Trideset i drugo poglavlje

2.3K 67 1
                                    


Prođem kroz Kateina ulazna vrata i poput zombija se popnem u gornji stan. Kate i ne pokušava izvući iz mene više informacija, već me pusti da se, uplakana, samo srušim na kauč. Razrogačim oči kad se ulazna vrata zalupe, a Kate pojuri do ograde. 

 „To je samo Sam", umiri me i vrati se u sobu. 

„On ima ključ?" upitam. Kate slegne ramenima umjesto odgovora, ali zbog ove se vijesti nasmiješim u sebi. Hoće li, u svjetlu nedavnih događaja, zatraziti da joj ga vrati? Mobitel mi zazvoni i ja odbijem poziv... i opet. Sam uleti u sobu, jednako nervozan kao što je bio u Zamku. Obje ga pogledamo, a on se ponaša kao na teniskom meču: pogled mu leti od mene do Kate i tako nekoliko puta, pa naposljetku priđe Kate, uhvati je za lakat i izvede iz sobe. 

 „Moramo popričati", kaze joj bez daha. Nakrivim vrat dok je on gotovo gura u njenu spavaću sobu i zatvara vrata za njima. Lezim na kauču s čajem na trbuhu i zatvaram oči. Ali ne uspijem ih dugo drzati zatvorenima. U glavi su mi slike Jesseja. Nikad više neću zaspati. Mobitel mi ponovo zazvoni, pa ga zgrabim i čvrsto stisnem gumb za odbijanje poziva i zagledam se u valoviti kut stropa. Nikad prije nisam osjećala ovakvu bol. Uzasna je i nepodnošljiva. On ima jebeni seks klub? Zašto ne moze biti bankar ili financijski savjetnik? Ili... vlasnik hotela. Znala sam da nešto nije u redu, da postoji nešto opasno. Zašto si nisam uzela vremena da se priberem? Znam točno zašto nije mi bilo dopušteno, nisam dobila priliku da to učinim. Uspravim se kad začujem Katein visoki glas na hodniku, a za njim slijede Samovi pomirljivi tonovi kojima je pokušava smiriti. Izleti iz sobe, a za petama joj je Sam koji je pokušava zadrzati. 

„Miči jebene ruke s mene, Samuele. Ona to mora znati." 

„Ĉekaj malo... Kate... aarrrrrrrrhhhh! Koji ti je kurac?" Kate vrati koljeno iz Samovog međunozja i ostavi ga sklupčanog na ulazu u sobu, pa uleti k meni i probode me onim plavim pogledom. 

„Što je?" pitam je zabrinuto. 

„Što moram znati?" Ona zlobno pogleda Sama koji se pojavi na dovratku, drzeći se za međunozje, pa agresivno pokaze prema stolcu i tiho mu naredi da sjedne. On došepa i spusti se na stolac s bolnim jaukom. 

„Ava, on dolazi ovamo", mirno me obavijesti. Ne znam zašto je odabrala ovaj ton. Neće me smiriti ni najmanje. Uzdahnem i pogledam Sama na stolcu, a on mi odbije uzvratiti pogled. Nije mi namjeravao reći? Glupo sam pomislila da će mi Jesse olakšati stvari. 

 „Moram otići", cvilim, a moj se prokleti mobitel ponovo oglasi. 

„Odjebi!" zaurlam na glupu stvar. 

„Odvezi je", Kate se okrene Samu. 

„Nije u stanju sama voziti." 

„O ne, neću ja." Sam podigne ruke i odmahne glavom. 

„Stalo mi je do zivota. Osim toga, moram razgovarati s tobom." Mahne glavom prema Kate. Svi troje poskočimo kad se pred vratima začuje silan tresak, a moje srce skoči u grlo i ja pogledam Kate. Sam zastenje, ali ne zbog bola koji mu je nanijelo Kateino koljeno. 

„Ti smrdljiva mala protuho", ljutito mrmlja ona, strijeljajući Sama prododnim plavim očima. „Hej, nisam mu ja rekao kamo Ava ide!" brani se. 

„Ali ne treba biti jebeni nuklearni fizičar da bi shvatio gdje je." 

„Ne otvaraj, Kate", preklinjem je. Na vratima se začuje niz udaraca. Boze, ne zelim ga vidjeti. U ovom trenutku nemam snage braniti se. Poskočim kad začujem novi niz udaraca i zbor automobilskih truba. 

Moj Muskarac OPSESIJADonde viven las historias. Descúbrelo ahora