Četrnaesto poglavlje

3.4K 81 0
                                    

„Miči svoje jebene ruke s nje", rezi Jesse u Mattovo zaprepašteno lice. Odakle se on stvorio? Večeras mi je samo on trebao: navodno sam se oslobodila arogantnih muškaraca, a sad, evo, imam pred sobom čak dvojicu.
„Jesse, pusti ga. Ništa nije napravio." Matt me zahvalno pogleda, znajući da je to prilično rastegnuta verzija istine. Njeţno pomilujem Jessejevu nadlakticu kako bih ga umirila i ignoriram osjećaj topline i snage. On izgleda kao da će eksplodirati od bijesa. „Jebote, tko je ovaj?" zaurla, a Matt i ja se pogledamo. Ne zelim mu reći. Isuse, izgleda kao da je spreman nekoga ubiti.
„Što se događa?" Stigne i Kate, brzo procijeni situaciju i uzdahne kad vidi stanje u kojem je moj bivši.
„Oh..."
„Jesse, pusti ga." Ĉini se da me ne čuje. Što bih trebala napraviti? Već sam izvan sebe, a još me nije ni pogledao. Ne mogu otići i ostaviti Matta da podnese sav taj Jessejev neopravdani gnjev, unatoč tome što mislim da je potpuni idiot. Osjetim i više od olakšanja kad se odnekud pojavi Sam.
„Sam, molim te, smiri ovu budalu od svojeg prijatelja." Okrenem se prema Kate. „Idemo." Na neočekivani Samov dolazak, Kateine oči bijesnu poput reflektora i, dok je odvlačim prema plesnom podiju, začujem ga kako smireno nagovara Jesseja da pusti Mattov vrat.
„Što je ovo bilo?" pita ona.
„Nemoj", zastenjem. Ako kazem Kate što se upravo dogodilo, vjerojatno će izvrijeđati Jesseja i zadaviti Matta.
„Gdje je nestao Greg?"
„Ma, on je totalni seronja. Dođi", uhvati me za ruku, „idemo plesati." Tom i Victoria dočekaju nas na podiju raširenih ruku, a moje prijašnje lezerno ponašanje uništeno je i utopljeno u nelagodi. Jessejevo me pojavljivanje posve omelo, i to mnogo više od Mattova. Idućih pola sata, dok su treštale neke sjajne stvari, Jesseja nisam ni vidjela ni čula. Vjerojatno ga je Sam izveo van ili su to učinili redari. Gdje je završio Matt, ni najmanje me ne zanima. Slobodna sam i zelim se i dalje sjajno zabavljati, kao što sam činila prije nego što je uletio Jesse. Ako me i boljelo to što je neki dan naprasno nestao, ta je bol sad prigušena njegovim nerazumnim ponašanjem. Signaliziram Kate da idem do šanka i nasmiješim se kad ona zapleše i samo se nasmije. Dok čekam da me posluze, ona se nelagoda pojača i znam da je to zato što je i on bio ovdje. Svaka se dlačica na mojem vratu nakostriješi kad se okrenem i ugledam ga oslonjenog na onaj isti stup na koji je prije samo sat vremena pribio Matta. Njegov me ozbiljni pogled probada, dok Sam i onaj drugi tip iz Zamka, Drew, čavrljaju i piju. Međutim, Jesse ne sudjeluje u tom razgovoru. Ne. On stoji, s bijesnim izrazom na licu, kakav je imao i ranije, i probada me pogledom. Barmen me lupne po ruci kako bi privukao moju pozornost i ja se okrenem pa preuzmem pića koja mi je dodao preko šanka. Platim mu i pokušam otići, ali ne mogu se pokrenuti. Osjećam kako mi njegov pogled probada leđa. Znam da bih trebala jednostavno otići, ali magnetsko djelovanje koje ima na mene, tjera me da se umjesto toga okrenem prema njemu. Njegov me pogled trenutačno proguta : posve ukoči. Mogu razmišljati samo o njegovom glasu, mirisu i dodiru. Nevjerojatna moć koju ima nada mnom, nadjača moju inteligenciju i srce mi se uzlupa divljim, nemirnim ritmom.
Krene prema meni i vidim kako Sam gleda u mojem smjeru, dok Jesse napušta njihovo društvo. Drew također skrene pogled. Obojica nelagodno gledaju u Jessejevu očitu metu. Osvijestim se u trenutku kad Sam zgrabi Jessejevu ruku, kako bi ga povukao nazad, ali ga ovaj odgurne. Molim noge da poslušaju razumnu stranu mojeg mozga i odvuku me odavde, prije nego što glupa strana dopusti da opet postanem ţrtvom njegove privlačnosti. Ostavim pića na šanku i probijem se kroz gomilu, gurajući ljude s puta, a moje se povlačenje u trenu pretvori u bijeg. Isteturam na ulicu i nemam vremena zaustavljati taksi, ali kad čujem kako viče za mnom, pokušam mu pobjeći. Ne stiţem baš daleko. Lako me uhvati, podigne i odnese u obliţnju uličicu, dok ja urlam i udaram šakama po njegovim leđima, iako to ne mijenja stvari. Spusti me na noge i ja se naslonim na zid kako bih uzela zraka. Ne mogu ga gledati, popustit ću. Ne smijem biti u ovom polozaju! Kako sam se dovela u ovakvu situaciju?
„Ava, pogledaj me." Odmahnem glavom i pokušam pobjeći, ali lako me vrati na mjesto. „Kvragu, Ava."
„Molim te, odlazi", procvilim i odgurnem njegove ruke sa sebe.
„Ne, jebote! Ava!" Jednostavno moram otići. Neće biti grub na javnom mjestu. Moram otići, isključiti... isključiti njega. Ali moj drugi pokušaj bijega jednako je uzaludan kao i prvi. Opazim kako mu se disanje ubrzava; crna mu se košulja pomiče u ritmu dizanja i spuštanja prsa. Tad očajnički spustim pogled na njegove traperice, znajući da u hipu gubim prednost ako samo ovlaš pogledam njegovo zgodno lice.
„Ava, pogledaj me", grubo zatrazi. Dlanovima pokrijem uši i spustim se u čučanj.
„Ava, zašto to radiš?" upita. U sebi počnem pjevušiti i zagledam se u pločnik, ali onda osjetim kako se njegovi prsti stezu oko mojih zapešća. Odmiče mi dlanove s ušiju.
„Ava, ne zelim to raditi ovdje."
„Onda nemoj." Pokušam vratiti kontrolu u svoje ruke.
„Molim te, pusti me da odem." Polako čučne preda me, i dalje me drzeći za zapešća.
„Nikad", prošapće. Suze mi pojure iz očiju i skotrljaju se na vrhove golih koljena.
„Zašto mi ovo radiš?" Pusti mi jednu ruku i zgrabi me za bradu i podigne je, tako da nemam izbora osim pogledati ga. Oči mu se cakle.
„Što ti radim?" Oh, koji seronja. Njegova bestidnost nema granica. Slobodnom rukom obrišem suze, uzasnuta što ponovo plačem po njemu.
„Neprestano si me progonio, bombardirao pozivima i porukama, izjebao do besvijesti i onda nestao na četiri dana. A ne znam zašto!" Izvučem drugu ruku iz njegova stiska.
,,A sad si se pojavio i upropastio mi večer." Sad je na njemu red da posramljeno odmakne pogled.
„Pazi na rječnik", mrmlja.
„Trazila si prostora."
„Ali nisi mi ga bio spreman dati. Što se iznenada promijenilo?" pogledam ga, a on se namršti i bora mu je duboko utisnuta u čelo. Ne mogu se ja nositi s time. Ustanem i ostavim ga da čuči, ali on podigne ruke i zgrabi me za gole noge. Strah od njegova dodira i sjećanja koja bi on mogao potaknuti, posve je opravdan. Trenutačno se ukipim, dok se vrelina iz njegovih dlanova poput šumskog pozara širi mojim krvotokom.
„Pusti me, Jesse", zarezim svom snagom koju mi dopuštaju drhtave glasnice. On me pogleda.
„Neću."
„U utorak ti je to bez problema pošlo za rukom." Odgurne se o tlo i ustane, povlačeći dlanove po mojim listovima, što mi u trenu aktivira pravi udar među nogama.
„Bio sam bijesan", potiho kaze gledajući u mene.
„I dalje si bijesan."
„Upravo sam uhvatio tvojeg bivšeg kako slini po tebi!"
„Nije slinio!" usprotivim se, zahvaljujući svim svetima sto nije čuo naš razgovor.
,,I kako znaš tko je on?"
„Jer sam ga prisilio da mi kaze!" urla on. „Nećeš ga više vidjeti, Ava." Ignoriram tu glupavu opasku. Nema prava nametati mi pravila ponašanja i svoje propise. Posve je nevaţno što ću se : sama potruditi izbjegavati Matta.
„Jesi li znao da ću biti ovdje?" pitam. Zagleda se u mene, ali ne odgovara.
„Znao si da ću biti ovdje, jel' tako?" ustraiem.
„Sam", konačno procijedi, bez trunke srama. „Sam što?" Njegovo je lice pokeraški mirno. „Nazvao je Kate." Kakva lukava krava! Ne mogu vjerovati da mi je to učinila. Stvarno će me čuti kad je se dočepam.
„Sad ću te poljubiti." To je onaj ton glasa i sad znam da sam gotova.
„Imaš sreće jer bih, da sam te uhvatio bilo gdje drugdje, dobila i podsjetnik... upravo... sad." A tad napravi korak koji je nedostajao da bi se zatvorio prostor između nas i ja uzdahnem. Iza leđa mi je zid i nemam više prostora za povlačenje.
„Sviđa mi se tvoja haljina", promrmlja i kaziprstom mi pomiluje golu nadlakticu. „Prekratka je, ali sviđa mi se." Nagne se i usnama mi pomiluje vrat pa zastenje. Koljena mi popuste. Proklet bio. I prokleta bila ja. Oči mi se zatvore same od sebe, a glava mi krene prema njegovom vrelom dahu i, samo tako, moja odlučnost u trenu nestane. Nemoguće je. On je nemoguć. Osjetim kako se lagano saginje, kako provlači ruku iza mojih leđa i u jednom lakom pokretu podize me s pločnika. Stisnuta sam uz njegova prsa i gledam u njegove sjajne, zelene oči. Šah mat.
„Imaš li pojma što mi radiš?" Dok me gleda, njegov promukli glas puca.
„Ja sam jebeni kaos, Ava." On je kaos? Lagano popusti stisak pa spuznem niz njegovo tijelo. Usne nam se susretnu i ponovo sam pribijena uza zid. Nemam vremena brinuti o tome gdje smo; previše sam zauzeta trazenjem snage da sve ovo zaustavim. Njegov jezik prelazi po mojim zatvorenim usnama, tjerajućih ih da se otvore, i bijesna sam na sebe što reagiram. Ali dosad sam već mogla naučiti kako je ovo... neizbjezno. Otvaram mu se kao i uvijek, liznem mu jezik i zavučem ruke u njegovu kosu. Duboko i tiho zastenje, pa ovije ruku oko mojeg vrata, kako bi me zadrţao na mjestu dok pripija svoje tijelo sve jače uz moje; usne su nam jedno, a jezici plove jedan po drugome, čvrsto se diraju i traţe. Ovo je posesivan, zahtjevan poljubac i opet sam na početku. Predala sam se nakon jednog jedinog poljupca. Slaba sam na ovog muškarca. Bespomoćna. Odmakne se i ostavi me zadihanu, s osjećajem zestokog podizanja njegovih prsa koja pritišću moju ključnu kost. Spusti čelo na moje, a nosnice mi draška njegov svjezi dah.
„Evo je", dahće siguran u sebe.
„Opet me imaš." Lagano se nasmiješi i nosom okruzi moj.
„Nedostajala si mi, dušo."
„Zašto si onda otišao?"
„Nemam pojma." Spusti njezni poljubac na moje usne, pa me pusti da mu kliznem niz tijelo. Dok klizim niz njegove slabine, osjetim njegovu čvrstu erekciju, pa podignem pogled i otkrijem mračni osmijeh koji mu titra u kutovima usana.
„Trebao bih te prisiliti da ovo sad riješiš." Spusti ruku među moje noge, a meni se oči rašire od iznenađenja. Jebote, vjerojatno bih to i učinila. On slama svu moju obranu i sprečava me da razmišljam racionalno. Zastrašujuće djeluje na mene.
„Ali neću te ovdje natjerati da klečiš. Kasnije ćemo se druziti kako treba." Nisam sigurna jesam li razočarana ili mi je laknulo. Sa smiješkom mi pruza ruku i ja je, naravno, prihvaćam i puštam mu da me povede nazad u bar.
„Što ćeš piti?" pita me, hvatajući me pod ruku i čim stignemo do šanka privuče barmenovu pozornost.
„Zinfandel, molim te." Priđem mu centimetar blize. Ne mogu mu prići blizu koliko bih htjela. Brzo me pogleda ispitivačkim pogledom pa napući usne.
,,A tvoji prijatelji?"
,,Oh, Kate će vino, Victoria votku i tonik, a Tom pina coladu." Oči mu se rašire.
„Tom?" Nasmiješim se.
„Upoznao si ga u Lussou, sjećaš se." Na njegovom lijepom licu vidim kako se pokušava sjetiti tko je Tom, a onda se očito prisjeti pa u nevjerici odmahne glavom i okrene se barmenu koji strpljivo čeka da primi narudzbu. Priđu nam Kate i Tom. Smiju se i napadno me mjerkaju, ali ih zaustavim prijekornim pogledom.
„Jesse vam je naručio piće", obavijestim ih. „Oh... Bog i dzentlmen", guguće Tom, bez imalo srama, odmjeravajući Jessejevu straţnjicu. Ne krivim ga, to je stvarno lijepa straţnjica. Jesse pruzi pića Kate i Tomu, a ja zaprepašteno promatram kako ga Kate ljubi u obraz. Što je toj zeni? Još me više šokira kad joj se Jesse veselo nasmiješi i nešto joj šapne u uho. Što se događa? Ona se okrene, namigne mi i povede Toma na plesni podij, upravo u trenutku kad mi Jesse pruzi vino. Za sebe je uzeo bocu vode. Slobodnom me rukom primi oko struka i privuče bliţe, a ja ga upitno pogledam.
„Hej, prijatelju", Sam dojuri s Drewom, pa obojica uzmu pivo koje im Jesse doda.
„Ava, nisi sretna što nas vidiš?" Nagne se kako bih ga poljubila u obraz i usput mi dobaci onaj svoj slatki osmijeh. Drew podigne bocu umjesto pozdrava, na svoj tipično rezervirani način. Nasmiješim se i nagnem do Jessejeva uha.
„Idem se pridruziti društvu." On je s prijateljima, a ovo bi trebao biti zenski izlazak. Tom se ne računa. Jesse okrene lice prema mojem vratu i brzo se stisne uz njega, posve iskorištavajući moj polozaj.
„Imam te na oku", upozori me tiho, grickajući mi ušnu resicu, pa me pljesne po straznjici. Bol je nestao, ali još ima dokaza mojeg prevrtanja po Margo. Odmaknem se i zaigrano napućim usne, zaradivši širok osmijeh i namigivanje. Ostavim ga za šankom i pronađem ostale na podiju, kako sretno skaču u ritmu glazbe i piju. Nasmijem se Tomu koji je u svojem svijetu i upravo kad kroz zvučnike zaurla Love Stoned Justina Timberlakea, ostali me vriskom i osmijesima pozdrave na podiju. U polupijanom stanju glupavo ispijem vino i ostavim čašu na obliznjem stolu. Ako postoji pjesma koja me moze trgnuti iz očaja, makar na nekoliko trenutaka, onda je to ova. I to u savršeno prikladnom trenutku. Sve su torbe bačene u sredinu, Justin viče
„Hej", a gomila je u transu. Veselo plešem i smijem se s Kate, kad me netko zgrabi oko struka i zavrti te ugledam Sama kako mi se smije i kima preko mojeg ramena.
„Stize. Nadam se da si spremna za ovo", kaţe on.
„Za što?" pokušavam nadjačati glazbu. Samov se osmijeh raširi i pokaze duboku jamicu.
„Jesse misli da je bolji od JTa." Zgrabi me za ramena i zavrti na podiju i ja ugledam Jesseja kako hoda prema meni. Iznenada se uplašim da će napraviti scenu i odvući me odavde. Doduše, ne znam zašto bi to učinio, ali poznata mi je njegova navika da me prebaci preko ramena kad mu tako dođe. Gledam ga kako prilazi i usporavam pokrete, koncentrirana na njegov dolazak. Nisam sigurna kako to shvatiti. Njegov je izraz lica mračan i gladan i posve me obuzme njegovo visoko, vitko tijelo koje mi se priblizava. Kad stane preda me, najblize što moze a da me takne, ja se prestanem sretati. Tad ovije ruku oko mojeg struka i privuče me sebi, rerajući me da se uhvatim za njegove bicepse dok oslanja svoje čelo o moje. Ostajem bez daha. „Zavest ćeš gomilu muškaraca nastaviš li tako plesati. Voliš JTa?"
„Da", dahnem. Nasmiješi se onim predivnim osmijehom koji rastapa, osmijehom rezerviranim samo za zene.
,,I ja." Spusti mi poljubac na usne, a potom me, posve me šokiravši, uhvati za ruku i zavrti pa privuče u zagrljaj. Neće valjda plesati?
„A ovo je produzena verzija." Pogledam Sama koji zakoluta očima i slegne ramenima, a onda Jesseja koji na licu ima najveći samozadovoljni osmijeh. Stvarno će plesati. Ne znam je li stvar u tome što sam popila bačvu vina ili u tom Jessejevu kurčevitom stavu vjerojatno u ovom drugom ali što god bilo, natjeralo me da izvodim nepristojan ples uz njegovo tijelo, posve mu opsceno povlačeći dlanove niz prsa, sve do bedara. I eto me, čučim pred njim, s dlanovima koji se šire uz njegova čudesna bedra i podizem pogled prema najljepšem muškarcu kojeg sam ikad vidjela. Haljina mi se vjerojatno posve podigla uz straznjicu, ali nije me briga. Sva mi je pozornost usmjerena na bozanstveno stvorenje koje me promatra prljavim, obećavajućim pogledom. Hrabro se nasmiješim i priblizim dlanove njegovom međunozju, a onda se počnem podizati uz njegovo tijelo, posve pripijena uz njega. Dok prolazim licem uz njegovo međunozje, nosom dotaknem vrh njegova zaporka i osjetim kako drhti. A onda on spusti ruke, zgrabi me i povuče gore. Srce mi lupa dok mi diše u uho, dugim, vrelim, teškim uzdasima.
„Trebao bih te pojebati ovdje, tako da vrištiš. Ova haljina je smiješna."
Nemam vremena izgovoriti daj, molim te! jer me zavrti dok gledam kako oponaša samog JTa. Posve sam zaprepaštena onime što mi se zbiva pred očima. Jesse Ward zna plesati, i to jako dobro. Vrti se oko mene, besprijekorno drzeći ritam i privlačeći paznju brojnih oduševljenih zena. Brzo pogledam ostale i vidim kako svi uzivaju u Jessejevoj predstavi pa se nasmijem. Nasmijem se seksi, samopouzdanim, skladnim pokretima koji su došli kao ugodno iznenađenje. Ovaj muškarac ne zna samo prave pokrete u spavaćoj sobi. Radi li on išta loše? Nasloni se na mene i nekoliko puta zavodljivo kruzi bokovima, pa me zavrti i okrene ispod ruke, privuče na prsa i zabije se bokovima u donji dio mojeg trbuha. I dalje mu osjećam nabreklu muškost. Drsko mu spustim ruku među noge i pomilujem ga, a kad podignem pogled, Jesse mi upozoravajući odmahne glavom. Sad se on počne spuštati niz moje tijelo, cereći se kad me uhvati za bokove, a ja se trznem. Gledam ga kako me promatra dok se spušta i pada preda mnom na koljena, pomičući i dalje u ritmu svoje predivne bokove. Svu je paznju usmjerio na mene i samo na mene; ne postoji nitko i ništa. Sviđa mi se što se ne ustručava; nije ga briga što drugi misle. Stvarno opasno padam na ovog muškarca. I ne mislim da mogu nešto učiniti kako bih to spriječila... Niti zelim. Pogledam ostale i vidim kako Sam vrti Kate, a Drew se muva oko Victorije. Ĉini se da je Drew, u svojoj elegantnoj odjeći, mozda malo previše ukočen za drsku i ponekad tupavu Victoriju, ali piće ga je očito opustilo, jer se upravo smije i skida sako. Tom je jednostavno Tom skače kaopomahnitali manijak. Vratim pozornost na Jesseja koji me uhvati za bokove i spusti mi dug, pozudan poljubac na trbuh, gledajući me ravno u oči, a potom skoči na noge i poljubi me. Ovijem ruke oko njegova vrata i uzdahnem mu u usne.
„Ĉini se da imam konkurenciju", mrmlja. „Ne, ti si pobijedio." Povuče me unazad i pogodi svojim nevaljalim osmijehom. „Naravno da sam pobijedio, mala." Pusti me i ja raspustim kosu po ramenima, dopuštajući mu da me odvuče natrag na podij. Krećemo se zajedno u savršenoj harmoniji. Sve je savršeno. On je savršen i sve su sukobljene misli zaboravljene kad me obaspe svojom paznjom. Dok energična glazba usporava i spušta se u lagani, moćni udar violina i polaganog, intenzivnog ritma, ostajem bez daha, stisnuta uz Jessejevo tijelo. Gura bokove između mojih nogu i vrti nas oboje, uz zvuke ove duge melodije. Pogledam njegovo lijepo lice dok mi pjeva i doţivim zastrašujući trenutak potpune lucidnosti. Jebote, mislim da volim ovog muškarca. O njemu ne znam gotovo ništa, ali usprkos manjku informacija, posve me obuzeo. Ne mogu se više boriti. Tako je kako je. Nagnem se i spustim usne na njegove. U samo nekoliko trenutaka zastenjao mi je u usta i stegnuo me čvršće. Stiješnjeni smo u čvrstom, strastvenom zagrljaju. Tad se glazba počne stišavati i prelaziti u drugu melodiju, a ja se prepustim njegovom zagrljaju. Stenjući s neodobravanjem prekine naš poljubac, ali i dalje me drţi u naručju. Nije neugodno: drzi čitavu moju teţzinu kao da sam pero. Oči mu svjetlucaju dok mi probijaju srce i dušu, a onda spušta glavu kako bi nam se usne lagano dotakle. „Imaš me, dušo." Ta izjava izazove potpuni kaos u mojoj pijanoj glavi. Probijem se s podija, a Jessejev je dlan smješten pri dnu mojih leđa dok me vodi, odmičući drugom rukom ljude s puta. Vodi me do stola, ali tu više nema ni jednog stolca.
„Ĉekaj me ovdje." Ostavi me pored stola, spusti mi dlan na vrat i poljubi čelo.
„Ne miči se."
Stavim torbicu na stol i gledam ga kako nestaje u gomili, ali ne ostane mi previše vremena za druzenje s mislima, što je vjerojatno dobro, zato što ne znam što bih s njima jer kroz gomilu dojure Kate i ostali, nasmijani i oznojeni. Tu su i Sam i Drew. Sam me pogleda.
„Gdje je Jesse?" Namrštim se.
„Ne znam." Pokazem smjer u kojem je nestao, ali on se već ukaze u masi, noseći iznad glave barski stolac. Spusti ga na pod. „Sjedni", naredi mi i posjedne me.
„Piće?" upita. Svi kimnu i počnu recitirati narudţbe. On izgleda blago izmučeno dok sluša što zele. Sam se ubaci.
„Pomoći ću ti."
„Aha, idem i ja", Drew prati Jesseja i Sama do šanka, ostavljajući tri preostala para očiju koja me promatraju. Kate podigne lijepo oblikovanu obrvu u mojem smjeru i prekriţi ruke na prsima.
„Izgledaš smireno", ispali. Tom pomiluje preveliku kragnu svoje kričave košulje. „Smireno? Ne, ne, ne. To nije smirenost. To je zajamčeno divlji seks večeras, dušo!" Podigne obje ruke, a Kate i Victoria se sloţe i istodobno pljesnu njegove ispruzene dlanove. Blagim pogledom prekorim Kate. „Ti i ja, kasnije." Ona snazno udahne.
„Opa, ljutiti smo."
„Jesi li ga vidjela kako pleše?" ubaci se Victoria.
„Nije loš", naduri se Tom i svi se nasmijemo. Netko je ukrao Tomovu titulu kralja plesnog podija.
„Dakle", obratim se Kate, kad smo kod smirenog..." Kimnem prema Samu koji se probija kroz gomilu s pićem u rukama. „Malo zabave", slegne ona ramenima.
„A ti?" pogledam Victoriju. Ona djeluje šokirano.
„Ja?"
„Da, vidjela sam kako migoljiš guzom ispred Drewa." Tom u očaju podigne ruke.
„Ja sam jebeno trinaesto prase! Zelim ići u Route Sixty!" Okrene se prema Victoriji. „Dušo, molim te!"
„Ne!" vikne ona i ne krivim je. Malo za promjenu, i Vična privlači mušku paznju, a mozda i više od toga. Sam spusti pića na stol i Drew mu se pridruzi, sumnjivo blizu Victorije. Ona zahihoće i popravi frizuru. Sam se naceri.
„Vino za Kate." Nakloni se dok joj pruza čašu.
„Votka za Victoriju i nemam pojma što je ovo, ali izgleda fensi pa je sigurno tvoje." Pruzi Tomu pina coladu namigne. Moj se gay prijatelj zacrveni i odmahne rukom prema ramu. Ne vjerujem. Tomu je neugodno. Prvi put u zivotu! Oh, ovo je predobro.
„Tom, lice ti je crvenije od košulje!" izvalim kroz napadaj smijeha. Svi se okrenu i zagledaju u Toma, a on još jače pocrveni ukipi se. Izbije erupcija glasnog smijeha, a Tom nekoliko puta puhne i odjuri.
„Što je tako smiješno?" upita Jesse kad stigne do nas i spusti na stol moje vino i bocu vode. Ne mogu doći do daha. Još se oporavljam od napadaja smijeha i zustro brišem oči mokre od suza.
„Upravo smo otkrili Tomovu Ahilovu petu", objasni Kate kad shvati da se ne mogu
pribrati. Jesse djeluje zbunjeno dok promatra čopor nasmijanih hijena. Vidim kako Sam slijeze ramenima i poteze pivo iz boce.
„Sam?" zazovem ga između glasnog smijeha.
„Sam?" namršti se Jesse. Victoria se ubaci. „Tomu se sviđa Sam!" vrisne veselo. Jesse odmahne glavom i posegne za vodom, odvije čep i otpije gutljaj.
„Evo, uzmi" napadno mi gurne bocu pod nos i ja je zeljno uzmem, unatoč njegovoj grubosti. Osjećam da sam dehidrirala. Uskoro se vratim vinu i brzo iskapim čitavu čašu. Tiho sjedim, tek napola svjesna razgovora oko sebe, ali u glavi mi je iznenada posve mutno. To je ono posljednje piće koje ne bi trebalo popiti. Glasovi postaju prigušeni i vidim dvostruko. Aha, misija ispunjena... Pijana sam. Osjećam Jessejevu ruku na zatiljku, kako me masira preko kose dok razgovara sa Samom, pa zatvorim oči i upijam njegov čvrsti dodir, dok se on čitavu vječnost bavi mojim mišićima. Kad otvorim oči, on se naginje, gleda u moje pijano lice i odmahuje glavom.
„Dođi, mala. Vodim te kući." Ne prepirem se. Previše sam pijana za bilo što... čak i za stajanje. Pozdravim se sa svima i svi me ljube u obraz, a Jesse me pridrzava. Kad završim s pozdravima, povede me iz bara i, sramota je reći, ali bez Jessejeve ruke oko struka, pljusnula bih ravno na lice. Pogodi me svjez zrak pa lagano zateturam, ali uskoro sam podignuta s pločnika i osjećam poznati dodir Jessejevih prsa pod obrazom, dok me nosi do automobila.
„Povraćat ćeš po meni, zar ne?" pita.
„Neću", mumljam i ljutim se.
„Jesi li sigurna?" smije se i osjećam kako vibracije njegovih prsa prolaze kroza me. „Dobro sam", grgljam uz njegovu košulju. Zvuči kao moj tata. Je li dovoljno star da bi mi bio tata?
,,U redu, ali bilo bi lijepo da mi daš par sekundi upozorenja. Sad ću te spustiti u auto."
„Neću povraćati", uporna sam. Osjetim da me spušta u auto i osjećam hladnu kozu pod nogama kad se smjestim u sjedalu. Nagne se iznad mene i namjesti mi pojas, a nosnice mi pomiluje njegov svjezi miris i svjezi dah. Kad se odmakne i zadrzi u mojem vidnom polju, ja vidim dvojicu. Pokušam se usredotočiti i konačno ugledam širok osmijeh.
„Predivna si, čak i mrtva pijana." Nagne se i njezno me poljubi.
„Ideš kući sa mnom."
„Šefuješ mi", prigovorim.
„Navikni se na to." Pokrene automobil i vibracije motora trenutačno izazovu nemir u mojem trbuhu prepunom vina. Ĉujem ga kako se smije.
„Jesse?"
„Da, Ava?"
„Koliko ti je godina?" Jasno čujem kako je uzdahnuo.
„Dvadeset i pet." Stvarno sam jako pijana i počinje mi smetati kretanje automobila, iako su mi oči zatvorene.
„Nije vazno koliko ti je godina", mrmljam. „Nije?"
„Ne, nije. Ništa nije vazno. Svejedno te volim." Ĉujem oštro udisanje i potom se onesvijestim. 

Moj Muskarac OPSESIJAWhere stories live. Discover now