Capitolul 16

544 43 3
                                    

~Dupa 3 saptamani~

In tot acest timp am tot vorbit cu baietii aceia din parc. Cred ca vi-i amintiti, nu? Luke, Ashton, Calum si Michael. Hai, mai! Sigur vi-i amintiti!

Eeh, intr-o zi am si iesit la o cafenea, cu totii. A fost distractiv. S-au comportat cam ciudat. Nu stiu. Se cam fereau de ceva.

Ca sa intelegeti unde suntem acum, suntem intr-un aeroport urias... da... deja plecam in turneu.  3 saptamani de turneu, o pauza de o saptamana si dupa, in alta parte, din nou in turneu.

Eu am stat tot timpul pe langa baieti, in special pe langa Harry, fiind cel mai bun prieten al meu.

-Harry! il striga Niall. Ai vorbit cu baietii?

Ce baieti?

-Da. Ei au plecat de ieri. Sunt deja acolo, ii raspunde carliont degajat.

-Harry... soptesc de langa.

-Da? Ce e?

-Mai vine cineva cu noi?

-Da. Mai vine o trupa de baieti. Sunt haiosi, sa stii. Nu te speria.

-Mbine....

****

In avion ma plictiseam, asa ca m-am dus langa Hazza.

-Ce faceti? spun incet, cu o voce dulce si cu un zambet pe buze. Unul real.

-Bine. Jucam carti. Vrei sa te alaturi?

-Nu. Lasa. Jucati voi.

Adevarul era, as fi jucat. Numai ca nu stiam. Vedeti, asta e dezavantajul sa fi stat intr-un orfelinat groaznic timp de ani buni. Nu mai stiu sa joc carti si nimic.

Nu mai conteaza. Mi-am lasat capul usor pe umarul lui Harry, dintr-o parte. Dupa ce a terminat jocul de carti, s-a intors spre mine, m-a luat in brate si s-a intins, acum fiind ambii tolaniti pe banchetele avionului privat.

****

Camera de hotel era mare. De fapt, nu era o camera, ci un apartament la propriu! Langa noi, in alt apartament, cica stateau 'colegii de turneu'.

Am stat cu baietii un pic, pana ei au trebuit sa plece nu stiu unde. Eu am ramas in camera, neavand chef de nimic.

As fi vorbit cu Luke. Chiar mi-e dor de el, iar inima mea parca salta cand ma gandesc la el.

Am pus mana pe telefon si am sunat. Am auzit din hol o sonerie la fel. Eeh, viata! Dar dupa am auzit si o voce groasa.

-Eve, buna. Stii, de sun peste 5 minute. Am ceva de facut. Scuze. Jur ca nu vreau sa te las  sa astepti!

-E ok Luke. Du-te.

Si atata am vorbit cu el... Era cel mai probabil sa se intample asta. El nu are timp de fetite ca mine, are multe de facut...

Noc-noc

Ma ridic lenesa de pe canapea si ma duc la usa. Cand o deschit, il gasesc ep Luke, cu o fata plictisita.

-Unde ii pot gas- se opreste atunci cand ma vede, facand ochii mari.

-Eve?

-Luke?

-Ce faci aici?

-Acelasi lucru pot sa intreb si eu.

-Am venit sa intreb unde sunt baietii.  Trebuie sa vorbesc cu ei. Dar asta e apartamentul lor, nu?

-Da. Am venit cu ei. E o poveste luunga. Tu esti din cealalta trupa?

-Da... spune lasand capul.

-Wau. Tu cu cine?

-Eu cu baietii.

****Nota Autoarei****

Speram la un final de capitol mai interesant. Dar asta e....

Astept comentariile si parerile.

Au revoir mes amis!

Saved from destruction [1D and 5SOS F.F. ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum