stiu ca e plictisitor, dar asta e. Mai asteptati si voi un pic!

Va astept cu voturile si comentariile frumoase.

Au revoire mes amis!

Saved from destruction [1D and 5SOS F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum