Dvadeseto poglavlje

2.9K 70 0
                                    


Naše putovanje do Lussoa najduze je koje sam ikad iskusila. Nepodnošljiva je seksualna napetost koja se osjeća između nas, a Jesse postane gotovo nasilan kad je prisiljen usporiti iza nekog sporog vozača. Naglo zakoči pred elektroničkim vratima Lussoa i pritisne daljinski kako bi ih otvorio, a dok nestrpljivo čeka, rukom bubnja po upravljaču. Nasmiješim se. 

„Dobit ćeš napad ako se ne smiriš." Prestane bubnjati i pogleda me mračnim očima. 

„Ava, imam jebeni napad svakog dana otkad te poznajem." 

,,A i prilično psuješ", smijem se dok se vrata otvaraju, a on brzo i neoprezno ulijeće na parkiralište. 

,,A ti ćeš prilično vrištati. Izlazi", naredi mi. Uopće ne sumnjam da će biti tako, ali volim kad upadne u takva frenetična raspolozenja. Polako izađem iz auta i kad se konačno uspravim, potrazim ga pogledom i shvatim da stoji preda mnom s nervoznim izrazom na licu. 

„Što to radiš?" upita me, s nevjericom promatrajući moje polagane kretnje. Pogledam u crno noćno nebo pa na dokove, a onda u njega. 

 „Što kazeš na šetnju?" Širom razjapi usta. 

 „Što kazem na šetnju?" 

„Da, večer je predivna." Loše sakrivam samozadovoljni osmijeh. 

„Ne, Ava, zelim te jebati dok me ne budeš preklinjala da prestanem." Sagne se, zgrabi me oko bedara i prebaci preko ramena, pa nogom zalupi vrata svojeg bolesno skupog auta. 

„Jesse!" Zeludac mi zbog brzog pokreta poleti u usta. 

„Hodat ću!" Odlučno uđe u predvorje Lussoa. 

„Nedovoljno brzo. Dobra večer, Clive." Rukama se oslonim o Jessejeva leđa pa nagnem glavu i ugledam Clivea kako me promatra prebačenu preko Jessejeva ramena. Što će misliti o meni? I posljednji me put unio u Lusso. 

„Nisam pijana!" viknem dok Clive nestaje iz vidokruga, jer me Jesse unosi u dizalo i zurno utipkava šifru. U tom omamljenom stanju gurnem ruke ispod traperica, uz njegovu fantastičnu, čvrstu straznjicu, pa osjetim napetost njegovih mišića i glatku, toplu kozu dok izlazi iz dizala. „Nema zajebavanja. Zelim biti u tebi. Budeš li se zajebavala, kunem ti se..." 

„Tako si romantičan." 

„Imamo sve vrijeme svijeta za romantiku, damo." Nasmiješim se dok on ulijeće u penthouse i s treskom zatvara vrata. Malo sam dezorijentirana kad me u kuhinji spusti ispred sebe. Ruke su mi na njegovim ramenima i pokušavam se pribrati. 

„Znaš, stvarno nećeš biti sposobna sutra otići na posao." Njegov vreli dah dodiruje mi lice. „Skidaj se, i to odmah." Drhtim, naočigled drhtim. Pokušavam se pribrati, ali to je nemoguće kad me tako gleda. Osjećam kako stavlja ruke na moje i skida ih sa svojih ramena. Spušta ih na moj trbuh. 

„Počni s bluzom." Glas mu je promukao, s trunkom očaja. Mogu ja to, mogu biti drska.

„Znači, ja vodim igru?" upitam i u sebi se pripremim na odbijanje. Ali ono ne stigne. Pogleda me, a na licu mu je vidljivo blago iznenađenje mojim pitanjem, ali ne smije se. Ne moze stalno imati kontrolu. 

„Ako te to veseli." Otkopča Rolex i gurne ga na radnu plohu. Duboko udahnem pa ga hrabro pogledam u oči. Podignem ruke do najvišega gumba, tjerajući prste da surađuju. Uz svaki gumb koji otkopčam, lice mu se sve više napinje, a ja postajem sve hrabrija. Ako ovo nije zajebavanje, ne znam što jest. Otkopčam bluzu, pustim je da se rastvori i promatram dok pogledom klizi niz moj torzo, a jezik mu putuje po donjoj usni. Tad podignem dlanove do ramena i svučem bluzu, pa lagano istaknem grudi dok je spuštam niz ruke, a kao prava mala pozudna zločinka, na nekoliko je sekundi zadrzim uz bokove, dok njegov pogled putuje niz moje tijelo. Kad nam se pogledi opet susretnu, dramatično otvorim dlan i pustim je da klizne na pod, a ruka mi na nekoliko sekundi ostane ispruzena kraj boka. Oči mu plamte, a čelo mu je vlazno. 

Moj Muskarac OPSESIJADonde viven las historias. Descúbrelo ahora