Sljedećeg jutra upadnem u ured s popriličnim treskom posve doslovno. Razletjela sam se po drvenom podu preko nekakvih kutija, a Tom jurne prema meni s uţasnutim izrazom na svojem dječačkom licu.
„O, Boze. Jesi li dobro?" Pruzi mi ruku i pomogne mi da ustanem, pa otrese moju crnu, usku suknju i počne mi popravljati košulju bez rukava.
„Tako mi je zao. Baš sam ih nosio u skladište." Skače oko mene kao kvočka i brblja o zdravlju, sigurnosti i prijavama nezgoda na radu.
„Tome, dobro sam. Miči ruke s mojih sisa!" Brzo skloni ruke s mojih grudi i počne se cerekati.
,,Oh, ali to su tako divne grudi, draga Crvenkapice!"
„Da nisi gay, sad bih te pljusnula."
„Jutro", začujem Victoriju prije no što mi se stvori u vidokrugu.
„Tome, nikad više neću izaći s tobom", sikće i sjeda na svoje mjesto. Pogledavam jedno pa drugo.
„Što se događa?"
„Opet me ostavio samu!" Bacim torbu na stol i promatram Victoriju kako sipa optuzbe na račun Toma koji i izgleda kao da je nešto skrivio. Nemam se volje miješati pa vadim mobitel iz torbe i nađem poruku od Kate.Otišla sam rano, nisam te htjela buditi za slučaj da sanjaš bajku o Gospodaru;) Baroque u 1? Moram se vratiti do 2:30 xxx
Da. I sanjam i sanjarim. Moj me zbunjeni um odvede ravno do misli koje me drze budnom većinu noći do misli zbog kojih mi se srce i glava uporno svađaju. Uzeo me, borio se i pobijedio, ali nisam sigurna zelim li se ponovo predati tom muškarcu, pogotovo zato što toliko trazi. Inače sam razumno stvorenje. Osim, očito, kad je riječ o Jesseju. Trebam vremena da razmislim o ovome, bez njegove blizine, da me ne ometa svojim dodirima. Pokušam se zaposliti mailovima i provjeravanjem situacije na gradilištima, istovremeno razmišljajući o svim mogućim isprikama koje mogu dati Jesseju. Trebala bih dogovoriti sastanak, urediti da bude poslovan i pobrinuti se da takav i ostane, što mi je lakše reći nego učiniti, osobito kad mi se nađe u blizini. Patrick u jedanaest ušeće s kavom. Mogla bih ga izljubiti.
„Cappuccino s više kave, bez šećera i čokolade za tebe, dušo." Stipne me za obraz i spusti kavu na moj stol.
„Nemoj zaboraviti sutrašnji sastanak s Mikaelom", sjedne na moj stol, a ja zaustavim dah kad on zaškripi.
„Ne brini." Gurnem rokovnik prema Patricku, kako bi mogao vidjeti da je taj sastanak upisan velikim, debelim slovima. „Dobra cura. Kako je prošlo u Zamku?" U sekundi porumenim. Nisam Patricka izvijestila da sam bila na drugom sastanku, ali morao je samo prelistati moj rokovnik, što je očito i učinio.
„Dobro", zacvilim, a glas mi postane za nekoliko tonova viši od uobičajenog.
„Sjajno. Izvještavaj me." Podigne se s mojeg stola i krene dijeliti preostale kave. Refleksno krenem provjeravati jesu li se na stolu pojavile kakve pukotine ili je otpustio koji vijak, pa zadovoljno odahnem jer nije inzistirao na detaljima sa ostanka. A i stol je prezivio. Uza sve što se događa, nije mi palo na pamet da bi Patrick mogao doznati za
moje izvanškolske aktivnosti s gospodinom Wardom. To bi moglo rrilično naštetiti mojoj karijeri. Ne mogu riskirati i to i slomljeno srce. U trenutku svijesti, pošaljem Kate „da" kao odgovor za predlozeni ručak i odmah nakon toga pošaljem poruku Jesseju.Zao mi je. Moram otkazati.
Ne smijem si dopustiti da ga vidim, čak ni poslovno. Bit će uporan i ja ću popustiti. Ĉim vratim mobitel na stol, izvučem prst iz kose, otvore se uredska vrata i kroz njih prolazi buket kala. Dostavljačica iz Lussoa. Vidim kako Tom pokazuje prema mojem stolu i u sekundi me preplavi krivnja. Utonem u stolac. Upravo sam mu otkazala sastanak, a on mi je poslao cvijeće. Prihvatim buket, potpišem da am preuzela dostavu i pronađem karticu.
Jako se radujem sastanku. I ti bi trebala. Jx
Spustim ruke na stol i zarijem glavu u cvijeće, govoreći samoj sebi da sam postupila ispravno i razumno. Upravo je pisamcem potvrdio kako sastanak ne bi bio ni najmanje povezan s poslom. Jebemti! Počinje mi zvoniti telefon. Ne moram ga ni pogledati da bih znala tko zove. Nije bilo šanse da prihvati otkazivanje porukom. Ma, da prihvati bilo kakvo otkazivanje. Prestane zvoniti, ali odmah potom mu zasvijetli ekran jer je stigla poruka.
YOU ARE READING
Moj Muskarac OPSESIJA
RomanceDzodi Elen Malpas Mlada dizajnerka enterijera Ava O Sej nema predstavu o tome sta ce zateci u Konaku. Ocekuje dosadno savetovanje sa ustogljenim seoskim zemljoposednikom,ali umesto njega ceka je Dzesi Vord-neverovatno lep,izuzetno samouveren zenskar...