Capitolul 5

700 44 2
                                    

****Eleanor P.O.V.****

Cum am intrat la directoare in cabinet, am ramas socata. Camera era mare, curata, de o culoare crem placuta, cu multe diplome atarnate de pereti. Era in antiteza cu restul cladirii, care era gri si neingrijita.

-Buna ziua!  spune politicoasa doamna de la birou. O chema Polly, dupa ecuson.

-Buna ziua. Am venit sa va spunem ce copil am hotarat sa adoptam, spun calm.

-Da?! Care?

-E o fata pe nume Eveline aici. E mai retrasa.

-Cum?! Imi pare rau sa va spun asta, dar sunteti nebuni! Copilul acela are probleme!

-Cum ar fi? intreb enervata.

-E complet nebuna! Are un comportament de salbatic! A incercat sa muste pe cineva o data!

-Vezi....hai sa alegem pe altcineva.... imi sopti Louis la ureche.

-Nu Louis. Nu! ii spun raspicat.

-Mbine. Nu am sanse cu tine nu? mai aduga.

Nu i-am raspuns, dar m-am intors spre doamna director.

-Si aveti de gand sa ne dati acele acte de adoptie? o intreb clar si raspicat, pentru a intelege 'minunata' doamna.

****Eveline P.O.V.****

Am fost urcata la mine in camera. Aceeasi camera plictisitoare pe care o vad de 5 ani. M-am aruncat in patul tare ca o piatra, si am inchis ochii, incepand sa visez la o viata mai buna.

Cuplul Eleonor. Dragut, nu?! Cunoscutul cuplu Eleonor va adopta un copil. Ce minunat! Mor de fericire! Cand ma gandesc ca alte persoane ma privesc cu ura, speriate, ma apuca nebunia.

Intorc ochii spre geamul crapat de langa mine. Observ culoarea inchisa a scoartei copacilor. Era aceeasi culoare ca ochii fetei, dar a ei imprastia caldura, bine. Incerca sa fie draguta. Alta persoana care incearca sa se dea bine pe langa mine ca sa nu i se intample ceva. Imi ridic ochii. Vad albastrul curat al cerului, amestecat cu norii albi pufosi. Aceeasi culoare ca ochii baiatului, ochii lui, care  exprimau numai dezgust de cand a vorbit James. Dezgust pentru mine.

Pentru a-mi alina din durere, am inceput sa fredonez usor o melodie. Vocea mea ragusita nu se potrivea perfect, dar incet incet am reusit sa o cant:

White lips, pale face

Breathing in  snowflakes

Burnt lungs, sour taste

Light's gone, day's end

Struggling to pay rent

Long nights, strange men

And they say

She's in the class A team

Stuck in her daydream

Been this way since 18

But lately her face seems

Slowly sinking, wasting

Crumbling like pastries

And they screm

The worst things in life come free to us

Cos we're just under the upperhand

And go mad for a couple of grams

And she don't want to go outiside tonight

And in a pipe she flies to the Motherland

Or sells love to another man

It's too cold outside

For angels to fly

Angles to fly

Ripped gloves, raincoat

Tried to swim and stay afloat

Dry house, wet clothes

Loose change, bank notes

Weary-eyed, dry throat

Cool girl, no phone

And they say

She's in the Class A Team

Stuck in her daydream

Been this way since 18

But lately her face seems

Slowly sinking, wasting

Crumbling like pastries

And they scream

The worst things in life come free to us

Cos we're just under the upperhand

And go mad for a couple of grams

And she don't want to go outside tonight

And in a pipe she flies to the Motherland

Or sells love to another man

It's too cold outside

For angels to fly

Ohh, ohhh, ohhhh

Ohh, ohhh, ohhhh

It's so cold outside

For angels to fly

To fly-y-y

For angels to die.....

                       (Birdy- The A Team)

E prea frig afara ca ingerii sa moara. Defapt, cred ca e prea rece lumea in care sufletele bune traiesc.

Lumea e prea rece, prea rea. Putini sunt capabili sa iubeasca. Prea putini. Din atatea milioane, chiar miliarde de suflete, putini sunt capabili sa arate iubire.

Pot sa imi tin respiratia. Pot sa imi musc limba. Pot sa stau treaza zile in sir daca asta vrea lumea. Pot sa fiu numarul intai. Pot sa falsez un zambet, pot sa fortez un ras. Pot sa dansez si sa joc partea mea daca asta ceri. Pot sa iti dau tot ce sunt. Pot sa le fac pe toate, dar sunt doar un om. Si sangerez cand cad jos, sunt doar un om, sparg si distrug.

Pot sa ma transform intr-o buna masinarie. Pot suporta cuvintele grele, daca asta ai nevoie. Pot sa fiu totul pentru tine. Pot sa fac toate acestea, pot sa trec prin ele, dar sunt un om. Un simplu om. Un om micut. ( Am tradus versurile de la Christina Perri- Human)

Daca ar fi asa de usor sa plec de aici.... As prefera sa fac toate aceste lucruri, doar ca sa plec. Dar nu e asa simplu.

-Fa-ti bagajul! Pleci de aici! spuse printre dinti James la mine, dupa ce a deschi usa cu o bufnitura.

M-am intors uimita spre el. Am deschis gura sa zic ceva, dar am inchis-o la timp. Asta era imposibil.

-Nu e nici o gluma, mai adauga el.

****Nota Autoarei****

Hei. Imi pare chiar rau ca nu am mai postat de mult. Am fooarte multe de facut. Am avut vreo trei teste acum cateva zile, mai avem, si tot asa. Deci, s-ar putea sa postez mai rar de o saptamana. Imi pare chiar rau.

Ce credeti ca se mai intampla in continuare?

Astept comentarile voastre frumoase. Pup.

Au revoire mes amis!

Saved from destruction [1D and 5SOS F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum