Capitolul 15

577 43 1
                                    

M-am trezit buimaca. Eram in patul meu din camera. Cum am ajuns aici? Nici eu nu stiu. Stiu doar ca am adormit la film ...... Harry! Asta e! Hazza m-a adus aici, cel mai probabil.

M-am dat jos din pat. Ceasul arata 5 dupa-amiaza. Aproape toata ziua am pierdut-o dormind .... Ce naspa.

M-am schimbat intr-o bluza alba cu niste blugi negri, si mi-am luat un plover gri.  Mi-am aranjat putin parul si am plecat jos.

Pe canapea erau toti , vorbind.

-Ce faceti? Despre ce vorbiti? spun vesela de langa ei.

Se intorc speriati spre mine. Cand ma vad, sufla linistiti.

-Pai, vorbeam despre  turneu, imi raspunde Louis.

-Pai, eu o sa ies la o plimbare. Ne vedem mai tarziu. Pa!

M-am incaltat cu bocancii negri de la intrare, mi-am luat geaca din cuier si am plecat cu destinatia parcul.

****

Aici era linistit.  Totul era frumos si linistit. Ma plimbam agale pe aleile singuratice ale parcului. M-am oprit sa ma uit la o floricica de pe marginea aleii. Stand ghemuita, o persoana care fugea nu m-ar fi vazut decat daca s-ar fi uitat in jos.  Daca va ganditi, asta tocmai s-a intamplat. Un blond a dat peste mine, acum fiind intins pe jos.

-Hei, esti bine? ma intorc repede la el.

-Sunt ....okay.... spune printre oftaturi.

-Hai sa te ajut! Da-mi mana!

A facut asa cum i-am zis. Am reusit sa il ridic. S-a scuturat de praf iar eu am mai adaugat:

-Scuze, chiar nu am vrut sa te impiedici de mine!

-Iti dai seama ce ciudat suna? Nu e nimic. Oricum, e vina mea. Adica, eu nu te-am vazut! Nu e vina ta!

-Mbine. Eu sunt Eveline. Sau mai pe scurt Eve.

- Eu sunt Luke. Sau mai pe scurt Luke, spune zambind. La replica lui, m-a bufnit rasul.

-Dar totusi, de ce fugeai asa? Ma cam roade curiozitatea.

-Stii ca cei curiosi mor primii nu? Pai, ca sa iti explic, chiar daca am 18 ani, am inceput sa joc leapsa cu 3 prieteni. Si fugeam de ei, spune relexat, ca si cand nu s-ar intampla nimic.

-Si.... acum unde sunt prieteni tai?

-Probabil ma caut-

Nu a mai terminat propozitia ca a fost trantit la pamant de un baiat de  varsta cu el, cu parul roz. Asta imi aduce aminte de Perrie.

-Michael.....spune de sub acel baiat Luke. Da-te jos de pe mine grasule!

Se ridica greu, se rearanjeaza, se intoarce la acest Michael, si ii urla:

-Bai tu esti normal?! Nu vezi ca vorbeam si eu cu cineva?! Si sa stii ca am mai cazut in nas azi o data, acum cam 10 minute! Doamne, pot avea si eu colegi normali?!

Colegi? Parca erau prieteni. Dar parca avea 18 ani... asta inseamna ca poate sa fi terminat cu liceul....sau nu.

-Gata mai, gata. Am inteles. Nu mai urla ca descreieratul, o sa sperii fata!

Dupa asta se intoarce la mine linistit, si imi spune:

-Ma numesc Michael, dar cred ca ti-ai dat seama de asta.

-Eve, spun intinzandu-i mana, dar acesta ma trase intr-o imbratisare prieteneasca. Ok, ăsta e din ce in ce mai ciudat, saracul...

-In sfarsit, te-am gasit! aud o alta voce din spate.

Ma panichez, dar cum ma intorc dau de alti doi baieti.

-Ooh, frumusico, ce faci pe aici? intreaba unul blond, cu parul mai lung si o bentita pe cap.

Ma incrunt si ma uit urat la el.

-Bine, nu te mai uita asta. Nu sunt rau! Sunt bland si bun ca un mielusel. Oricum, ma numesc Ashton. Iar el e Calum, zice aratand spre cel de langa el.

-Pot sa ma prezint si singur, ii zice acid acel Calum spre Ash. Singura reactie a blondului a fost sa isi dea ochii peste cap.

-Iar tu cine esti? intreaba Calum.

-Eveline, raspunde repede Luke, in locul meu. Ma uit spre el, iar el imi zambeste inocent.

-Auziti, eu ar trebui sa o tai spre casa, spun cand vad deja ca se intuneca incet incet.

-Okay..... dar da-mi numarul tau de telefon, sa mai vorbim!

Am acceptat, asa ca a ramas sa vorbim pe Whatsapp, ca toate lumea.

Ajunsa acasa, am mers la frigider si apoi in camera. A fost o zi lunga, in care se pare ca mi-am facut prieteni noi, chiar daca sunt cam ciudati....

****Nota Autoarei****

Am reusit si eu sa postezi odata! Am avut timpul ocupat, fiind plecata in 2 tabere consecutive. Dar bucurati-va de acest capitol, pentru ce e postat doamnelor si domnilor!

Va astept comentariile, parerile voturile, orice! Absolut orice!

Au revoir mes amis!

Saved from destruction [1D and 5SOS F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum