Capitolul 17

572 43 3
                                    

Deci in tot acest timp, baietii mi-au ascuns faptul ca sunt o trupa destul de cunoscuta.

-Am o intrebare. De ce ati ascuns asta?! intreb artagoasa.

-Am vrut sa ne cunosti asa cum suntem. Dar de ce esti in camera baietilor de la 1D? intreaba uluit.

-Stii ca ei au adoptat un copil nu? Da. Au adoptat, spun fara sa il las sa raspunda. Si acel copil sunt eu. Acum, ei sunt la arena sau unde or avea repetitiile. Poti sa pleci. Te poftesc chiar.

Zic in timp ce pun un zambet 'dulce' pe fata.

-Uite, Eve, ne pare rau. Urma sa iti spunem.

-Cand?

-Candva...

Si cu asta s-a terminat discutia noastra. I-am inchis usa in nas. Era uimitor. Stiu ca si eu nu am spus ca stau ce baietii, dar asta nu conteaza! Adica, eu nu sunt vedeta. Paparatii nu stiu de mine inca. Da, uimitor nu stiu cine sunt. Adica m-au mai vazut cu baietii pe la cumparaturi, dar ei au spus ca sunt o prietena de-a fetelor. Dar asa, ei erau cunoscuti de o lume intreaga. Uhh, prostii.

*****

Concertul cica a fost o reusita totala. Bravo lor. Acum stateam cu baietii  in sufragerie si vorbeam. Sau vorbeau.

-Cand au de gand sa vina si astia de la 5SOS?! Ii asteptam de juma de ora! spune Harry.

-De la ce ar trebui sa vina 5SOS? il intreb pe Harry, in timp ce ii imbratisam.

Da sunt foarte dragastoasa...

-De la 5 Seconds Of Summer. Ciudat nume. Stiu. Canta frumos. Si sunt de treba. Nu trebuie sa te sperii, spune zambind, in timp ce ma strangea la pieptul lui.

M-am relaxat pe moment. Stiam ca sunt de treaba.

Noc-Noc

Am inchis ochii. Au venit.

-Hai! imi sopteste Harry in timp ce sa ridica de pe canapea.

Asa cum a zis si Luke mai devreme, erau toti 4. Iar cand m-au vazut, au facut ochii mari si au lasat capul in jos.

Louis incepuse sa faca prezentarile. Zambeam ca si cand nu i-as cunoaste. Incercam sa fiu cat de nestiutoare puteam.

Luke parea cel mai afectat. Treaba lui.

****Harry P.O.V.***

Imi place la nebunie ca Eve sta cu mine si ma imbratiseaza si chestii d-astea. E dragut. Mai ales ca... stiti voi....chestia aia cu sentimentele.

Cand au intrat baietii de la 5SOS, au fost foarte uimiti. Da, poate pentru ca o imbratisam de la spate pe Eve. Poate ca era prezenta ea. Totusi, nimeni nu stie de ea in afara de noi. Poate de la altceva. Dar fiecare a afisat o fata vinovata cand au vorbit cu Eve.

Dupa introduceri, am mers la loc pe canapea. Am asezat-o pe Eve pe picioarele mele, si am imbratisat-o. Ea s-a intors si mi-a cuprins gatul cu bratele ei. In tot acest timp, Luke s-a uitat urat la mine.

-Ce? Suntem multi. Sa avem loc pe canapea mai multi, am spus zambind.

Da, stiu ca e o scuza patetica, dar asta e.

****Luke P.O.V****

Cat am vorbit a spus ca nu are iubit. Adica, acum sta cu Harry, sau mai bine zis PE Harry.

Adoptata? Nu am stiut asta. Am crezut ca e o fata normala. Ma simt asa naspa... si, parca ma doare sufletul sa o vad asa cu Hazz, mai ales ca el are obiceiul de a rani fetele.

-Ma duc pana la bucatarie? Vrea cineva ceva?  intreaba micuta Eve.

-Pai, ne gandeam sa vizionam un film. Ai putea face tu cam 6 pungi de pop-corn? intreba Liam.

-Ma duc sa o ajut eu! strig. Ok, cred ca a fost prea tare si am facut-o ca un disperat...

M-am ridicat si m-am dus dupa ea. Am intrat in bucatarie si a pus prima punga la cuptor.

-Uite... chiar imi pare foarte rau.

-Taci.

-Nu o sa o fac. Vreau s-

-Taci.

-Vreau sa intelegi ca am vrut sa ne facem prieteni adevarati. E greu cand toata lumea stie ca esti vedeta. Te rog iarta-ne. Pe toti.  Ne esti foarte draga. Si ar fi foarte greu sa te pierdem.

Nu minteam. Numai ca a urmat o pauza in care inca 2 pungi au fost facute. Mai am apriximativ  9 minute. Destul ati zice, dar e destul de incapatanata.

-N-am de gand sa iti spun ca si tu ai ascuns ca stai cu baietii, dar te rog din suflet, iarta-ne!

Pauza.

O sa innebunesc. Nu mai stiu ce sa zic.

In momentul urmator intra Michael pe usa. El era cel care era un pic mai distant de ea. Doar un pic.

-Uite Eve. In principiu a fost vina mea. Am venit cu ideea asta. Dar am avut aceeasi idee. Sa ne cunosti pe noi. Daca ai fi stiut ca suntem vedete, probabil  ar fi fost altfel.

O singura punga ramasa. Trebuie sa ne gandim.

-Nu stiu ce ti-a zis Luke mai inainte, dar am face orice sa ne ierti. Te rugam. Mult. De.Tot.

Mike accentua fiecare cuvand. Doamne fa-o sa inteleaga. Te rog.

Cand era sa scoata si ultima punga din cuptor, ceea ce insemna ca ne pierdusem speranta, s-a intors spre noi si a spus.

-Sunteti aproape iertati. Dar tot straini suntem, adica deabia azi ne-am intalnit. Bine?

Spuse asta cu asa usurinta, ca si cand ar zice ca a udat gazonul. Ma durea. Parea ca nu o intereseaza. Am luat fiecare cate 2 boluri, si am plecat inapoi in sufragerie.

O sa avem ceva de munca in a o recastiga...

****Nota Autoarei****

Am venit cu un capitol nou. Sper sa fie ok si sa va placa. Va astept parerile si voturile.

Au revoire mes amis!

Saved from destruction [1D and 5SOS F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum