Dvadeset i prvo poglavlje

2.7K 67 0
                                    


Dolazim k sebi, a Jesse je među mojim nogama i nosom se trlja o moj nos. 

„Dobro jutro, mlada gospođice." Zastenjem i ispruzim ruke iznad glave, dugo se i zadovoljno rastezući. Osjećam Jessejevu jutarnju erekciju kako mi pritišće bedra, a osmijeh titra u kutovima njegovih usana. Promeškoljim se ispod njega. 

„Dobro jutro i tebi." U jednom brzom pokretu zabije se duboko u mene i dan je već sjajan. Drzim se za njegove čvrste bicepse, a on se oslanja o podlaktice i lako uhvati brz, postojan ritam. Otvori oči. 

„Volim pospani seks s tobom." Zagledam se u njegovo mirno lice i pustim da me odvede u raj, ali iznenada sam trgnuta iz sanjivog stanja, kad nas Jesse oboje okrene drzeći nas povezanima i ja ga zajašim. Gravitacija me čini osjetljivom na njega. 

„Jaši me, Ava." Glas mu je promukao, a gladne oči blistaju u jutarnjoj svjetlosti. Uhvati me za bedra, a ja mu polozim dlanove na prsa. 

„Ja vodim igru?" 

„Daj sve od sebe, dušo." Trzne bokovima i potakne me da se pokrenem, pa se zagledam u njegove pospane oči i polako, paţljivo, podignem se s njegovih bokova. Zastanem na nekoliko sekundi, promatrajući njegovo lice dok očekuje da počne trenje. Tad se polako spustim na njega, savršeno precizno, uvlačeći ga u sebe što je dublje moguće. To ga izbezumi. Zabaci glavu unazad i stenje tako glasno da odjekuje sobom. 

„Opet?" 

„Jebote, da!" 

„Molim te, pazi na rječnik", zadirkujem ga dok se polako podizem i spuštam, sa savršenom preciznošću, ponovo ga uvlačeći u sebe. Neprekidno ponavljam taj pokret mučenja, gledajući ga kako se topi poda mnom. Ruke mu polete do mojih grudi, a palčevi polako kruze oko mojih bradavica. Ponovo se podignem i zastanem na njegovu vrhu. Oči su mu nemirne, a usne otvorene. Borim se da bih zadrzala kontrolu iznad njega. 

„Dolje?" 

„O, Boze, da." Spustim se i promatram kako mu se lice iskrivljuje. Neće izdrzati još dugo. Vidim napor koji se urezuje u njegovu napetu vilicu i namršteno čelo. Zastenje, čvršće mi stegne grudi i ja u samom središtu osjetim oštri, parajući bol. Ja neću izdrzati još dugo. Na vrhuncu sam otpuštanja, a on treba biti ovdje kad padnem. Podignem se, znajući kako očekuje da ću se polako spustiti, ali to ne učinim. Umjesto toga, iznenadim ga i naglo se spustim, potpuno se nabijajući na njega. Steţem ga čvrsto. 

„Isuse Kriste!" zarezi on, a po čelu mu izbija znoj. Zavrtim bokovima, osiguravajući najbolju penetraciju, pa se naglo spustim na njega. 

„Jebote, jebote, jebote. Ava, svršit ću." 

„Ĉekaj!" naredim. Oči mu se šokirano otvore i ispuni ih očaj. Ponovo zavrtim bokovima, gledajući kako zatvara oči, a bora na čelu najdublja je koju sam ikad vidjela. Ovo ga nevjerojatno iscrpljuje. Trebam samo još jedan... 

„Ava, ne mogu." 

„Sranje! Ĉekaj." 

„Pazi na rječnik!" urla on, a oči su mu i dalje zatvorene. Ovo ga ubija.

„Odjebi, Jesse!" Oni zeleni reflektori naglo se otvore zbog mojih nepristojnih riječi, ali nije me briga. Rukama uhvatim njegove i koristeći mišiće nogu ponovo se podignem, na tren zadrzim iznad njega i nabijem se koliko god mogu. Ponovo se podignem. 

„Sad!" povičem i opet se nabijem. Tijelo mi eksplodira i pošalje me ravno u orbitu, a tek sam mutno svjesna Jessejevog prigušenog stenjanja dok me njegova vrela tekućina ispunjava i grije cijelo moje biće. Srušim se na njegova prsa poput iscrpljene krpe posao je obavljen. Lezim raširena na njemu i topim se u ritmu njegovih prstiju koji mi kruze po leđima. Njegova poluerekcija polako bubnja u meni, a srca nam zajednički kucaju u prsima, dok pokušavamo uhvatiti dah. Oboje smo posve iscrpljeni. 

Moj Muskarac OPSESIJATahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon