Pokupim stvari iz wellnessa, izađem na dokove i sjednem na klupu. Guzva je, ljudi dolaze i odlaze, sretni i zadovoljni. Cvijeće je u punom cvatu na uređenim stupovima sa svjetiljkama, slijeva se niz košare i spušta niz lijevano zeljezo, a svjetla zgrade trepere i sjaje na dokovima, plešući po valovima. Uzdahnem i zatvorim oči, osluškujući zvuk vode koja tiho udara o bokove brodova. To je ritmičan i opuštajući zvuk, ali mislim da u ovom trenutku ne postoji ništa što bi mi popravilo raspolozenje. Izvadim mobitel iz torbe da nazovem Kate, ali kad odzvoni, ostavim poruku.
„Hej, ja sam", znam da zvučim uzasno, ali ne mogu glumiti sreću ako je ne osjećam. Zastenjem.
„O, Kate... Nećeš vjerovati kako sam sve sjebala. Uskoro stizem kući." Spustim ruku na klupu i zagledam se u noćno nebo. Što mi je bilo na pameti? Telefon mi ozivi u ruci i javim se na poziv ne gledajući zaslon, pretpostavljajući da je to Kate.
„Hej."
„Gdje si?" Njegov glas s druge strane je tih. Ne znam je li mi srce potonulo zato što nije bila Kate ili zato što je to Jesse. Ĉvrsto vjerujem u karmu, a ako je to istina, u velikoj sam nevolji.
„Kod kuće." Ponovo lazem. To mi ovih dana ide pod normalno. Igram se s kosom, što je siguran znak da sam se uzivjela u ulogu Pinokija.
,,U redu", prošapće on i prekine vezu. To je bilo lako. Dobio je ono što je htio, nije li? Nisam sigurna zašto se osjećam tako zanemarenom. To sam očekivala i to je upravo ono što zasluzujem. Njegova me upornost izmorila, ali sad sam ga izbacila iz sustava. Mogu se vratiti svojem zivotu. Što se mene tiče, Jesse moze nastaviti sa svojim bezbrojnim osvajanjima i baciti se na sljedeću sretnicu. Sigurna sam da će Sarah uskoro saznati, samo ne mora baš sada. Prezrena zena koja mi zeli pustiti krv, zadnje je što trebam. Nakon što neko vrijeme sjedim i razmišljam, nevoljko ustanem da pozovem taksi. Moram brzo zaboraviti današnju večer, ali kad ustanem i okrenem se, shvatim da Jesse stoji nekoliko metara dalje i tiho me promatra. Gledamo jedno u drugo, tihi i mirni, a dok me tako proučava, lice mu je bezizrazajno. I tad briznem u plač. Ne znam zašto, ali zarijem ruke u dlanove i jecam. Osjećam njegovo toplo tijelo kako me grli. Glava mi potone u njegov vrat, a ruke mi refleksno polete oko njega. Dugo vremena šutimo. Samo stojimo ondje zagrljeni i tihi, dok mi on masira potiljak dlanom svoje velike ruke, čvrsto me privijajući uza se. Samo mali dio mene pita se gdje je Sarah, ali ne zelim sada razmišljati o tome. Osjećam se zaštićenom i sigurnom, iako bih trebala bjeţati od tih ruku, a ne se zalijetati ravno u njih.
„Koliko si dugo ovdje?" pitam kad mi jecaji konačno utihnu.
„Dovoljno dugo", mrmlja on.
„Što ti je značilo ono da si sve sjebala?" Ĉvršće me zagrli.
„Nisi valjda mislila na mene."
„Jesam." Ne okolišam. Bilo bi besmisleno. „Jesi?" Zvuči iznenađeno, čak pomalo ljutito, ali nekoliko trenutaka kasnije pita:
„Hoćeš li ići kući sa mnom?" Osjetim kako se lagano ukočio. Upravo sam mu rekla da je sve ovo s njim nevjerojatna pogreška, a on me zeli odvesti kući? A Sarah? Očito ne zive zajedno.
„Ne", odgovorim. Ovo što sam dosad učinila dovoljno je loše.
„Molim te, Ava."„Zašto?" upitam. Moram znati zašto je toliko oduševljen mnome, jer ako provedem još malo vremena s tim muškarcem, bit ću samo u još većoj nevolji. Ne mogu se uvaliti u opasne priče sa starijim, nedostupnim muškarcima. Odmakne se i pogleda me, a lijepo mu je čelo naborano.
„Dobar je osjećaj. Po svemu mi odgovaraš", kaze, kao da je to najprirodnija stvar na svijetu.
,,A kome pripada Sarah?"
„Sarah? Kakve veze ona ima s bilo čim?" Sada djeluje posve zbunjeno.
„Tvoja djevojka", podsjetim ga. Stvarno ni najmanje ne poštuje tu siroticu. Iskolači oči. „O, molim te, nemoj mi reći da si ignorirala moje pozive i bjezala jer si mislila..." Pusti me.
„Mislila si da smo Sarah i ja..." Zakorači unazad.
„O, jebote, ne!"
„Da!" uzviknem.
„Nije li?" Sad sam i ja zbunjena. Zena ne bi mogla jasnije pokazati svoje namjere, ni da ga je zapišala. Podigne ruke u zrak.
„Ava, zašto si to pomislila?"
„Oh, da vidimo", slatko se nasmiješim. „Mozda zbog poljupca na hodniku Zamka. Ili zbog onoga kad te došla traziti u spavaću sobu. Ili je mozda stvar u njezinom hladnom drzanju prema meni", udahnem.
„Ili mozda zbog toga što je vidim svaki put kad vidim tebe." Ne mogu vjerovati. Mučila sam se zbog svega toga i zbog zene koja mi se nimalo ne sviđa. Kakvo uzaludno trošenje savjesti!
„Tko je ona?" upitam posve zbunjena. Uhvati me za ruke i nagne se tako da su mu oči u ravnini s mojima.
„Ava, ona je druzeljubiva."
„Druzeljubiva?" otpuhnem.
„Ta zena nije druzeljubiva!"
„Ona je prijateljica", smireno kaze. Ne zelim da me smiruje. Zapravo, zelim odalamiti one crvene, napućene usne! Točno je znala što čini. Ona zeli više od prijateljstva. Dlanom mi pomiluje obraz.
,,A sada, kad smo razjasnili Sarino mjesto u mojem zivotu, hoćemo li pričati o tvojem?" Iznenada mi um preplave njegovi raniji komentari sve ono moja si i zadrzat ću te i predomislit ćeš se.
„Na što misliš?" upitam. Nasmije se.
„Mislio sam na mjesto u mojem krevetu, ispod mene." Privuče me na prsa i ja se stisnem, osjećajući olakšanje.
,,U Zamku?" upitam. To je podulja voznja. „Ne, imam stan tu, iza sebe, ali ne mogu useliti do sutra. Iznajmio sam stan u Hyde Parku. Doći ćeš."
„Hoću." Ne oklijevam, ali svjesna sam da to nije pitanje. A imam na umu i njegove ranije komentare, posebno onaj posljednji: Pripadaš meni. Je li to njegova odluka ili moja? Nakon što Jesse strpa moje torbe u svoj automobil, vozimo se u tišini, osim tihog zvuka melodije Teardrops Massive Attacka iz zvučnika. Kako prikladno, nakon mojeg napadaja plača. Većinu voznje provedem razmišljajući o svojoj odluci da odem kući s Jessejem, a on neprekidno uzdiše kao da zeli nešto reći, ali se potom predomišlja. Zaustavi Aston Martin na ograđenom parkiralištu i ja izađem dok on uzima moje torbe. Uzme me za ruku i uvede u zgradu.
„Na prvom sam katu. Idemo stepenicama." Povede me na stubište kroz siva vrata pozarnog ulaza, pa uza stepenice koje izlaze na uski hodnik. Izgleda kao specijalistička bolnica. Jesse otključa jedina vrata u prostranstvu sivog i bijelog, uvede me unutra i istog se trena nađem u velikoj, otvorenoj prostoriji. Bijela je od poda do stropa, s crnim namještajem i crnom kuhinjom, monokromatska do maksimuma. Pravi muški stan. Izgleda prazno, hladno i bolnički. Mrzim ga.
„To je samo privremeno. Kladim se da si stvarno uvrijeđena." Oči mu sjaje i nema sumnje da se smiješi mojem kritičkom izrazu lica.
„Više mi se sviđa novi stan."
,,I meni." Uđem u stan i odmah osjetim manjak topline i udobnosti. Kako zivi ovdje? Nema osobnih detalja, nema slika ni fotografija. Primijetim snowboard u kutu, raznu skijašku opremu oko njega, a na ormaru, na mjestu gdje bih očekivala vaze ili ukrase, stoje motoristička kaciga i koţne rukavice.
„Nemam alkohola. Hoćeš vode?" Priđe golemom crnom hladnjaku i otvori ga. „Molim te." Pridruzim mu se u kuhinji, izvučem crni stolac ispod radne plohe od crnoga granita, koji je otok usred kuhinje. Jesse skine sako i sjedne na susjedni stolac pa se okrene prema meni i doda mi čašu vode dok sebi otvara bocu. Pijucka vodu, gledajući me preko boce, a ja se igram sa čašom. Osjećam se nevjerojatno nelagodno. Sve je postalo nekako čudno, a ne znam zašto. Ĉujem ga kako uzdiše dok spušta bocu, a zatim uzima čašu iz moje ruke i stavlja je na radnu ploču. Tad zgrabi rub mojeg stolca i privuče ga k sebi, okrećući me tako da ga moram pogledati, pa osloni dlanove na moja koljena. Nagne se.
„Zašto si plakala?"
„Ne znam", iskreno odgovaram. Ĉitava me epizoda zatekla na krivoj nozi.
„Znaš. Reci mi." Razmišljam što reći dok mu oči ispituju moje, čekajući da odgovorim. Iznad obrve mu se pojavi blaga bora i shvatim da je zabrinut. Što da mu kazem? Da imam nula povjerenja u muškarce te da činjenica kako je on kralj zavođenja, samo dokazuje da sam u nevolji? Ali on ne zeli čuti takve zenske besmislice.
„Ne znam", ponovim umjesto toga. Uzdahne, a mrštenje se pretvori u ljutit izraz dok prstima nekoliko puta zalupka po granitu. Mogu doslovno vidjeti kako mu se vrte kotačići u glavi dok me promatra i grize donju usnu.
„Jesam li u pravu ako kazem da tvoja pogrešna procjena mojeg odnosa sa Sarom nije jedini razlog što si me izbjegavala?" upita, skine Rolex i gurne ga na radnu ploču.
„Vjerojatno." Spustim pogled pomalo posramljena, iako ne znam zašto.
„To je razočaravajuće", izjavi on odlučno, ali ne čujem razočaranje u njegovu glasu. Samo naznaku ljutnje. Ne moram mu reći da bih lako mogla pasti na njega. Zene svakodnevno opasno padaju na njega. Prije nego shvatim što me snašlo, on me zgrabi i spusti na radnu plohu, s treskom srušivši moju čašu s vodom na pločice. Raširi mi noge svojim bedrima zbog čega mi'se haljina naguzva, a onda napadne moja usta svojim upornim jezikom, istrazujući ih duboko i temeljito. Trenutačno osjetim trnce i vruću vlaţnost u svojoj nutrini, dok se on snazno trlja kukovima uza me i prozdire mi usta. Zgrabi me za straţnjicu i privuče blize, drzeći slabine čvrsto stisnute uza me. O, jebote! Stenjem dok on kruzi bokovima i bez ikakvog srama mu pokazujem da me zapalio kao zarulju od tisuću vata. Pusti mi usne i zagleda se u mene, teško dišući, uz otvorenu glad koja izbija iz njegovih zelenih jezera. Sigurna sam da su i moje oči takve.
„Mogli bismo riješiti neke stvari", dahće između plitkih udaha i povlači me s radne plohe, tako da ga pratim nogama. Zagleda se u mene.
„Jebeno loše lazeš." Da, znam to. Mama i tata mi to stalno govore. Kad lazem, igram se s kosom. Ne radim to svojevoljno. Jednostavno si ne mogu pomoći. Nagne se i poljubi me, njeţno mi milujući jezik svojim.
„Sad si moja, Ava." Zaokruzi bokovima, a ja poletim naprijed i napnem se kako bih se riješila osjećaja pozude koji buja u meni. Stojimo licem uz lice.
„Zadrzat ću te zauvijek", obavijesti me i zabije bokove u mene. Stegnem ruke oko njegovih ramena i ljubim mu pune, vlazne usne. Opet ga očajnički zelim. U nevjerojatnoj sam nevolji.
„Imat ću svaki dio tebe." Jasno i oštro izgovara svaku riječ.
„Neće biti mjesta na ovom prelijepom tijelu u koje neću ući. Ili biti na njemu." Glas mu je prepun strasti i smrtno ozbiljan, a moje srce zbog toga još snaznije zakuca. Spusti me na noge, okrene i potegne zatvarač moje sirote, izmrcvarene haljine. Jednako brzo skida mi grudnjak. Nagne se, poljubivši moj goli vrat, pa dahne svojim ledenim dahom prepunim mentola, i potakne predivne drhtaje koji su posljedica njegova vrelog jezika i hladnog daha. Kriste, sva drhtim. Savijem vrat i podignem lopatice, kako bih olakšala trncima da mi pojure čitavim tijelom. Pribliţi usne mojem uhu.
„Pogledaj me." Učinim kako mi je rekao. Okrenem se prema njemu i otkrijem izraz čiste odlučnosti dok me podize nazad na pult. Oslonim ruke na njegova ramena, ali on ih zgrabi i ja mu nevoljko dopustim da ih spusti na radnu plohu, tako da se sada drţim za rubove. —
„Ruke ostaju ovdje", kaze odlučno i pusti ih, potkrepljujući naredbu odlučnim tonom. Provuče prste ispod ruba mojih gaćica i povuče ih.
„Podigni se." Oslonim se na ruke i podignem straznjicu s radne plohe, kako bi mogao povući gaćice niz moje noge, pa se spustim nazad kad se oslobodim donjeg rublja. Posve sam gola, a on je i dalje potpuno odjeven. I ne djeluje kao da će se uskoro razodjenuti. Zelim vidjeti ta prsa, pa pomaknem ruke i spustim ih na rub njegove košulje. Zakorači unazad i polako odmahne glavom.
„Ruke." Napućim usne i vratim ruke na rub radne plohe. Zelim ga vidjeti, osjetiti. Ovo nije pošteno. Dodirne rukama gornji gumb. „Zeliš da skinem košulju?" Njegov duboki, promukli glas ne pomaţe mojoj disciplini. „Da", dahnem.
„Da, što?" nasmiješi mi se, a ja ga prostrijelim pogledom.
„Molim te", izgovorim u dugom dahu, posve svjesna uzbuđenja koje osjeća dok me tjera da molim. Smiješi se dok polako otkopčava košulju i drzi oči fiksirane na meni. Potreban mi je silan trud da se ne nagnem naprijed i silom je ne raskopčam. Zašto me ovako muči? Zna što radi. Tjera me da čekam, a to je pravo mučenje. Kad konačno stigne do posljednjeg gumba, strese ramenima, skine košulju i u jednoj sekundi dok su mu obje ruke svijene iza leđa, a mišići se napinju i rastezu u pokretu osjećam da ću se onesvijestiti. Skine svoje smeđe Grenson cipele i svuče čarape, a mojđ oči putuju po njegovom savršenom tijelu i ja doslovno slinim dok ne ugledam onaj opaki oziljak na njegovu trbuhu. Oči mi na trenutak zastanu na njemu, ali on se. vrati među moje noge i trgne me iz radoznalosti. Borim se s porivom da ga zgrabim. Pritisak iz moje nutrine natjera me da se pomičem po plohi kako bih otpustila nevjerojatne grčeve koji me probadaju, a sve to utječe i na njega. Njegova golema erekcija napinje mu se o prednju stranu hlača i snazno mi pritišće bedro. Spusti ruke na moja koljena i počne lagano kruziti prstima unutarnjom stranom mojih bedara, tek nekoliko milimetara udaljen od epicentra moje pozude. Luda sam od zelje, a moje brzo disanje postaje sve teze kontrolirati. Stisne mi bedra.
„Gdje početi?" zabavlja se, dok podize jednu ruku i palcem prelazi po mojoj donjoj usni. „Ovdje?" upita. Razdvajam usne, a on me promatra dok mi stavlja palac u usta. Liznem ga, a usne mu se podignu u kutovima : otkriju smiješak. Povuče palac, prijeđe njime po mojem obrazu, a potom jako, jako polako spusti dlan niz moj vrat, do grudi, i posesivno mi stisne dojku.
„Ili ovdje?" Njegov promukli glas razotkriva da je vanjski mir samo maska, pa upitno podigne obrvu, kruzeći palcem po mojoj bradavici. Zastenjem. Ne očekuje valjda da išta kazem; moze to slobodno zaboraviti. Govor me posve napustio, a zamijenili su ga kratki, isprekidani udasi.
„Ovo je moje." Njezno mi nekoliko trenutaka stišće dojku pa rukom ponovo miluje moju osjetljivu kozu. Nekoliko trenutaka radi krugove po mojem trbuhu, a potom nastavlja dalje. Vrelina njegova dlana stigne do unutrašnjosti mojeg bedra i u trenu mi izazove vrtoglavicu pozude. Upravo kad pomislim da će me početi zadovoljavati prstima, on brzo promijeni smjer i prijeđe rukom po mom boku, natjeravši me da se trznem. Zgrabi me za straznjicu.
„Ili ovdje?" Posve je ozbiljan. Ukočim se. „Svaki centimetar, Ava", dahne. Zadrzavam dah, pluća mi gore, a on se blago nasmiješi i rukom krene prema naprijed. Ne šali se. Hvata me.
„Mislim da ću početi ovdje." Zahvalno ispustim dah, a olakšanje preplavi čitavo moje biće, kad mu se prst nađe ispod moje brade i podigne je, prisilivši me da pogledam u njegove prelijepe oči.
„Ali, inače, mislio sam svaki centimetar", potvrdi mirno, pa stavi ruku na radnu plohu do mojeg bedra, a drugom mi rukom stegne guzu. Jebote! Nisam sigurna jesam li spremna na to. Matt je par puta pokušao, ali dobio je jasno i glasno: nema jebene šanse! Malo ugodniji put, mislim da je tako rekao da, za njega! Ne moram dugo razmišljati. Osjećam u sebi Jessejev prst kako stvara bljeskove zadovoljstva koji se razbijaju u milijun različitih smjerova po mome tijelu. Nagnem se naprijed i naslonim čelo na njegovo rame, pomičući gornji dio tijela naprijed-natrag, sinkronizirano s lupanjem srca.
„Posve si mokra", mrmlja mi u uho dok zabija prste u mene. Odmah stegnem mišiće oko njega.
„Zeliš me", kaze odlučno pa izvadi prste, povlačeći ih i šireći vlaznost po mojem klitorisu, prije no što se ponovo zabije, ovaj put s dva prsta. Vrisnem.
„Reci mi da me zeliš, Ava."
„Zelim te", dahnem mu u rame. Začujem uzdah zadovoljstva.
„Reci mi da me trebaš." U ovom bih mu trenutku rekla što god zeli čuti, doslovno, bilo što.
„Trebam te."
„Uvijek ćeš me trebati, Ava. Pobrinut ću se za to. A da vidimo sad mogu li te izjebati tako da se opametiš." Izvuče prste iz mene i spusti me s radne plohe, pa me polako okrene, sve dok mi ruke ne pronađu čvrsti granit. Nisam sretna u ovom polozaju.
„Zelim te vidjeti", cvilim iako mislim da mi šanse i nisu naročite. Ĉini se da je prilično dominantan tip. Osjetim kako se njegovo tijelo privija uza me, a vrelina isijava iz oboje. Kad se njegova čvrsta prsa pritisnu o moja leđa, naslonim se na njega, oslonivši zatiljak uz njegovo rame. Priblizi usne mojem uhu.
„Šuti i upijaj uzitak." Zarije bokove podno mojih leđa i polako se trlja o mene dok poseze naprijed, spuštajući ruke na moje zglobove.
„Nema govora dok ti ne dopustim. Jasno?" Kimnem. Ovaj muškarac definitivno voli kontrolu. Svojim okretnim prstima počne polako i vješto putovati uz moje ruke. Nakon njegova dodira koza mi se jezi, a mojim venama struji vatra. Kad stigne do vrha mojih ruku i prijeđe na ramena, grudi mi bolno vape za njegovim dodirom. Stisnem usne, ali svejedno mi se otme jecaj. Ne mogu si pomoći, ne kad se ovako osjećam. Njegove se ruke posve rašire na mojim ramenima pa počne palcima kruziti pri dnu mojeg vrata, rješavajući me ukočenosti koja se ondje nalazi. Osjećaj je nestvaran. Tijelo mi je opušteno, a um spokojan. Spušta usne na moj vrat i njezno me poljubi.
„Tvoja mi koza izaziva ovisnost."
„Hmmm", predem. To nije pričanje. Tiho se nasmije.
„Tako je dobro?" upita i laganim poljupcima kruzi po mojoj vilici. Okrenem lice prema njemu i susretnem mu pogled. Kimnem. Nekoliko mi sekundi zadrzi pogled, koncentrirana izraza lica, pa mi poljubi usne i pusti ruke da putuju do mojih bokova. Ĉvrsto zatvorim oči, natjeravši se da se ne trzam.
„Drzi ruke na mjestu", čvrsto mi naredi i pusti me. Ĉujem zvuk skidanja hlača, a onda su njegove ruke ponovo na meni, dok se on polako odmiče i povlači moje bokove za sobom. Puls mi ubrza i popustim stisak na radnoj plohi, kako bih ostala u tom polozaju, trznuvši se tek kad mi rukom obujmi vrat. Osjećam njegovu erekciju točno među nogama i u pokušaju da umirim disanje duboko udahnem, pokušavajući se opustiti, na korak od penetracije. Ovo je najgora vrsta mučenja. On se nagne prema meni, pa toplim i vlaznim jezikom lize moja leđa, prolazeći točno po sredini moje kraljeznice i završi poljupcem u dnu vrata.
„Jesi li spremna za mene, Ava?" upita me, a vibracija njegovih usana proširi drhtaje zadovoljstva do moje nutrine.
„Smiješ odgovoriti." Usprkos vjezbama disanja, i dalje mi nedostaje daha.
„Da", doslovno dahćem. Struja zraka koja mu pobjegne s usana označava zadovoljstvo. Osjećam kako me miluje po straznjici, dok se namješta među moje noge, a potom lagano ulazi u moju pulsirajuću dubinu, prodirući glatko i smireno. Teško diše i zelim vrisnuti od zadovoljstva, ali nisam sigurna je li to dopušteno. Oh, ovo je dobro. Uostalom, što će učiniti ne budem li se ponašala kako zeli? Budem li kaznjena, i on će biti kaznjen. Vrati ruku na moj bok i umiri se, a ja čvršće stisnem pult, tako da mi prsti ostanu bez krvi. Osjećam kako se nabijam o njega, uzimajući ga cijelog.
„Jebote, Ava, izluđuješ me", stenje on, a ruka mu se čvršće steze oko mojeg vrata, drzeći me na mjestu, dok druga bjezi s mojeg boka i hvata mi dojku.
„Ne mogu ovo polako." Dahće dok se nabija u mene, polako se izvlačeći, a brzo i grubo nabijajući, u jednom lakom pokretu, koji me baca naprijed.
„Jesse!" povičem. Nema proklete šanse da šutim, nastavi li s ovim. Boze, ovaj muškarac je moćan. Polako se izvuče.
„Tiho, Ava", prekori me i ponovo udari, izbacujući mi zrak iz pluća. Prilagodim stisak, ali teško je kad su dlanovi znojni pa klize po granitu. Ukočim ruke kako bih ga spriječila da me opet gurne naprijed, upravo u trenutku za njegov sljedeći napad. U šoku sam. On se neumorno nabija u mene, ne ostavljajući ni trunke prostora između čvrstih, upornih udara. Nema milosti. Pomakne ruke s mojeg vrata i dojke, čvrsto me uhvati za bokove i privuče k sebi, kako bih dočekala svaki njegov udar, nabijajući se u mene dokraja. Izgubila sam svaki osjećaj za stvarnost. Ne postoji ništa osim Jesseja, njegova brutalnog vođenja ljubavi i moje zudnje za njim. Ovo je potpuno ludo. Trbuh mi se okreće i osjećam kako se probija nadolazeći orgazam, kojem dodatno pomaţe Jessejevo neumorno kretanje.
„Ne još, Ava", upozori me. Kako zna? Ne mogu se još dugo kontrolirati. Eksplodirat ću svakog trena. Ĉujem naša znojna tijela kako se glasno sudaraju, a čujem i Jessejevo grleno stenjanje iznad sebe. Koncentriram se na zaustavljanje sirove potrebe da se pustim, a uzitak je na rubu bola. No, misli su mi posvuda, osim u glavi, i robujem potrebama svojeg tijela. A potom se on izvuče i ja ostanem na rubu. Što radi? Zastenjem jer se moje očekivano olakšanje povlači i gotovo viknem na njega, a potom osjetim kako mu prst klizi niz središte moje straznjice. Ukočim se od glave do pete. A, ne!
„Mozeš to, Ava." Klizne prstima između mojih bedara i uđe u mene, sakupljajući moju vlaznost i povlačeći je uz moju straznjicu.
„Opusti se, idemo polako." Da se opustim? Ne mogu se opustiti! Polako kruzi oko mog otvora, a svaki mišić straznjice steze se i automatski odbija upad.
„Ava, opusti se." Naglašava riječi.
„Jebeno pokušavam", prasnem.
„Daj mi vremena, kvragu!" Moze odmah odjebati ako misli da ću sad biti tiha. Ĉujem ga kako se tiho smije dok vraća prste na moj klitoris, vrteći ih oko njega i tjerajući kroz mene nove valove uzitka.
„Pazi na rječnik", upozori me. Usredotočim se ha duboko, kontrolirano disanje.
„Ne trebaš li neki lubrikant ili nešto?" dahnem.
„Potpuno si mokra, Ava. To je dovoljno. Ne podnosiš dobro upute, ha?" Palcem mi probije otvor, a ja zarijem zube u usnu. „Opusti se, zeno."
„Ovo će boljeti, zar ne?"
„Da, na početku. Moraš se opustiti. Ĉim uđem, bit će ti sjajno. Vjeruj mi." O, jebote! Nastavlja mi masirati otvor, a ja spustim glavu, dahćući i znojeći se od nervoze, a onda osjetim kako mu ruka ovija moj vrat i njezno mi masira napete mišiće. Mentalno se ohrabrujem. Njegova se ruka makne s vrata i spusti na moju — straznjicu. Njezno me rastvori i osjetim kako mi u otvor gura vlazni vršak penisa. O, sranje!
„Polako, mala. Pusti da se dogodi", mrmlja i polako kruzi svojom vlaznom muškošću po mojem otvoru. Diši, diši, diši. Tada prodre, a silan pritisak na otvor instinktivno me pogura naprijed. Rukom primi moje rame drzeći me na mjestu, a drugom nastavi prodirati u mene. Doslovno se tresem, a pritisak raste.
„To je to, Ava. Skoro smo tamo." Glas mu je napet i uspuhan, a dlan mokar na mojem ramenu, dok mu se prsti stezu. A onda se zabije, uz prigušeno stenjanje, probijajući moje mišiće i klizeći duboko u moje zabranjeno mjesto.
„Sranje!" povičem. Ovo jebeno boli!
„O, Boze, tako si uska!" stenje.
„Prestani se opirati, Ava. Opusti se." Dahćem, bačena na mjesto između uzitka i agonije. Punoća koju osjećam je neopisiva, bol golem, ali uzitak... Uzitak je neopisiv i posve neočekivan. Ĉvrstina mojih mišića oko njega tjera me da osjetim svaku pulsirajuću venu i svaki nabor njegove erekcije. Tijelo otpusti malo nakupljene napetosti, a umjesto nje... napadne me čisti uţitak.
„Isuse, ovo je tako dobro. Sad ću se pomaknuti, u redu?" Kimnem, duboko udahnem i čvrsto primim ploču, dok njegova ruka klizi s mojeg ramena i putuje niz moja leđa, kako bi se pridruzila onoj na mojim bokovima. Ali ne trznem se i ne pomaknem kad me zgrabi. Previše sam zauzeta pripremom za ono što slijedi.
„Samo polako, Ava", stenje on izvlačeći se iz mene.
„Isuse, Jesse!" Ako mi sad kaze da zašutim, stvarno ću se naljutiti.
„Znam." Počne se uvlačiti i izvlačiti polaganim, odmjerenim udarcima. Raspadam se pod njim. Nikad nisam takvo što ni zamišljala. Nikad nisam mislila da bi ovo moglo biti drugačije, nego prljavo i pogrešno. Ali nije tako. Vodi ljubav sa mnom i osjećaj je sjajan. Iznenađena sam. Snaga kojom me uzima, grči mi trbuh. Jedan dodir moje srzi i zalijepit ću se za strop. „Nevjerojatna si, Ava." Duboko stenje dok se iznova zabija.
„Mogao bih ostati ovdje cijelu jebenu noć, ali ne mogu više." Shvatim da se guram unazad kako bih susrela njegove udarce, pozivajući ga da ubrza ritam. Neočekivano zadovoljstvo je posve nestvarno i brzo se penjem do ludog vrhunca. Zaprepaštena sam što uopće radim ovo. Trebam još.
„Nastavi", prošapćem riječi koje sam smatrala nezamislivima.
„Da, dušo. Jesi li blizu?"
„Jesam!" povičem i nabijem se o njega. Ĉujem kako stenje dok pomiče jednu ruku na moje rame, a drugom mi miluje unutrašnjost bedra.
„Jače!" povičem. Trebam to.
„O, jebote, Ava!" viče i nabija se, stezući mi rame i grabeći moj brezuljak. Prstom mi prelazi po pulsirajućem klitorisu. Zabacim glavu unazad.
„Svršavam!" viknem.
„Ĉekaj!" vikne on. Okrenem se na rubu nesvjestice i osjetim kako mu kurac natiče i drhti dok se iznova nabija. Izvan sebe sam od uzitka, a upravo kad pomislim da bih se mogla onesvijestiti, on zajauče
„Sad!" i ja se pustim. Soba se počne vrtjeti i osjećam se izgubljeno dok se rušim na bar, ruku raširenih iznad glave, povlačeći Jesseja za sobom. Tezak je, ali tupa sam od uitka, svjesna samo njegovih čvrstih, mokrih prsa koja me pritišću o granit, njegovog vrelog, teškog disanja u kosi i pulsirajućeg kurca koji je još duboko u meni. Grči se iznad mene, a moji se mišići stezu oko svakog udarca koji još osjećam, cijedeći svaku kap njegova sjemena, dok on iz mene lijeno izvlači posljednje komadiće orgazma. — Jednostavno lebdim.
YOU ARE READING
Moj Muskarac OPSESIJA
RomanceDzodi Elen Malpas Mlada dizajnerka enterijera Ava O Sej nema predstavu o tome sta ce zateci u Konaku. Ocekuje dosadno savetovanje sa ustogljenim seoskim zemljoposednikom,ali umesto njega ceka je Dzesi Vord-neverovatno lep,izuzetno samouveren zenskar...