Capitolul 18

723 57 21
                                    

****Luke P.O.V.****

Seara a trecut groaznic. A trebuit sa indur aceasta distanta, si peste toate astea, Eve a stat intr-una la Harry in brate. Doamne, da-mi rabdare sa mai rezist.

De ce sa mai rezist? Pentru ca baietii, inainte sa plecam noi, s-au tot rugat sa mai ramanem. Si Calum, ca un destept, ca nu stiu altfel cum sa ii zic, a acceptat. Asa ca a trebuit sa mai indur vreo 2 ore, iar cronometrul inca nu s-a oprit.

-Baieti, e 2 noaptea, haideti sa mergem, ma rugam eu de ei.

Dar degeaba. Si uite asa s-au incins la un meci de fotbal. Interesant cum la ora asta inca sunt meciuri.

Dar vad ca in afara de mine, nici Harry nu avea chef de meci. Poate pentru ca o tinea strans pe Eve in brate, ori poate ca era prea tarziu. Trecand la lucruri mai importante decat Hazz, Eveline mai avea putin si adormea. Mi-am mutat fundul de pe un fotoliu indepartat, langa ei, si i-am propus lui carliont:

-Daca vrei, o pot duce eu la culcare. Pare ca e foarte obosita.

Il loc sa primesc un raspuns normal, poate si frumos, poate si un da, dupa planul meu, am primit o privire foarte urata. De parca nu as fi vrut sa ii fac un bine saracei Eveline! Sau de parca Hazz nu ar fi un bun prieten de al meu.

Tind sa cred ca Harry s-a indragostit, ceea ce ma cam doare. Si nu imi pasa de reputatia lui, ci doar de sufletul meu. Adica, cred...mai bine lasa!

-Nu am sa o mananc Harry. Da-o-n coace!

Intr-un final a acceptat, si am dus-o la culcare. Era deja prea obosita sa mai stie de capul ei, asa ca am bagat-o direct in pat si am invelit-o. O sa vorbim alta data...

****Eve P.O.V.****

Razele soarelui ma mangaiau pe fata, incalzindu-ma. Era asa de bine, dar logic ca cineva trebuia sa ma trezeasca.

-Hai, trezeste-te! imi soptea o voce usor, la ureche.

Mi-am deschis ochii cu greu, fiind inca lipiti de la somn. Si am dat de o persoana pe care nu as fi vrut sa dau; Luke.

-Ce cauti aici? vocea mea suna mai rau decat m-as fi asteptat, asa ca mi-am dres glasul si am repetat aceeasi propozitie.

-Baietii m-au lasat sa te trezesc. Azi trebuie sa plecam. Sa nu uitam asta.

Un mormait in perna fu rapsunsul meu. Nu e corect! Vreau sa mai dorm.

-Poti sa dormi si in autocar. Sunt paturi.

Aceasta veste m-a mai bucurat. Oricum, eu stiu ca un autocar trebuie sa aiba muulte scaune puse pe randuri, dar se pare ca nu e prea adevarat. Eeh, binele meu.

M-am ridicat lenesa din patul confortabil si m-am dus la sifonier.

-Luke iesi! i-am strigat deja deasupra hainelor.

Acesta nu a zis nimic, si nici nu am auzit usa.Ce o face acum? Cand m-am intors mai ca aveam putin si ma loveam de el. Am facut ochii mari. Acesta se apropie si mai mult de mine, in special de fata mea. Am inghitit in sec, uitandu-ma fix la el.

-C-ce vrei?

Se uita la ochii mei, care acum cred ca emanau doar frica. Frica de ce va face. Simteam ceva in stomac. Probabil aceia sunt vestitii 'fluturasi'. M-am pierdut in ochii lui superbi, dar nu am ramas doar acolo. Mi-am coborat usor privirea, atat de usor parca imi era frica sa observe cine vreo schimbare, la buzele lui si la piercingul pe care il avea in buza.

Am pierdut contactul vizual cu buzele lui superbe doar atunci cand se apropie uimitor de mult de urechea mea. "Vreau sa vorbim sa ne impacam" rosti asa de frumos, cuvintele iesind pline de incredere si cu o dictie asa perfecta. Sufla aer cald spre urechea mea de fiecare data cand expira, creandu-mi fiori pe sira spinarii.

Desi nu a mai scos niciun cuvant inafara de cele 6 de mai sus, a ramas in aceeasi pozitie. Nu am mai rezistat, si i-am dat un pupic dulce pe obrazul alb, urmand sa ma cuibaresc la pieptul lui cald.

-Bine.

Asta a fost ce am putut scoate pe gura, astfel acceptand sa ne impacam. Sau asa am crezut pana cand a inceput sa imi sopteasca cam tot ce voia sa imi spuna pana acum.

~~~~

Autocarul era urias. Avea vreo 16 paturi mititele unde stateam, o bucatarie legata de un mini living si o baie. Era superb!

Si uite asa am plecat noi spre noi o noua locatie, tot odata si spre alte intamplari neasteptate.

****Nota Autoarei****

Imi cer scuze ca a durat atat de mult sa postez. Am fost plecata, am avut fffffffff multe teme si tot asa. Si nici nu am avut idei. Si din nou scuze ca nu e prea lung. Poate o sa reusesc sa ma revansez alta data.

E asa de purf melodia noua a baietilor! Cine a ascultat Fireproof?

Va astept parerile si voturile.

Au revoir mes amis!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 01, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Saved from destruction [1D and 5SOS F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum