Uz hihot se proguramo pored izbacivača u Baroqueu. Nismo ni pripite, ali smijeh nam večeras jednostavno ide od ruke.
„Što ćeš?" pita me Kate dok nam za šankom prilazi barmen.
„Vino", odgovorim i nasmiješim se. To je bilo jednostavno. Kate mu kaze narudţbu i krenemo se probijati kroz guzvu petka navečer, prema posljednjem slobodnom stolu u dnu bara. Veselo sjednem na visoki stolac i povučem rub haljine.
„Onda, pričaj mi. Kakav je Sam?" pitam je odmah, znajući da je to više od seksa. Ne poznajem Sama, ali jako dobro poznajem Kate i, ako ona nekom muškarcu posvećuje toliko vremena, onda je sigurno poseban. Nakon prekida s mojim bratom, ni s jednim muškarcem nije bila tako dugo. Nasmiješim se kad se sjetim Danova skorašnjeg dolaska. Ne mogu dočekati da ga vidim, ali večeras neću pričati o Danu ne s Kate. Slegne ramenima.
„Zabavan je."
„Ma daj!" uzviknem.
„Ispričala sam ti i previše toga o Jesseju. Reci mi bar nešto!" Ona pijucka vino i opušteno spusti čašu na stol.
„Ava, on nije tip muškarca uz kojega se zeliš smiriti. Uzivam u zabavi dok traje, ali neću se vezati uz njega." U sebi zacvilim kad me Kate podsjeti na Sarine riječi o gradnji snova.
„Kako znaš?" upitam, pokušavajući zazuzdati odbjegle misli.
„Jednostavno znam", kaze ona uz osmijeh. Pomalo sam razočarana. Kate je prepuna zivota, nevjerojatno opuštena i bez ikakvih predrasuda čini se, sve ono što i Sam. Pa u čemu je problem?
„Sviđa mi se", priznam joj. Mozda je pomalo ekshibicionist i potpuna napast, ali jako je šarmantan.
„Pa, meni se sviđa Jesse." Nasmijem se. Da, naravno da joj se sviđa. Kupio joj je kombi. Ali onda se trgnem.
„Ne sviđa ti se onako, zar ne?" O, Boze, nikad mi nije palo na pamet da bi Jesse mogao privući Kate. Ali on je svima privlačan: vidjela sam nebrojene prezrive poglede drugih zena koje mu se dive, ali nikad, ni na trenutak nisam pomislila da bi ga i Kate mogla tako dozivljavati.
„Ne!" uvrijeđeno me pogleda.
„Sviđa mi se jer tako očito voli tebe."
„Što? Ne voli on mene, Kate. Voli me jebati." Otpijem veliki gutljaj vina kako bih otupila djelovanje te izjave na mene. Ili je riječ o djelovanju moje izjave? Očito me voli ili me očito voli kontrolirati?
„Ava, ti si kraljica samozavaravanja."
„Što misliš, koliko mu je godina?" upitam je. Kate slegne ramenima.
„U tridesetima je."
„Trebala bi pitati Sama." Ne znam zašto se toga nisam prije sjetila. Zna li uopće Sam? „Pokušala sam." Nasmije se, a ja potonem.
„Izaći ću nakratko da zapalim." Klizne sa stolca i izvuče cigarete iz torbice.
„Ĉekaj me ovdje. Ne zelim da izgubimo stol." Probije se do prostora za pušenje i ostavi me u razmišljanju o mojoj nezahvalnoj situaciji. Zaljubljena sam u divljeg, nerazumnog muškarca opsjednutog kontrolom, a ne znam ni koliko mu je godina. Znam da sam se trebala drzati podalje od njega. Ne mogu a da ne pomislim kako sam lako mogla odbiti, zanijekati i odbaciti bilo kojeg drugog muškarca, ali Jesse je posve druga priča. Ovisna sam o njemu, a nisam sigurna da je to zdravo.
YOU ARE READING
Moj Muskarac OPSESIJA
RomanceDzodi Elen Malpas Mlada dizajnerka enterijera Ava O Sej nema predstavu o tome sta ce zateci u Konaku. Ocekuje dosadno savetovanje sa ustogljenim seoskim zemljoposednikom,ali umesto njega ceka je Dzesi Vord-neverovatno lep,izuzetno samouveren zenskar...