Capitolul 7

673 44 2
                                    

De dimineata m-am trezit destul de devreme. Dupa ce mi-am facut rutina de dupa trezire, m-am asezat pe scaun. Langa mine, pe masa, statea uitat un telefon. Iphone. O-key. Al cui ar putea fi?

Nu m-am mai gandit mult, ca langa am vazut un biletel:

        " Draga Eveline,

      Eu impreuna cu Louis ti-am luat un telefon. Bine, si cu baietii. Vreau sa iti mai spun ca in cutie este si un MP3 cu casti.

      Speram ca te vei obisnui cu noi. Vezi ca te-am lasat acasa cu Liam. El este cel mai normal dintre toti. O sa te intelegi cu el.

               Te pupam, Elle si cu 1D si LM"

Minunat. M-au lasat singuar acasa. Dupa privirea pe care mi-a aruncat-o Liam aseara, o sa stau mai mult singura. Aah, ca sa nu mai adaug ca eu nici nu vorbesc. Inteligent baieti, inteligent!

Am coborat incet scarile pana in bucatarie. Liniste si pace. E ok pana acum. Am mers la frigider si mi-am scos laptele, cerealele dintr-un sertar de mai sus si un bol dintr-un alt sertar.

M-am pus pe mancat. Cand sa pun bolul in chiuveta, o voce ma intrerupse:

-Te-ai trezit? intreba Liam.

Ce intrebare tampita. Nuu, doar e silueta mea care vrea  la plimbare!

M-am intors la el cu o fata care spunea Serios, alta intrebare nu puteai sa pui?!.

-Nu te uita la mine asa! Nu iti merg vrajile!

Vraji?! Care vraji?! Ai tras ceva pe nas, sau vreo bauturica ceva?!

Mi-am continuat miscarea. Cand am vrut sa ies din camera, acesta m-a prins de o mana si mi-a soptit:

-Daca i se intampla cuiva ceva, nu o sa ma abtin din a te invinovati. Ai grija, sunt cu ochii pe tine.

Si cu asta a plecat. Incepe sa ma sperie copilul acesta.

In loc sa merg in camera mea, mi-am luat tenesi care stateau aruncati la intrare si am plecat spre parc.

~~~

Multa lume era afara, in special cuplurile. E incredibil cum eu inca nu am avut primul sarut. Asta am gandit-o de parca nu am stat izolata intr-un orfelinat 5 ani!

Am admirat florile, copacii. Stiam parcul acesta pe de rost cand eram mica. Aici mi-am petrecut copilaria. Seara de seara ieseam in parc, unde ne intalneam intotdeauna cu prieteni de ai mei, la locul nostru special. Mi-e dor de acele vremuri. Cand am mai crescut, am inceput sa merg mai rar, pana cand au murit ai mei. Atunci nu am mai putut merge niciunde.

Picioarele m-au dus inconstient la locul nostru. O bancuta simpla, cu o pajiste in fata ei, in care erau cativa copaci. Se pare ca iubitul nostru arbore, care ne tinea pe toti in brate, a fost taiat....

M-am oprit speriata. Locul acesta este intr-o zona necirculata. Doamne ajuta sa nu fie cine stie ce chestie, cea pe care o aud.

Stau sa ascult. Vocea e cunoscuta. Nu! Vocile. Stai, stai, e....e...Louis cu Elle! Dar ce cauta ei aici?

M-am ascuns dupa in tufis si am ascultat:

-Iubire. Ce frumos e aici! spuse Elle.

-D-asta te-am adus aici. E superb si am venit aici de cand eram mic. Atunci era un copac mare aici. L-au taiat intre timp.

-Ohh, imi pare rau. Stii, sper ca nu te-ai suparat ca am adoptat-o pe Eve.

-Nu m-am suparat, dar stii, e un copil greu de abordat, si mie imi este greu. Chiar vreau sa o aud vorbind.

-Si eu....

Dupa asta a urmat o pauza lunga, in care nu se mai auzea nimic. Pana intr-un moment.

Puf!

Am facut ochii mari. Asa se auzea cand se face o poza. M-am intors incet, pana am dat de 5 fotografi.

-Am vazut ca te uiti la cuplul anului Eleonor. Cum ti se par? Crezi ca este bine sa isi arate dragostea in public? ma bombarda o jurnalista cu intrebari.

La naiba, am data de dracu acum! Mi-am pus mana la fata si am pasit gratios pe langa ei.

-Hei, hei! De ce pleci?! intrebau disperati toti.

Ce era si mai naspa? Erau din ce in ce mai multi. Si erau din ce in ce mai agasanti. Pana sa ies din parc, in jurul meu se formase un cerc. M-a mancat pe mine in talpa sa ies afara. Doamne, cum scap eu de astia?!

-Lasati-o in pace.

O voce groasa rasuna din spatele meu. Asta e Harry. Poate ma scoate el de aici.

-Hai sa trecem, Eve, imi sopti seducator la ureche, asa incat nimeni sa nu vada.

M-a condus pana la masina lui, in care am urcat. Maine, daca nu in seara asta, o sa fie pe toate canalele si radiourile si toate posturile din lume.....

****Nota Autoarei****

Hei lume, lume! Am revenit cu un nou capitol. Sper sa va placa. Astept voturi si comentarii frumoase, cum numai voi stiti sa dati.

Ok, stiu ca scriu din placere, si oricum o sa postez cand am timp, dar o sa ma orientez dupa asta: vreau 3 comentarii pentru a pune capitolul urmator.

Au revoire mes amis!

Saved from destruction [1D and 5SOS F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum